Ülearutoruline meestekas
#1

Vaatan ja imestan, no miks küll nii on tehtud. Ja kes tegi? Ja millal tegi?Ühelegi küsimusele vastust ei tea. Aga leistang on kaunis...ja tagumise piduri süsteem on huvitav...
Kui näiteks keegi ksf! (loe: kassfoorumlane - toim.) viitsiks aidata identifitseerida, oleks pidu meite õuel Smile


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                                   

Turvaline sõidukite hoiustamine www.hoiupark.ee
Vasta
#2

Peaks olema üsna hiljaaegu valmistatud, vist 90-ndatel müüdi meil neid. Kunagi arvasin, et Hiinas tehtud aga vist hoopis Indias, seal tehakse siiamaani selliseid klassikalisi inglise tüüpi jalgrattaid. Kvaliteedilt olid ikka väga si.tad ja seepärast liiklusest kadusid kiirelt. Veljed olid ka sellised pooleldi haakmantlile sobivad. Miks raam on 2 horisontaalse toruga? Ei tea, ilmselt ikkagi konstruktsiooni tugevndamiseks, inglased selliseid teha armastasid, aga näiteks on mul üks ilmselt Eestis valmistatud analoogse ehitusega raam, ka Minski tehasel oli sellise raamiga mudel tootmises. Lgp. ksf! Manicu suurepärasel lehel on viide hiiumaa jalgrattavalmistajale, kes reklaamib oma toodangut umbes nii - "valmistan raudvoodeid, doppelt - raamiga jalgrattaid .. " vms.
Täpsemalt siis on seal nii
ALFRED HAUSBERG (36)
Alfred Hausberg, mehaaniline rauatööstus (36)
Hiiumaa, Ulja ag. 26, Harju k. (36)

1936: "Valmistan doppelt raamiga jalgrattaid Rootsi torudest. Inglisosadest", veel valmistas raudvoodeid.

Antud teema rataste kohta küsiks veel omalt poolt, et miks nad sellist rämpsu tegid (hiinlased või indiaanlased)?
Vasta
#3

Oleks nagu näinud kaubaveo ratast sarnase raamiga. Hetkel on tavaline kahvel ees aga originaalis peaks olema kaherattaline käru ees. Tootjat jms. ei oska arvata.
Vasta
#4

(07-07-2014, 21:32 PM)Alts Kirjutas:  Oleks nagu näinud kaubaveo ratast sarnase raamiga. Hetkel on tavaline kahvel ees aga originaalis peaks olema kaherattaline käru ees. Tootjat jms. ei oska arvata.

Sellise asjaga oleks huvitav lähemalt tutvuda!
Vasta
#5

Väliselt täitsa OK ehituse ja kujuga raam, eriti see pidurisüsteem on huvitav, aga nõnna igav ajalugu.. lausa mõttetu.

Turvaline sõidukite hoiustamine www.hoiupark.ee
Vasta
#6

(09-07-2014, 12:51 PM)Rimsi Kirjutas:  eriti see pidurisüsteem on huvitav

Kui palju lenksu keerata julgeb?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#7

(09-07-2014, 13:07 PM)aavu Kirjutas:  
(09-07-2014, 12:51 PM)Rimsi Kirjutas:  eriti see pidurisüsteem on huvitav

Kui palju lenksu keerata julgeb?

Nii palju kui heebel vastu raami käib. Paistab, et kurve on sellega hoolega võetud, heeblid on korralikult vastu raami käinud ja värvi kulutanud.

Turvaline sõidukite hoiustamine www.hoiupark.ee
Vasta
#8

    Toru on ülearu ja teine puudu...Mille raam see olla võib? Keskjooks on puht inglaslik, sadulatoru aga käib kuidagi sinna Türi poole.Ehk leidub siin mõni jalgrattateadlane ning paneb asja paika.
Raaminumber oli küll aga siis põlnd fotokat ja pärast haavlipritsi polnud änamb midagist näha...Koos paksu roostega võttis nummerid ka ää.

Et mes nüid saab?

Tervitab Veteran.
Vasta
#9

Ei saa enam midagi! Aga leidub jalgrattateadlasi, lausa juhatuse liikmete tasemel, ehk siis suisa funktsionääre, visionääre ja vanajalgratta poliitikuid. Kuid antud juhul on tegu tehnikaga, vanatehnikaga lausa, jalgrattad on teatavasti siiski humanitaarvaldkonna pehmete väärtuste teema, mitte tehnikameeste mängumaa.
Tsiteerides klassikuid - tundmatu eesti väike-värkstoa töö inglisosadest, tugeva Royal-Enfieldi kallakuga. Lisaks paikneb raam ruumis valesti, sadulatoru peaks jääma Valga - Virtsu joonele, punase tabureti asemele sobiks hästi fibo-plokk, need aga on teatavasti defitsiit. Sad
Aga muidu ilus raam, sellest saaks jalgratta või NSU tsikli teha, siis oleks tal mõtet ka. Cool
Lisaks tundub olevat tegemist replikaga, originaal peaks olema selline
http://www.jt.ee/galerii/38579/jalgratta...al/3230389
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne