13-07-2014, 09:54 AM
(11-07-2014, 21:52 PM)2715 Kirjutas: ...
Probleem on aga selles, et sel kärul on kilomeetrites plekkide jätkamise kohti, kuna tehas on selle käru teinud plekijäätmetest.
2-3 vahel isegi 4-5 plekki pandud üksteise peale ja kõik need kohad on tõsiselt roostes ja kohati on läbi roostetanud.
...
Sedasi need müstilised kandevõimed olematu kandekonstruktsiooni massi juures saadakse. Paraku on kõrgtugev teras üsna aldis roostetama. Asjale aitab kaasa ka see, kui autot pidevalt üle koormata kas sõidu või laadimisega ning liitekohtades tekkiv väntsutamine lõhub õhukeseksoptimeeritud pinnakatte, avades tee niiskusele ja meie teedel "libeduse tõrjeks" kasutatavale keemiale.
Kui autol on kõrge emotsionaalne väärtus, siis on küll pahasti.
Muul juhul lõika paigad aukudele peale, pintselda tummisema värviga üle ja kõik õõned purista MLi täis. Mõned aastad sõidad, siis vaatad asendaja.