22-12-2015, 05:13 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-12-2015, 05:20 AM ja muutjaks oli overspeed.)
Edukas hooaeg on taas seljataga ja aeg vaikselt nokitseda.
Esmalt MX taga-amordi kinnituslaagrite vahetus.
Käivad seal sfäärilised liuglaagrid, önneks meetermöödus (OD=22mm). Sai uued poest soetatud ja paika pandud. Vanade kättesaamiseks sai treitud täpsed öiges möödus puksid, millest ühega lükkab laagrit ja teisega toetab amorti. Töö lihtne ja loogiline.
Nüüd aga uus idee.
Järgmisel aastal on esmakordselt plaanis teha laste quad klass SuperMotos. Vahelduseks vöiks ka seda proovida, miskit uut ja huvitavat poisile.
Kuna mul kodus originaalamordid lihtsalt kastis vedelevad, on plaan need ümber ehitada madalamaks ja jäigemaks SuperMoto söiduks. Siis on olemas mölemad komplektid amorte, et saab kiirelt vahetada, oleneb kumba söita vaja, kas krossi vöi SuperMotot (ja ka rehvid velgedel on kiiresti vahetatavad).
Seega originaalamortide overhaul ja ümberehitus:
Sai quadi peal ära möödetud, palju on vaja allapoole lasta, kuna söit enamus asfaldil (offroadi vähe ja möni hüpe pisike).
Alustasin kinnituspukside vahetusega. Need aga ei ole laagrid, vaid kummipuksid. Treitud presspuksid sobisid ka nendele.
Siis vötsin amordi laiali, et üle mööta köik simmerid ja o-ringid, kuna manuali ega varuosadenimekirja mul nende amortide jaoks pole. Isegi tootja nime pole amortidel peal, Apex'i originaal millele overhaul kit-e ei müüda.
Esmalt MX taga-amordi kinnituslaagrite vahetus.
Käivad seal sfäärilised liuglaagrid, önneks meetermöödus (OD=22mm). Sai uued poest soetatud ja paika pandud. Vanade kättesaamiseks sai treitud täpsed öiges möödus puksid, millest ühega lükkab laagrit ja teisega toetab amorti. Töö lihtne ja loogiline.
Nüüd aga uus idee.
Järgmisel aastal on esmakordselt plaanis teha laste quad klass SuperMotos. Vahelduseks vöiks ka seda proovida, miskit uut ja huvitavat poisile.
Kuna mul kodus originaalamordid lihtsalt kastis vedelevad, on plaan need ümber ehitada madalamaks ja jäigemaks SuperMoto söiduks. Siis on olemas mölemad komplektid amorte, et saab kiirelt vahetada, oleneb kumba söita vaja, kas krossi vöi SuperMotot (ja ka rehvid velgedel on kiiresti vahetatavad).
Seega originaalamortide overhaul ja ümberehitus:
Sai quadi peal ära möödetud, palju on vaja allapoole lasta, kuna söit enamus asfaldil (offroadi vähe ja möni hüpe pisike).
Alustasin kinnituspukside vahetusega. Need aga ei ole laagrid, vaid kummipuksid. Treitud presspuksid sobisid ka nendele.
Siis vötsin amordi laiali, et üle mööta köik simmerid ja o-ringid, kuna manuali ega varuosadenimekirja mul nende amortide jaoks pole. Isegi tootja nime pole amortidel peal, Apex'i originaal millele overhaul kit-e ei müüda.
Arrogance diminishes wisdom !