27-12-2015, 05:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-12-2015, 01:26 AM ja muutjaks oli overspeed.)
Tagumise amordi lahtivött ei läind mitte nii lihtsalt, kui esimeste. Kohe mitte ei suutnud otsakaant alla vajutada, et stopper-röngas eemaldada:
Selle abiks sai treitud plastikpuks ja üks äär ää freesitud, siis sai selle ja kummihaamri abil otsakaane allapoole piisavalt:
Peale stoppervedru eemaldamist, ei tulnud muidugit otsakaan ka väljapoole mitte. Eemaldasin öhukambrilt ventiili ja kuna see oli M8x1,0 keere, sai sinna panna määrdepritsi nipli. Surusin määrdepritsiga pneumokolvi niipalju ülessepoole, et see läbi amordiöli löpuks otsakaane välja lükkas, mis tuli muidugit raskelt, sest äär oli pihta saanud.
Olles köik kätte saanud, sain ka löpuks teada, miks vedru vastu amordikorpust käinud on ja otsa vigastas. Amordi völl on otsast köver just sealt, kus keere kinnitusele pihta hakkab.
Tuleb völl kövera osa jagu lühemaks teha, mis oli ka üks esialgsetest plaanidest, kuidas amorte lühemaks teha, kuid otsustasin pukside kasuks, nüüd teen völli vaid natuke lühemaks ja puksi vastavalt väiksemaks.
Völli otsakeere on M14x1,25 ... seega suht mittestandartne ja löikajat sellist mul pole, seega teen treipingiga.
Selle abiks sai treitud plastikpuks ja üks äär ää freesitud, siis sai selle ja kummihaamri abil otsakaane allapoole piisavalt:
Peale stoppervedru eemaldamist, ei tulnud muidugit otsakaan ka väljapoole mitte. Eemaldasin öhukambrilt ventiili ja kuna see oli M8x1,0 keere, sai sinna panna määrdepritsi nipli. Surusin määrdepritsiga pneumokolvi niipalju ülessepoole, et see läbi amordiöli löpuks otsakaane välja lükkas, mis tuli muidugit raskelt, sest äär oli pihta saanud.
Olles köik kätte saanud, sain ka löpuks teada, miks vedru vastu amordikorpust käinud on ja otsa vigastas. Amordi völl on otsast köver just sealt, kus keere kinnitusele pihta hakkab.
Tuleb völl kövera osa jagu lühemaks teha, mis oli ka üks esialgsetest plaanidest, kuidas amorte lühemaks teha, kuid otsustasin pukside kasuks, nüüd teen völli vaid natuke lühemaks ja puksi vastavalt väiksemaks.
Völli otsakeere on M14x1,25 ... seega suht mittestandartne ja löikajat sellist mul pole, seega teen treipingiga.
Arrogance diminishes wisdom !