01-08-2017, 06:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-08-2017, 08:34 AM ja muutjaks oli overspeed.)
Miks siis see radikas ikkagit sirgeksväänamist vajas ...
RM85-l on vaid üks radikas ja vasakul küljel. Poeg on kaherattalise seljas alles esimest aastat, seega öppimist palju ja kukkumisi loomulikult ka. Kui nüüd vasemale küljele kukkuda, siis saab radikas läbi katteplastiku alati paraja paugu. Nii ta siis eelmisel omanikul ka saanud palju oli.
Söbra poja RM85-l aga oli eelmine omanik kavala lahenduse leidnud/teinud. Alljärgnevad pildid on tehtud tollest tsiklist.
Spikerdasin selle jäegi ning peale üksjagu nikerdamist painutamist keevitamist sain ka samasuguse (tegelt tuli välja parema kaubandusliku väljanägemisega) oma poja tsiklile tehtud ... värvisin selle muidugit siniseks (raamiga sama).
Kinnitused kolmest kohast ja kenasti raami külge. Ümarlatt on painutatud nii, et see kopeerib plastiku äärt ja välja eriti ei paistagi.
Rajal sain kohe aru, et see töesti vajalik lisavidin raamile, kuna radika löhkumisel on söit katki ja kena tükk rahakotist lännu (ca 330€). Hakka vöi oma RM250-legi aretama (tegelt ei hakka), uusi vötteid proovides saab ju suht tihti isegit külili oldud. Siiani on radikad terveks jäänud .... pehme pinnas päästab
Pisike kiirvideo ka, et radikaraami vajadus paremini arusaadavam oleks. Peale 5-päevast kodo pöllul harjutamist (kaherattaline, sidur, käigukast, pidurid, jne) on see video siis esimest korda rajal poiss kaherattalisega:
video link
ps videol on tsiklil küljes asendusplastid, kuna küljesolnud läksid Pärnu kleepsustamisele. Tagaporikas asenduseks puudub, selle asemel sai siis kiirelt miskit asendatud.
RM85-l on vaid üks radikas ja vasakul küljel. Poeg on kaherattalise seljas alles esimest aastat, seega öppimist palju ja kukkumisi loomulikult ka. Kui nüüd vasemale küljele kukkuda, siis saab radikas läbi katteplastiku alati paraja paugu. Nii ta siis eelmisel omanikul ka saanud palju oli.
Söbra poja RM85-l aga oli eelmine omanik kavala lahenduse leidnud/teinud. Alljärgnevad pildid on tehtud tollest tsiklist.
Spikerdasin selle jäegi ning peale üksjagu nikerdamist painutamist keevitamist sain ka samasuguse (tegelt tuli välja parema kaubandusliku väljanägemisega) oma poja tsiklile tehtud ... värvisin selle muidugit siniseks (raamiga sama).
Kinnitused kolmest kohast ja kenasti raami külge. Ümarlatt on painutatud nii, et see kopeerib plastiku äärt ja välja eriti ei paistagi.
Rajal sain kohe aru, et see töesti vajalik lisavidin raamile, kuna radika löhkumisel on söit katki ja kena tükk rahakotist lännu (ca 330€). Hakka vöi oma RM250-legi aretama (tegelt ei hakka), uusi vötteid proovides saab ju suht tihti isegit külili oldud. Siiani on radikad terveks jäänud .... pehme pinnas päästab
Pisike kiirvideo ka, et radikaraami vajadus paremini arusaadavam oleks. Peale 5-päevast kodo pöllul harjutamist (kaherattaline, sidur, käigukast, pidurid, jne) on see video siis esimest korda rajal poiss kaherattalisega:
video link
ps videol on tsiklil küljes asendusplastid, kuna küljesolnud läksid Pärnu kleepsustamisele. Tagaporikas asenduseks puudub, selle asemel sai siis kiirelt miskit asendatud.
Arrogance diminishes wisdom !