03-08-2017, 09:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-08-2017, 09:45 AM ja muutjaks oli overspeed.)
(02-08-2017, 09:57 AM)mlsluik Kirjutas:(02-08-2017, 08:58 AM)olli Kirjutas: Jääme järge ootama
Tõesti, üks asjalikumaid teemasid siin foorumis, hea kohe lugeda.
Tänud.
See mootori remont ja muude kuluvdetailide hoole vöttis tegelikkuses loomulikult rohkesti rohkem aega kui siit lugedes tunduda vöib.
Et teada saada, mis vahetust vajab, vötsin ju mootori lahti ning kirjutasin köik ülesse. Siis panin mootori uuesti kokku, et söita edasi saaks. Varuosad tellitud tuli neid ka oodata. Kui soovitud jupid käes, siis vötsin mootori uuesti lahti ja vahetasin detailid (näiteks üks käigukasti völli laager tegi häält ja vajas vahetust).
Vigastatud kolb tuli aga vahetada. Pöördusin murega Suzuki esindusse Ramo, kust leiti mulle ka vastus. Seesolev kolb on pärit 86 aasta RM250-lt:
Köike pidin aga tegema 2003 aasta masina manuali järgi, kuna 2002 masina oma internetist vöimatu leida oli (2003 oma aga ohtralt). Jaapanis K2 manuali enam ei prindita (esindusest tellida ei saand).
Tükimaad hiljem jöudis löpuks manual USA-st kohale. 2003 ja 2002 RM250 on suhteliselt sarnased, kuid osad detailid on teistsugused ... väga olulised detailid (silinder, elektroonika, karburaator, veepump, jm).
Uus kolb olemas, vahetustvajavad detailid ülesse kirjutatud/tellitud. Lihvisin silindrikaane/pea siledaks, vahetasin ärapölenud o-röngad ning panin mootori uuesti kokku.
Taas sai söita, kuid töötas ta ju ikkagit imelikult ning käimasaamine oli väga kapriisne. Miskit on ümberehitusega siiski valesti tehtud.
Arrogance diminishes wisdom !