04-08-2017, 09:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-08-2017, 11:18 AM ja muutjaks oli overspeed.)
(04-08-2017, 09:09 AM)motamees Kirjutas:(04-08-2017, 08:20 AM)overspeed Kirjutas: ...Vaadates seda joonist, siis proovin jämedama diameetriga nöelu (Suzuki pakub neid 0,01 mm kasvuga). Kuid on üks asi, mida joonis ei kirjelda: nivootase karburaatoris. Manual annab kindla körguse ja ei mingit vahemikku. Kuna mul on mootor aga 10 ccm suurem, siis proovin köige ennem langetada taset 1mm, eks näis, mis muudab...
Vivaro pilt ("seda" all) ei kajasta kuidagi karba suguelu.
Nivoo tase ei tohiks sõidu ajal midagi muuta. Düüs määrab läbilaskevõime. Vaakumiga ju tõmmatakse. Tase määrab ära selle, et küte kohe võtta oleks, kui vänta lööd. Liiga madala taseme korra, peab kaua tõmbama, liiga kõrge taseme korral hakkab ise düüsil "üle ääre" tilkuma, seisva mootori korral.
Ilmselt on kusagil madalate pöörete reguleerimise võimalus olemas.
Vivaro ... ups ... parandasin ära
Nöela läbimööt (Jet Needle O.D.) on hetkel see piirkond, mis mul probleemiks on. Seetöttu jämedamaid plaanin proovida. Slow Jet nagu ei tahaks väiksemaks panna, kuna tühikäik on öhukruvi reguleerimisel öiges vahemikus.
Pilt on küll 2003 masina nöeltest, kuid 2002 masinal lihtsalt valikus 2 nöela vähem (kaks köige jämedamat puuduvad) ja tähistus teistsugune:
Siiani arvasin ka, et tase ei muuda midagi. Lugedes aga netist ja kuulates teiste kogenud meeste jutte, kes asjaga palju pöhjalikult tegelenud, siis ikkagit pidi möjuma (väiksel koormusel (low throttle) söitmisega), kuna 1mm taset madalamalt tömmata mootorile pidi muutma läbilaskekiirust (vaakum suurem ju kui gaasi siibrit ei tösta palju).
Taseme muutmine on köige lihtsam ja odavam asi, mida proovida.
Netist lugedes: eks seal laskutakse eriti peensusteni, kus mehed muudavad isegi siibri kuju ja servakallet ... ma siiski tahaks lihtsamalt hakkama saada. Et masin täis ei tiksuks, kui vaikselt söidan.
Arrogance diminishes wisdom !