24-10-2017, 16:44 PM
Tüki aega mötlesin, mis teha selle vigastatud ölikorgiga mootori all. Kas proovida korda teha vöi jätta puutumata (sai ju silikooniga pidama).
Pödesin seetöttu, et ega see Alumiiniumi keevitus mul päris "käpas" pole ja kui kogemata sisse sulatan, siis olen puhta jamas.
Samas ölivahetusel oleks mugavam ikkagit korki kasutada, mitte sidurikambri kaant avada.
Olles uurinud, et sidurikambri kaane avamisega kogu öli kätte ei saagi, otsustasin pragu keevitada.
Esmalt eemaldasin eelmise omaniku poolt pandud vedelmetalli. Kuna aluspind oli karestamata, siis ainuke koht kust see kövasti kinni hoidis oli pragu ise:
Keermest on järgi veel pool, alguseosa on läinud. Uut keeret sisse aretama ei hakka. Polt püsib kinni ka poole keermega ning silikooniga kinnitan, et ta ära ei kaoks. Lihtsalt keevitan prao kinni.
Proovisin pinda puhastada ja pragu samuti. Et keere "sisse ei kukuks" panin sinna ennem keevitust poldi, kuna pidin alustama prao otsapoolt. Muidu venib veel suuremaks soojuspaisumisega:
Ega "väriseval käel" keevitusest suurt miskit välja ei tulnud, rohkem nagu sulatasin selle prao kokku. Nagu töökaaslane ikka ütleb, hoiab ju ka sulatatud versioon.
Lihtsamaks ei teinud seda ka mitte ikkagit liialt must pind.
Kui alumiinium maha oli jahtunud, siis avastasin, et soojuspaisumisega oli ilmsiks tulnud ka fakt, et teisepool on ka pragu. Jällegi sulatasin ka selle kokku:
Valmistasin vastavas pikkuses uue punn-poldi ning kasutades ka kummikattega metallseibi ja silikooni peaks uus punn kenasti pidama. Samas öli väljalaskmisesoovi korral ei pea enam prao pärast muretsema.
Pödesin seetöttu, et ega see Alumiiniumi keevitus mul päris "käpas" pole ja kui kogemata sisse sulatan, siis olen puhta jamas.
Samas ölivahetusel oleks mugavam ikkagit korki kasutada, mitte sidurikambri kaant avada.
Olles uurinud, et sidurikambri kaane avamisega kogu öli kätte ei saagi, otsustasin pragu keevitada.
Esmalt eemaldasin eelmise omaniku poolt pandud vedelmetalli. Kuna aluspind oli karestamata, siis ainuke koht kust see kövasti kinni hoidis oli pragu ise:
Keermest on järgi veel pool, alguseosa on läinud. Uut keeret sisse aretama ei hakka. Polt püsib kinni ka poole keermega ning silikooniga kinnitan, et ta ära ei kaoks. Lihtsalt keevitan prao kinni.
Proovisin pinda puhastada ja pragu samuti. Et keere "sisse ei kukuks" panin sinna ennem keevitust poldi, kuna pidin alustama prao otsapoolt. Muidu venib veel suuremaks soojuspaisumisega:
Ega "väriseval käel" keevitusest suurt miskit välja ei tulnud, rohkem nagu sulatasin selle prao kokku. Nagu töökaaslane ikka ütleb, hoiab ju ka sulatatud versioon.
Lihtsamaks ei teinud seda ka mitte ikkagit liialt must pind.
Kui alumiinium maha oli jahtunud, siis avastasin, et soojuspaisumisega oli ilmsiks tulnud ka fakt, et teisepool on ka pragu. Jällegi sulatasin ka selle kokku:
Valmistasin vastavas pikkuses uue punn-poldi ning kasutades ka kummikattega metallseibi ja silikooni peaks uus punn kenasti pidama. Samas öli väljalaskmisesoovi korral ei pea enam prao pärast muretsema.
Arrogance diminishes wisdom !