13-04-2018, 06:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-04-2018, 06:33 AM ja muutjaks oli overspeed.)
... probleemiks siis Volvo tagaluugi kojamehe reduktori hammasratas:
Kipub see koormuse all (talvel) ühest kohast ära kuluma. Siin pildid originaal hammakast:
Ühe korra selle juba vahetasin 3D prinditud hammaka vastu, kuid too kestis vaid 2 aastat. Sel teemal juttu Volvo foorumis, siin pajatan millestki muust.
3D-prinditud hammakas:
Nagu piltidelt näha, käib plastmassist hammaka peale plekk, mis vooluklemmidele vajalik. samuti on sellel körgendused kohtades, kus klemmid katkestust peavad saama. Hiljem avastasin, et kes too iganes 3D printimiseks selle hammaka arvutiprogrammi joonistas, pole väga täpselt viitsinud mööta originaalhammaka pealt, kuidas need katkestuskohad täpselt on, kuid sellest veits hiljem.
Nokitsemise asjus siis alljärgnev see, et plaanisin ise selle uue hammaka valmis nikedada ... mustast plastikust (peaks olema kövem kui valge) ...
Kipub see koormuse all (talvel) ühest kohast ära kuluma. Siin pildid originaal hammakast:
Ühe korra selle juba vahetasin 3D prinditud hammaka vastu, kuid too kestis vaid 2 aastat. Sel teemal juttu Volvo foorumis, siin pajatan millestki muust.
3D-prinditud hammakas:
Nagu piltidelt näha, käib plastmassist hammaka peale plekk, mis vooluklemmidele vajalik. samuti on sellel körgendused kohtades, kus klemmid katkestust peavad saama. Hiljem avastasin, et kes too iganes 3D printimiseks selle hammaka arvutiprogrammi joonistas, pole väga täpselt viitsinud mööta originaalhammaka pealt, kuidas need katkestuskohad täpselt on, kuid sellest veits hiljem.
Nokitsemise asjus siis alljärgnev see, et plaanisin ise selle uue hammaka valmis nikedada ... mustast plastikust (peaks olema kövem kui valge) ...
Arrogance diminishes wisdom !