16-11-2018, 18:26 PM
Eelmine (vöi pigem üle-eelmine) omanik oli tagaosaga mingi avarii teinud. Stange oli katki, nurk mölkis pisut.
Stanget oli kuidagitmoodi väga prostalt paigatud, kuna stanget on väga vaja. Mitte asjade vedamiseks, vaid masina liigutamiseks tagurpidi, kuna sellel versioonil reevers puudub (lisana vöimalik panna).
Too kiire paikamine sikutamist palju ei kannata, tahtsin, et see oleks taas tugev ja jäik.
Algul oli plaan osta uus stange, kuna see plastikust on ja suht pooleks oli. Saades teada aga hinna, otsustasin teha metallist uue.
Jäin aga plaani tehes pisut takerduma kinnituste väljamötlemisega, kuna need sellised omapärased on.
Vaatasin siis seda vanat taga-stanget lähemalt, vötsin tolle prosta paikamise lahti ja leidsin, et parandan hoopis vana ära.
Käepideme sisse ehitasin roostevaba toru, mis on sinna sisse liimitus tugeva seinaliimiga ja veel lisaks ka polditud.
Sissepoole veel nurgavinkel RV plekist ja tagaseina tugevdus, köik taas tugeva silikooniga ja lisaks ka needid.
Stanget oli kuidagitmoodi väga prostalt paigatud, kuna stanget on väga vaja. Mitte asjade vedamiseks, vaid masina liigutamiseks tagurpidi, kuna sellel versioonil reevers puudub (lisana vöimalik panna).
Too kiire paikamine sikutamist palju ei kannata, tahtsin, et see oleks taas tugev ja jäik.
Algul oli plaan osta uus stange, kuna see plastikust on ja suht pooleks oli. Saades teada aga hinna, otsustasin teha metallist uue.
Jäin aga plaani tehes pisut takerduma kinnituste väljamötlemisega, kuna need sellised omapärased on.
Vaatasin siis seda vanat taga-stanget lähemalt, vötsin tolle prosta paikamise lahti ja leidsin, et parandan hoopis vana ära.
Käepideme sisse ehitasin roostevaba toru, mis on sinna sisse liimitus tugeva seinaliimiga ja veel lisaks ka polditud.
Sissepoole veel nurgavinkel RV plekist ja tagaseina tugevdus, köik taas tugeva silikooniga ja lisaks ka needid.
Arrogance diminishes wisdom !