QUAD: Apex Pro MXR100 / MX: Suzuki RM85L ja RM250 ... nokitsen palju

Rakise raamid valmis:

   


Poest sai valitud just nii pikad poldid, et poldi sile osa jääb sinna, kus liikumine toimub. Keere vaid viimasele seibile ning mutrile:

   


Painin alumise ja ülemise poole kokku, toimib kenasti:

   

   


Hetkel nuputan pisut seda töstemehhanismi osa, kuna valitud käpp ei ole päris ideaalne sinna. Erinevaid variante on peast läbi käinud, eks näis, mis pinnale jääb.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee
Vasta

Mul on sellise lahendusega.
[Pilt: 13zbdd3.jpg]
Vasta

(10-12-2018, 13:40 PM)valev Kirjutas:  Mul on sellise lahendusega.

Tänud pildi eest.
Käis ka selline vintsi möte peast läbi, esialgu ei viitsinud seda vintsi osa ehitama hakata juurde.

Hetkel aretan Niva tung-rauda oma raamile külge.

   


Kruvi piisavalt pikk ja kinnitus sobib. Pisut modifitseerimist jala osas ning vända osas vaja teha.

   


Eks näis, kuidas toimima hakkab.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee
Vasta

Garaazi-aeg hakkas otsa saama ja saan oli vaja kiirelt maast lahti tösta.
Viimased löikamised, keevitused ning valmis ta esialgselt oligit.
Ennem saani töstmist tegin proovi inim-raskusega:

   


Köik toimis kenasti ning sain saani maast lahti Smile

   

   

Arrogance diminishes wisdom ! 
Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee
Vasta

Kuna ma sellist töste-protseduuri varem teinud pole, siis mötlesin natukse aega, kus see saani raskuskese pikisuhtes on. Löpuks otsustasin panna esimese tala mootori taha. Hiljem selgus, et see suht öige koht ongit ... kui saani niisama tösta. Kui aga on plaan tagasild eemaldada, siis tuleb esimene tala ettepoole kuskile panna, muidu kaalub mootor üle.

   

   

   

   

   


Rahul aga ei ole tagumiste osadega. Ärapöörata mul neid vaja ei ole, mahuvad püstiasendis ka saani alt läbi, kui rakist alla lükata. Plaan on need jäigemaks teha (puksid vahele ja polt pisi-pingega kinni) vöi siis üldse statsionaarse kummipuksiga asendada, näiteks nagu GAZ 53-e mootoripadi.

   

   

   

   


Ja vöis tagasillalt jubinaid küljest kruttima hakata. Hoolde saavad mölemad amordid ja uued laagrid köigile rullidele. Puksid niisama puhtaks ja uus määre, kontrollin üle ka määrdeniplid.

   

Arrogance diminishes wisdom ! 
Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne