10-11-2014, 19:32 PM
sng on hea küll ja uus auto veel parem kindlasti, aga tanklaid selle toetuseks on meil veel ülivähe. võiksin isegi öelda oma tähelepanekutest, et akadeemia tee otsas asuvas tanklakeses olen mõnel korral isegi väikest saba silmanud. millegipärast ei taha asjapulgad aga tanklaid juurde korraldada, istuvad oma raha otsas nagu lohe gorõõnits ja teevad seal ei tea mida kaubast ei tohiks ju ometigi puudust olla. viimasel ajal karjalautade juurde tehtud mitmeid kombijaamu, kus lehma koogist ja rohu liblest soo gaasi välja meelitatakse ja läheb siis niisama soojaks veeks või öko elektriks, mis lehma taristusse tagasi lastakse. pmtslt saaks siis iga sellise koha juures tankla ehitada ja elu edeneks veelgi. maksmisvõimalus võiks olla sula rahas.
teine asi veel see, et sng paigaldus maksab 1 kord rohkem, kui vedelgaasiseadmetel. paha on veel see, et paaki ei saa varuratta asemele nii lihtsalt panna, kui lpg-l, siis peab hakkama masinat lõikuma ja keevitama, mis on ka tüütu. aga peale paagi ja reduktori pole ju tegelikult mingit vahet jubinatel, kui ma ei eksi. ei usu hästi, et need pea tuhat rohkem maksavad. hinda hoitakse kunstlikult üleval vist, kuna sõit tuleb hiljem üpriski soodne.
4põlve seadmel pole reduktori vedru regullimisest vist suurt tolku. või siiski?
teine asi veel see, et sng paigaldus maksab 1 kord rohkem, kui vedelgaasiseadmetel. paha on veel see, et paaki ei saa varuratta asemele nii lihtsalt panna, kui lpg-l, siis peab hakkama masinat lõikuma ja keevitama, mis on ka tüütu. aga peale paagi ja reduktori pole ju tegelikult mingit vahet jubinatel, kui ma ei eksi. ei usu hästi, et need pea tuhat rohkem maksavad. hinda hoitakse kunstlikult üleval vist, kuna sõit tuleb hiljem üpriski soodne.
4põlve seadmel pole reduktori vedru regullimisest vist suurt tolku. või siiski?