Bensiini mure EUROOPA LIIT
#1

Terekest.

Räägiti ju vahel, et hakkavad ka seoses Euroopasse minekuga Bensiini marke kõrvaldama, st et kõige väiksem vist jääb siis 92 Sad

Aga mis saab meie vanadest tsiklitest siis kas peab siis hakkama kanget kraami kallama ja tihedamini kolbe silindreid ja kolbe vahetama ? Sad Mõnda üksikusse kohta võibolla jääb väiksem oktaanarv aga siiski ju sõitsid vanad tsiklid ju isegi 66 bensiiniga ja nüüd peab suure hüppe ülespoole tegema Sad

Mis teie reaktsioonid ka siis on ?

Ja osad räägivad et tuleb siis petrooljumiga sõitta, mõni isegi sõidab Toungue

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#2

surveastet tõstma või siis diisliga segama hakkama
Vasta
#3

No seda meest tahaks küll näha,kes bensu diisliga segama hakkab JA VEEL SELLEGA SÕITMA?:o Madalsurvemootorid käivad ka 95\'ga ilusti.(Kogemus GAZ-52,IZ P3,K-55,Võrr,Delta,jne)Mingit detoneerimst ei esinenud.
Vasta
#4

muidugi natuke süüdet hilisemaks, rohkem õli bensu sisse(2t) ja käib ka 92ga.
Vasta
#5

kusjuures on küll bensiinile diislit sisse panud ja vastupidi ka... mu isa sõitis vanasti maziga millel talvel lisati bensiini sisse kütusele et jäässe ei läheks nii kergesti ja paremini põleks
Vasta
#6

Mul on kändki mitu korda T-25 saebensiiniga koju sõitnud kui disla on otsa saand ja häda pole midagi. Mul 76 saamisega pole probleeme kuna elan siin piiri ääres ja sealt tassitakse seda üle nagu muda.
Vasta
#7

loomulik et madala surveastmega mootoris suurema oktaanarvuga detoneerimist ei esine, detoneerimine on ikka siis kui on liiga madal oktaanarv.

Liiga kõrge oktaanarvuga ei põle bensiin nii kiiresti kui madalaga, järelikult on põlemine aeglasem ja kuumem, järelikult on suurem ülekuumenemisoht, kuid kahetaktilises mootoris sellega need ohud piirduvadki.

Kõige lihtsam on sõita ettevaatlikult, nii et jahutus säiliks (madalad pöörded ja hea kiirus)

Teine võimalus on lasta surveastet tõsta. Seeläbi paraneb ökonoomsus, vähesel määral ka võimsus ning ka jahutus. Kui soovite veelgi jahutust parandada, seadistage karburaator rikka segu peale.

Ahjaa, see ka et need euro 95 bensiinid on ikka tüki maad kvaliteetsemad kui need vene 80 ja 92(mis põhimõtteliselt tehaksegi vist 80-st)
Vasta
#8

Kuradi hää vahepeal mõistlikku juttu lugeda (marti184). Ärge jumalapärast muretsege kogu aeg nii hirmsasti. Ei tasu arvata, et mujal euroopas vana tehnikat poleks. Kus neil seal see 76 bens on? Aga sõidavad ikka. Sääl põhjamaal (soomes) kui elasin sõitsid vanad Harley-Davidsonid, Arielid ja Triumphid - Jawad rõõmsasti 99 bensuga, vanad autod kah. Kahetaktilisel pole siin nii vahet aga muidu põhiline, et see roheline poleks. Pliiasendajad on ka tänapäeval olemas. 76 eelis ka mujal maailmas oli vanasti vaid see, et see oli odavam- st. sitem.

Terv. Ivar
edit: Marti postitusest ärge seda euro95 juttu lugege, see vanale neljataktilisele ei kõlba, sest see roheline ju, sinna vaja seda pliiasendajat hulka panna. Kahetaktilisele käib küll, tuleb nagunii õliga segamini, neljataktilisele ikka võimalikult mitte-euro (mustast voolikust)

loll on loll olla.
Vasta
#9

minu iz sööb diislit ka kui vaja
Vasta
#10

Aga siiski... liiga palju on olnud jutte, et
kõrge oktaaniga bensiin sööb vanu mootoreid. Eriti Pobi/GAZ 51 külgklappidega mootorite väljalaskeklappe, mis asuvad ju tegelikult otse küünla all. Vahel põletab ilusa kolmnurga sealt küljepealt ära Smile

Tahaks teada, kas neil juttudel on tõepõhi all ja kas päästab see, et sõita madalate pööretega (GAZ 51ga nt mitte üle 50)?

Kahetaktilistel, tõsi küll, klappe pole...


Parimat,

Valdo

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne