27-07-2014, 22:25 PM
Tere!
Sai linnakorterisse toodud selline tore aparaat nagu seda on Muravei 2, aga mitte nii tavaline, sest aastakümneid tagasi on sellele nobenäpud peale ehitanud sundjahutusega IŽ mootori, mis pärit invakärult. Selle ümberehituse tõttu on ta ka 20-30cm pikem.
Masin on olnud juba minu valduses oma 5-6 aastat.
Sellest ajast olen temaga sõitnud maal vast 2 suve, ülejäänud aja on ta seisnud ning oodanud paremaid aegu või on puudunud motivatsioon.
Kunagi on tehtud järgmised asjad:
*Tagumine parem rattalaager vahetatud
*Tutikad rehvid alla pandud
*Elektriskeemi natukene korrastatud(Niipalju, kui tollal jagasin/oskasin/vajadust oli)
*Kergelt spreiga värvi kohendatud
*Uus kett pandud
*Uus tagumine hammasratas lastud treida
Tänasel päeval vajab Muraviž aga palju palju muud tegemist, et ta sõidukõlbulikuks saada. Kuurialt välja lohistades tegi masin ikka väga koledat häält, sest kuskil on midagi ilmselt kinni jäänud. Õlid on arvatavasti tehasest sees.
*Esimene hammasratas vahetada
*Tagadiffer üle käia, õlid vahetada
*Sidur vahetada
*Mootor üle vaadata
*Tagumised sillapuksid vahetada
*Esiamordid vahetada
*Elektrisüsteem korda teha
*Kast korda teha ja peale panna
*Pidurid üle käia
Ja palju pisiasju veel...
Hetkel on väike eesmärk osa võtta järgmisel aastal Järva-Jaani Killavoorist.
Niiviisi ta linnapoole startis, arendades ilmselt kiiruseid, mida ta enne pole teede vähesuse tõttu suutnud
![[Pilt: 2014-07-24_21.04.47.jpg]](http://www.upload.ee/image/4177118/2014-07-24_21.04.47.jpg)
Ja nii jäi ta ootama hetke, kui saabub august ja garaaži rohkem ruumi saab.
![[Pilt: 2014-07-24_22.57.25.jpg]](http://www.upload.ee/image/4177143/2014-07-24_22.57.25.jpg)
Tekkis ka paar küsimust:
Kas tavalise iž-i sidur sobib sellele?
Mis puksid tagasilda sobivad või oleks mõttekas lihtsalt plastikud treida?
Kui suur tõenäolsus on masin tänavalegaalseks saada, kui paberite olemasolust ei tea ei mina, ega eelmine omanik väga midagi?
Päikest,
Kris
Sai linnakorterisse toodud selline tore aparaat nagu seda on Muravei 2, aga mitte nii tavaline, sest aastakümneid tagasi on sellele nobenäpud peale ehitanud sundjahutusega IŽ mootori, mis pärit invakärult. Selle ümberehituse tõttu on ta ka 20-30cm pikem.
Masin on olnud juba minu valduses oma 5-6 aastat.
Sellest ajast olen temaga sõitnud maal vast 2 suve, ülejäänud aja on ta seisnud ning oodanud paremaid aegu või on puudunud motivatsioon.
Kunagi on tehtud järgmised asjad:
*Tagumine parem rattalaager vahetatud
*Tutikad rehvid alla pandud
*Elektriskeemi natukene korrastatud(Niipalju, kui tollal jagasin/oskasin/vajadust oli)
*Kergelt spreiga värvi kohendatud
*Uus kett pandud
*Uus tagumine hammasratas lastud treida
Tänasel päeval vajab Muraviž aga palju palju muud tegemist, et ta sõidukõlbulikuks saada. Kuurialt välja lohistades tegi masin ikka väga koledat häält, sest kuskil on midagi ilmselt kinni jäänud. Õlid on arvatavasti tehasest sees.
*Esimene hammasratas vahetada
*Tagadiffer üle käia, õlid vahetada
*Sidur vahetada
*Mootor üle vaadata
*Tagumised sillapuksid vahetada
*Esiamordid vahetada
*Elektrisüsteem korda teha
*Kast korda teha ja peale panna
*Pidurid üle käia
Ja palju pisiasju veel...
Hetkel on väike eesmärk osa võtta järgmisel aastal Järva-Jaani Killavoorist.
Niiviisi ta linnapoole startis, arendades ilmselt kiiruseid, mida ta enne pole teede vähesuse tõttu suutnud

![[Pilt: 2014-07-24_21.04.47.jpg]](http://www.upload.ee/image/4177118/2014-07-24_21.04.47.jpg)
Ja nii jäi ta ootama hetke, kui saabub august ja garaaži rohkem ruumi saab.
![[Pilt: 2014-07-24_22.57.25.jpg]](http://www.upload.ee/image/4177143/2014-07-24_22.57.25.jpg)
Tekkis ka paar küsimust:
Kas tavalise iž-i sidur sobib sellele?
Mis puksid tagasilda sobivad või oleks mõttekas lihtsalt plastikud treida?
Kui suur tõenäolsus on masin tänavalegaalseks saada, kui paberite olemasolust ei tea ei mina, ega eelmine omanik väga midagi?
Päikest,
Kris