Vana iz 4 jupiter leitud.
#21

Ära päästa saad ta ikkagi. Hoone valdaja kohta,kus see asi asub saab infot ka kohalikust omavalitsusest aga siis tuleb seda küsima minna vähe teistmoodi ja mootorrattast mitte sõnagi.
Võib vabalt olla,et hoone on miski välismaa onu oma,kellel on suva,mis seal sees või mis seisus hooned ise on.


Vasta
#22

(01-08-2014, 22:20 PM)MAZ Kirjutas:  Ära päästa saad ta ikkagi. Hoone valdaja kohta,kus see asi asub saab infot ka kohalikust omavalitsusest aga siis tuleb seda küsima minna vähe teistmoodi ja mootorrattast mitte sõnagi.
Võib vabalt olla,et hoone on miski välismaa onu oma,kellel on suva,mis seal sees või mis seisus hooned ise on.

Omanik teada, lasen isal minna jutuga: "Kui ma hästi mäletan, siis kolhoosi ajast oli seal üks masin.." jne.
Vasta
#23

Maz, miks selle asja arvele võtmine on mõttetu aja raiskamine? Ilma paberiteta pole temaga tänavale asja, aga kui sa temaga sõita ei saa, siis mis sa temaga veel teed? "Päästmine" pole massiliselt levinud raudvara puhul suur argument.
Vasta
#24

Minu arust on viimasel ajal masinate registreerimine võrdumas sellega,et sind saab maksustada nende omamise eest.
Muidugi tore on omada dokumentidega mootorratast vahet pole,kas ta on 1950 või 1986.a Aga nii palju kui ma aru olen saanud siis igapäeva liikluses sõidab neid arvele võetud vanakesi vaid 1-3%. Ning ainus loogiline seletus,kui välja jätta must number ja asja harrastajate huvi sõita. On ilmselt see,et paberitega masin müüb end 2-3x kallimalt maha kui miski dokumentideta masin.
Nende rataste arvele võtmisel on oma nüanss. Nii mõnigi asi oleneb maanteeameti ametniku suvast ja suhtumisest sinusse.


Vasta
#25

Kas kokkuvõttes õnnestus masin oma territooriumile vedada ?

Omaette nokitseja.
Vasta
#26

(29-08-2014, 21:31 PM)Tsistern Kirjutas:  Kas kokkuvõttes õnnestus masin oma territooriumile vedada ?

Masin mädaneb seal siiamaaani, ei ole viitsimist jamasi kaela tömmata.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne