08-09-2014, 21:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-09-2014, 22:00 PM ja muutjaks oli zazik.)
(08-09-2014, 21:32 PM)Basilio Kirjutas:(08-09-2014, 21:12 PM)MeelisV Kirjutas: ...jah üks on teooria teine on praktikaMina olen toimivat tõmblukku korduvalt näinud ja selles ka osalenud teiselpool lahte. Umbes 10a tagasi käisin pea iga nädal kaubikuga Lõuna-Soomes ja sai ka Helsinki tipptunni ummikutes istutud. Vähemalt tol ajal oli liikluskultuur seal mäekõrguselt kilulinna omast üle. Kõik toimis. Kui õigeaegse rajavahetusega hätta jäid, jäädi kõrvalreas kohe seisma ja anti tuledega märku, mine kaveri! Vibutasid käega tänutäheks ja läksid. Kui 80km lõuna pool sai korraks proovitud ummikus seisjatele teed anda, ehk tõmblukku algatada, pani see rida kohe täiega ajama, stange stanges kinni ja kellelegi teed ei antud. Mind peeti lihtsalt idioodiks, keda sai julmalt ära kasutada ja tagant sain pasunakoori lisaks. Nii et viga on 100% liiklejates, mitte situatsioonis. Situatsioonid saab alati ilusti ära lahendada, kui kõik osapooled sellest huvitatud on. Meil on paraku hundiseadused ja käib ärapanemine igal tasandil. Hullem on ainult idanaabri juures.
see tõmbelukk kahjuks ei toimi kas viga on liiklejates või situatsioonis ei tea ...
Vot ei nõustu grammigi selle pessimismiga. "Naudin" seda liiklussõlme igapäevaselt õhtuse tipptunni paiku ja valdavalt asi toimib. Eks ikka viskab teri sisse, kes arvavad, et üle pidevate mööda sõita on lahe või täiesti suvalises kohas oma reastumist oodata on lahe. Need tuleb lihtsalt üle elada.
Otseselt paremas reas liikleja poolset takistamist olen kohanud vaid paaril korral. Üldjuhul lastakse ilusti vahele.
Vahelepääsemisega on probleeme vaid neil, kes ei julge vahele jäetud auku kohe ära kasutada. Üldjuhul kilomeetrist vahet kuhugi ei jäeta, piisama peab autopikkusest.