Mõistusevastased manöövrid liikluses

(08-09-2014, 15:08 PM)Tegelane5 Kirjutas:  Ega ilus ei ole, samas arvata on et bussijuht seal ristmikul varemgi käinud "mõned korrad". Pakun et tal on ammu selge kuskohast võib varast punast haugata ja kus seda mitte teha ei maksa.
Bussijuht rikkus siin vähemalt nelja Liiklusseaduse punkti:

1.)Ületas ristmiku keelava fooritulega;
2.)Sooritas manöövri (ümberreastumise) ilma suunatuld näitamata;
3.)Sõitis otse rajalt, millelt on lubatud ainult vasakpööre;
4.)Sõitis üle pidevjoone...

Korrektne oleks loomulikult olnud ees peatunud auto taga samuti peatuda ning lubavat foorituld ootama jääda...

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta

(08-09-2014, 22:46 PM)viplala Kirjutas:  Kui ummikud ja jalus töllerdajad välja jätta, siis on juhid viisakad, liiklus kiire ja sujuv. Sellise liikluse võiks teistele maadele eeskujuks tuua.
Kui mitte teistele, siis Indiale ehk ikka! Wink

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(06-09-2014, 13:28 PM)Basilio Kirjutas:  Huvitav, kui paljudel kaasfoorumlastel on pardakaamerad? Ise pole veel plaanist kaugemale jõudnud, aga kui panemiseks läheb, siis nii ette kui taha. Wink
Kui kellelgi on õnnestunud mõni kaskadööritrikk purki saada, võiks siin teistegagi jagada.

Minul on üks odav Taiwani pardakaamera ja Tartu päevase liikluse väikese lõike vahemikus detsember 2013 kuni juuni 2014 leiab siit:

Tartu liiklus

Ei ole sel liiklusel meil siin miskit hullu häda, üksikuid tõrvatilkasid leiab igast meepotist. Näiteks selliseid tilkasid:

https://www.youtube.com/watch?v=PCneNMFOa0U
https://www.youtube.com/watch?v=o9SNe3LCe68
https://www.youtube.com/watch?v=w05ywRODjpA
https://www.youtube.com/watch?v=uO6nFr9h_JM

Ja kõige hullem kaabakas (kelle puhul lihtsalt mul ei olnud piisavalt kiiret aju, et tuhandiksekundi jooksul tegevuskava välja mõelda ning selle järgi lähtuda Smile ) on see isend:

https://www.youtube.com/watch?v=HgB5DFdVs6w

Kokkuvõtlikult ikkagi leian, et pole sel liiklusel meil siin miskit hullu. Selleks, et mõista ratturit, peab ise olema veloväntaja, et mõista tsiklisti, tuleb ise aegajalt peale keerata, jne jne... 16,5 meetrine kolakas keerab ette, siis peabki ju sellega arvestama, ise jala järgi andma ja elu lähebki edasi, hoolimata viimatimainitu tahumatusest: https://www.youtube.com/watch?v=g3Loxl8axGk

Mul on olemas veel 143 klippi selle aasta suvest, aga pole veel ennast kätte võtnud, et see üheks kogumiks monteerida.

Külmemat närvi! Smile
Vasta

(08-09-2014, 22:37 PM)aavu Kirjutas:  Tõmblukk on hea asi kui mõlema rea järjekord on enamvähem ühepikkune. Kui aga kõik on ühte ritta ringi reastunud ja üks kütab 40-st autost mööda, et esimeseks saada, siis see pole enam tõmblukk vaid ülbus.

olenevallt ajahetkest see nii ongi
ehk mingil hetkel on mõlemad read kinni siis pole ka sellist "ülbust"
ja toimib ka mingil määral see nn "tõmbelukk" rohkem küll jõuga aga toimub
aga jutu algus sai tõesti sellistest situatsioonidest kus pikk rivi seisab aga üksikud sõidavad teadlikult edasi, et vahele trügida.

samas nagu juriidiliselt ei keela neid keegi sõitmast sinna ette otsa küsimus on ehk viisakuses
Vasta

(09-09-2014, 20:41 PM)MeelisV Kirjutas:  
(08-09-2014, 22:37 PM)aavu Kirjutas:  Tõmblukk on hea asi kui mõlema rea järjekord on enamvähem ühepikkune. Kui aga kõik on ühte ritta ringi reastunud ja üks kütab 40-st autost mööda, et esimeseks saada, siis see pole enam tõmblukk vaid ülbus.

olenevallt ajahetkest see nii ongi
ehk mingil hetkel on mõlemad read kinni siis pole ka sellist "ülbust"
ja toimib ka mingil määral see nn "tõmbelukk" rohkem küll jõuga aga toimub
aga jutu algus sai tõesti sellistest situatsioonidest kus pikk rivi seisab aga üksikud sõidavad teadlikult edasi, et vahele trügida.

samas nagu juriidiliselt ei keela neid keegi sõitmast sinna ette otsa küsimus on ehk viisakuses


See, kas tegu on ülbusega või mitte, ei sõltu situatsioonist vaid liikluskorraldusest. Järvevanas rivist mööda sõitmine selleks ette nähtud rada mööda ei ole ülbus.

Näiteks Kadaka teed mööda sõites ja fooride all paremat rada kasutada ei ole samuti ülbus. Need rajad ongi selleks tehtud, et suurendada ristmike läbilaskevõimet.

Ülbus on see, kui ummikust möödumiseks kasutada selleks mitte ettenähtud tee osi.
Vasta

(08-09-2014, 22:41 PM)zazik Kirjutas:  
(08-09-2014, 22:37 PM)aavu Kirjutas:  Tõmblukk on hea asi kui mõlema rea järjekord on enamvähem ühepikkune. Kui aga kõik on ühte ritta ringi reastunud ja üks kütab 40-st autost mööda, et esimeseks saada, siis see pole enam tõmblukk vaid ülbus.

Aga kes käsib neil kõigil sinna paremasse ritta ronida?

Ülbus on bussiradade kasutamine ja aeglustus-, kiirendus-, ja pöörderadade kasutamine otsesõiduks. Loomulikult ka teepeenra kasutamine, mis hommikuti Tartu maanteel linna sisenedes väga popp oli ennevanasti.

viisakus ?

tõmbaks paralleeli poes kassajärjekorraga
ehk ega sa ju ei trügi järjekorras ette nagu ilmasõja veteran
kui on kiire siis väljud varem või valid teise tee
ja olen siiski seisukohal, et ühes reas on ju liiklus oluliselt kiirem kui kahest reast kokku lapitav "tõmbelukk" liiklejad on erinevad (sõiduoskus ja gabariiditunnetus ja...) ja igal juhul tekib lainetav liikumine mis on aeglasem kui ükhes reas olev "rong".

miks blokitakse ?
aga ehk seetõttu, et olles järjekorras nt. 20...25... oodates viisakalt oma aega....
nüüd küsimus: sinuni jõuab liikumine millal? kui vasakult järjest ja järjest ette tuiskavad "kiiremad" ??? nt. 10 tk. ja kui eest ära minek ei ole pidev vaid vahest peatuv mõnikord ei jõua liikumine sinuni pikka aega

minuarust on see siiski viisakuse küsimus

tegelikult on selle liiklussõlme probleem siiski kinni projektis aga nendes tingimustes mis seal on siis minu arust mõistuse vastased need kes jõuga oma juriidilist õigust taga nõuavad.

ülbust veel samal teelõigul suunal ülemiste-mustamäe sõidetakse paremale alla "espaki ringile" ja sealt uuesti ülesse aga siis juba veerenni tn järvevana ristumiskohta - võidetakse kõva ~300m
ja juriidiliselt on kõik OK keegi ei saa keelata ja mingit seadusepunkti ei rikuta. aga viisakus ja austus teiste liiklejate vastu ?

viisakuse ja mõistuse vastane on ka suunatule põhimõtte automaatne unustamine (või seda tänapäeval koolis ei õpetata ?)
tavaline ja igapäevane - kaks rida kõrvuti ja üks tahab rida vahetada
noh näed, et kibeleb, vahib peeglisse ja näpp on suuatule kangil valmis ja välja sirutatud ja sedas ta ootab seda auku kui see üldse tuleb ja kui tuleb siis koos rooli keeramisega libiseb ka näpp suunatulele ja käib üks kaks vilgutust
aga mis mul sellest, et sa juba läksid ?
ma laseks autod vabalt vahele, suurendaks pikkivahet jne. kui ta vaid varem annaks teada oma soovist ja mõttest aga kui ma ta ideed ei tea siis ma ei oska ka teda sinna vahele lasta. kas see mitte selle vilkuva tule mõte ei ole - teavitada oma planeeritavast manöövrist mitte nentida fakti, et ma nüüd tegin selle manöövri ?
Vasta

(09-09-2014, 18:45 PM)siim83 Kirjutas:  Ja kõige hullem kaabakas (kelle puhul lihtsalt mul ei olnud piisavalt kiiret aju, et tuhandiksekundi jooksul tegevuskava välja mõelda ning selle järgi lähtuda Smile ) on see isend:

https://www.youtube.com/watch?v=HgB5DFdVs6w

Aga see kommentaar tabas varese olemuse imehästi ära Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(09-09-2014, 21:14 PM)MeelisV Kirjutas:  
(08-09-2014, 22:41 PM)zazik Kirjutas:  
(08-09-2014, 22:37 PM)aavu Kirjutas:  Tõmblukk on hea asi kui mõlema rea järjekord on enamvähem ühepikkune. Kui aga kõik on ühte ritta ringi reastunud ja üks kütab 40-st autost mööda, et esimeseks saada, siis see pole enam tõmblukk vaid ülbus.

Aga kes käsib neil kõigil sinna paremasse ritta ronida?

Ülbus on bussiradade kasutamine ja aeglustus-, kiirendus-, ja pöörderadade kasutamine otsesõiduks. Loomulikult ka teepeenra kasutamine, mis hommikuti Tartu maanteel linna sisenedes väga popp oli ennevanasti.

viisakus ?

tõmbaks paralleeli poes kassajärjekorraga
ehk ega sa ju ei trügi järjekorras ette nagu ilmasõja veteran
kui on kiire siis väljud varem või valid teise tee
ja olen siiski seisukohal, et ühes reas on ju liiklus oluliselt kiirem kui kahest reast kokku lapitav "tõmbelukk" liiklejad on erinevad (sõiduoskus ja gabariiditunnetus ja...) ja igal juhul tekib lainetav liikumine mis on aeglasem kui ükhes reas olev "rong".

No ei kehti see poejärjekorrareegel.

Reaalses liikluses venib see üks pikk rodu tunduvalt kauem kui kahest reast kokkutulev tõmblukk (ühtlast liikumist takistavad seal Veerennist väljatulijad, bussid jms nagunii).

Igasugused trügijad ja trikitajad on hoopis teine teema, aga aeg oleks ka meie juhtidel aru saada, et tõmblukk ei ole "ära panemine" või ülbus vaid täiesti arvestatav liikluslahendus. Mujal maailmas toimib, toimib ka meil.
Vasta

Poe näide oleks kehtiv kuidagi nii: ntks Sikupilli Prisma, Välja oleks kujunenud nii et nr 3 kassast jooned juhendaks maaalusesse parklasse. Nr 1 kassa aga maja ees olevasse. Nii et enne kassat juba sa saaksid aru kuhu keegi läheb. Ütleme maaall on rohkem autosi, siis kolmanda kassa ees lookleb suur järjekord aga esimeses pole pea kedagi-siis mingid nahhaalsed pätid läheks esimesse kassasse ja suunduks ikka maaalla, teiste ootajate meelepaha saatel Big Grin

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

vot seda me ei mõista ikkagi kuidas saab ühes reas autode rivi olla aeglasem kui sinna vahele tulevate lisadega.

igasugune segav faktor ju ei saa kiirendada liikumist
või kus mu mõte nüüd metsa jookseb ?

jah vahe on kas üks rida 200m või 2 rida a´100m
aga liikumise kiirus ei saa ju olla kiirem 2 rea ühte suubumisega.
Vasta

(09-09-2014, 23:39 PM)zazik Kirjutas:  ...
Reaalses liikluses venib see üks pikk rodu tunduvalt kauem kui kahest reast kokkutulev tõmblukk (ühtlast liikumist takistavad seal Veerennist väljatulijad, bussid jms nagunii).
...

Kuda see olla saab? Nii füüsikareeglid kui tähelepanekud elust räägivad selle vastu. Küll aga on aeg suhteline, kuna sekundi pikkus sõltub oluliselt sellest, kummal pool vetsuuust ollaBig Grin

Teadlikult kaduvat rida pidi lõpunisõitmine ja siis LS kirjutatud eesõiguse väljanõudmine on lihtsalt matslik. Paraku on meil päris palju neid, kes matslikkust elunormiks peavadSad

No ei sõida iga päev tipptunnil sadu autosid esimest korda neid kaduvadi ridu, nõelujad teavad reeglina üsna hästi, mida nad tegema asuvad.
Vasta

(10-09-2014, 09:23 AM)v6sa Kirjutas:  
(09-09-2014, 23:39 PM)zazik Kirjutas:  ...
Reaalses liikluses venib see üks pikk rodu tunduvalt kauem kui kahest reast kokkutulev tõmblukk (ühtlast liikumist takistavad seal Veerennist väljatulijad, bussid jms nagunii).
...

Kuda see olla saab? Nii füüsikareeglid kui tähelepanekud elust räägivad selle vastu. Küll aga on aeg suhteline, kuna sekundi pikkus sõltub oluliselt sellest, kummal pool vetsuuust ollaBig Grin

Teadlikult kaduvat rida pidi lõpunisõitmine ja siis LS kirjutatud eesõiguse väljanõudmine on lihtsalt matslik. Paraku on meil päris palju neid, kes matslikkust elunormiks peavadSad

No ei sõida iga päev tipptunnil sadu autosid esimest korda neid kaduvadi ridu, nõelujad teavad reeglina üsna hästi, mida nad tegema asuvad.


Liiklustakistused (bussid, Veerennist tulijad) tekivad seal niikuinii, see tekitab ühtlasel pikal kolonnil "lõõtsaefekti". Kaks samapikka kolonni, mis sujuvalt üheks kokku jooksevad, "lõõtsuvad" tunduvalt vähem.

Kolonn, mille liikumiskiirus on häiritud, on kaugel ühtlasest.


Ja V6sa, ei ole see asi matslik midagi, lihtsalt üks liikluslahendus. Kasutatakse mujalgi üsna laialt.
Vasta

Vaadake seda Leiburi juures olevat Kadaka tee ristmikku. Kaks rida, üks lõppeb ära. Oletame et esimeseks autoks on mingi veoauto, seejärel tavaline sõiduk ja siis veel üks veoauto. Rohelisega jõuab üle sealt reast ainult max 4 autot. Kui paremast reast süstib sõiduautode rivi ka, jõuavad esimese kaubiku ette kaks, teise veoauto ette veel kaks ja terve armaada saab veel sealt üle, kasvõi jäädes teisel pool ristmikku seisma ja reastudes peale autode voolu lõppemist.. Kokku ületab ristmiku oma 15 sõidukit.

Selline on reaalsus. Keegi otseselt kedagi ei sega aga ristmiku läbilase suureneb. Ok, ohkima hakkab ehk ainult veoauto taga istuv kade sõiduauto juht, kellele ei mahu hinge, et keegi enne teda üle sai.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(10-09-2014, 11:47 AM)viplala Kirjutas:  Vaadake seda Leiburi juures olevat Kadaka tee ristmikku. Kaks rida, üks lõppeb ära. Oletame et esimeseks autoks on mingi veoauto, seejärel tavaline sõiduk ja siis veel üks veoauto. Rohelisega jõuab üle sealt reast ainult max 4 autot. Kui paremast reast süstib sõiduautode rivi ka, jõuavad esimese kaubiku ette kaks, teise veoauto ette veel kaks ja terve armaada saab veel sealt üle, kasvõi jäädes teisel pool ristmikku seisma ja reastudes peale autode voolu lõppemist.. Kokku ületab ristmiku oma 15 sõidukit.

Selline on reaalsus. Keegi otseselt kedagi ei sega aga ristmiku läbilase suureneb. Ok, ohkima hakkab ehk ainult veoauto taga istuv kade sõiduauto juht, kellele ei mahu hinge, et keegi enne teda üle sai.
Paraku olen seda ristmikku sunnitud kasutama viimased kolm aastat ja ei ole mina paremasse ritta tikkunud ( see rohkem kiiremate meeste rida). Probleem tekkib siis kui vasakust reast liigud ristmikule ilusa rohelisega siis teinekord lõpetad ristmiku ületamise kui teised suunad juba liiguvad ja seda sellepärast, et paremast reast, vaatamata punasele tulele, sõidetakse jätkuvalt ristmikule ja kui vasakus reas satub olema viisakas juht siis laseb ta neil kõigil ilusti ära reastuda adumata, et seljataga terve rida autosi alles ristmikul seisavad. See lihtsalt asi mis mulle selliste ristmike puhul silma jäänud.
Vasta

(10-09-2014, 12:04 PM)Margusk Kirjutas:  
(10-09-2014, 11:47 AM)viplala Kirjutas:  Vaadake seda Leiburi juures olevat Kadaka tee ristmikku. Kaks rida, üks lõppeb ära. Oletame et esimeseks autoks on mingi veoauto, seejärel tavaline sõiduk ja siis veel üks veoauto. Rohelisega jõuab üle sealt reast ainult max 4 autot. Kui paremast reast süstib sõiduautode rivi ka, jõuavad esimese kaubiku ette kaks, teise veoauto ette veel kaks ja terve armaada saab veel sealt üle, kasvõi jäädes teisel pool ristmikku seisma ja reastudes peale autode voolu lõppemist.. Kokku ületab ristmiku oma 15 sõidukit.

Selline on reaalsus. Keegi otseselt kedagi ei sega aga ristmiku läbilase suureneb. Ok, ohkima hakkab ehk ainult veoauto taga istuv kade sõiduauto juht, kellele ei mahu hinge, et keegi enne teda üle sai.
Paraku olen seda ristmikku sunnitud kasutama viimased kolm aastat ja ei ole mina paremasse ritta tikkunud ( see rohkem kiiremate meeste rida). Probleem tekkib siis kui vasakust reast liigud ristmikule ilusa rohelisega siis teinekord lõpetad ristmiku ületamise kui teised suunad juba liiguvad ja seda sellepärast, et paremast reast, vaatamata punasele tulele, sõidetakse jätkuvalt ristmikule ja kui vasakus reas satub olema viisakas juht siis laseb ta neil kõigil ilusti ära reastuda adumata, et seljataga terve rida autosi alles ristmikul seisavad. See lihtsalt asi mis mulle selliste ristmike puhul silma jäänud.

Viplala jagab biiti.

Mina ei usu, et neid liigviisakaid juhte väga tihti ette tuleb, kes ise seisma jäävad, et teised reastuda saaks. Enamjaolt ollakse niipalju viisakad, et jäetakse kõrvalrajalt tulijale auk, täpselt nii nagu olema peabki.

Pigem leidub tõesti rohkem neid, kelle ego ei luba kiiremaid enda ette reastuda...
Vasta

(10-09-2014, 12:22 PM)zazik Kirjutas:  
(10-09-2014, 12:04 PM)Margusk Kirjutas:  
(10-09-2014, 11:47 AM)viplala Kirjutas:  Vaadake seda Leiburi juures olevat Kadaka tee ....
Paraku olen seda ristmikku ....

Viplala jagab biiti.

Mina ei usu, et neid liigviisakaid juhte väga tihti ette tuleb, kes ise seisma jäävad, et teised reastuda saaks. Enamjaolt ollakse niipalju viisakad, et jäetakse kõrvalrajalt tulijale auk, täpselt nii nagu olema peabki.

Pigem leidub tõesti rohkem neid, kelle ego ei luba kiiremaid enda ette reastuda...
Leidub neid juhte isegi maanteede peal. Näituseks nädal-paar tagasi paldiski maanteel väänaposti romula ristmikul seisab hommikul keset ristmikku marsa- paar autot minust eespool hakkasid temast paremalt mööduma arvates, et toimub pööre vasakule ilma suunatuleta, tegelikkus- tema lasi niimoodi ametivenda (teine marsa)kõrvalt teel peateele. Oi seda piduritule merd eespool kui avastasid marsast möödudes, et peateele tuleb teinegi marsa juurde. Õnneks selliseid olukordi vähe, Aga meelde jäävad need väga hästi. Üldiselt minu arvamus, et liiklus on muutumas paremuse poole, eks kiirustajaid, munejaid ja niisama ohmusi on liikluses alati olnud ja jäävad nad alati olema.
Kiiruse kohta kuulsin kunagi sellist ütlust-
Kõik kes minust aeglasemalt sõidavad on jobub, need kes aga kiiremini sõidavad on idioodid. Toungue
Peace!
Vasta

(10-09-2014, 12:22 PM)zazik Kirjutas:  Pigem leidub tõesti rohkem neid, kelle ego ei luba kiiremaid enda ette reastuda...
Pigem annavad tooni ikkagi need, kelle ego ei luba kellestki aeglasem olla: jõudes äralõppeva raja otsa vaadatakse, et äkki saaks ikka ühest veel mööda, kuigi on selgelt näha, et sinna vahesse küll ei mahu...

Selliseid prakkupressijaid märkan vähemalt mina märksa tihedamini kui neid, kes reastuda ei luba. Kui kuskil tihedama liiklusega olukorras suund sisse panna ehk viisakalt küsida, siis tavaliselt max. 2-3 auto on vähemalt minu vahele lubanud.

Üleeile sattusin TTÜ juurde ning siis tuli meelde, et seal on üks hirmus moodne teguviis tulla Kadaka Selveri poolt mööda Ehitajate teed vasakus reas, sõita ringi peale vasakus reas ja siis TTÜ juurde sisemisest reast välja keerata. Tegin prooviloendamise: suvalisel hetkel käima pandud minuti jooksul lugesin kaheksa sellist tegelast kokku, neist kuus pressisid ikka väga jõuga end vahele... Ja ei näinud küll niipidi välja, et need kõik, kes see hetk silma hakkasid oleks äsja Ahtmest tulnud ja esimest korda antud ringi peale sattunud. Pigem paistis see igapäevase sisseharjutatud tegevusena.
Vasta

(10-09-2014, 13:24 PM)41Degree Kirjutas:  Üleeile sattusin TTÜ juurde ning siis tuli meelde, et seal on üks hirmus moodne teguviis tulla Kadaka Selveri poolt mööda Ehitajate teed vasakus reas, sõita ringi peale vasakus reas ja siis TTÜ juurde sisemisest reast välja keerata. Tegin prooviloendamise: suvalisel hetkel käima pandud minuti jooksul lugesin kaheksa sellist tegelast kokku, neist kuus pressisid ikka väga jõuga end vahele... Ja ei näinud küll niipidi välja, et need kõik, kes see hetk silma hakkasid oleks äsja Ahtmest tulnud ja esimest korda antud ringi peale sattunud. Pigem paistis see igapäevase sisseharjutatud tegevusena.

Vot Ehitajate teed pidi Nõmme suunas ise väga ei liigu ja seetõttu selliseid manööverdajaid tähele ei pane. Tulles aga Sõpruse pst mööda ja minnes Nõmmele, kasutan ise ka sisemist rada, reastudes Akadeemia otsas väljapoole. Üldjuhul probleemideta.
Vasta

Viplala ja zazikuga nõus. OK, see ka arusaadav kui järgmine foor on paarisaja meetri pärast, siis ei ole asjal mitmest reast üleminekul ja ridade vahetusel mõtet. Aga mida arvata mitu kilomeetrit varem nö õigesse ritta hoidmise vajadusest, kuna muidu ei pääse löögile nagu selles näites tundub olema:
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=151356

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

kõik need vasakust reast pealepressiad on minu subjektiivse arvamuse kohaselt m...id , kes teadlikult teisele taskusse s...vad. kehtib nii sõpruse-ehitajate kui ehitajate-sõpruse olukorras. mõni üksik nädalas teeb seda kogemata. pole midagi valesti kui see kukuks välja sujuvalt , ilma kedagi läbi n....mata , kuid see oleks erandlik
üldiselt olen seisukohal , et teha võib ükskõik mida , kui see hästi ja meisterlikult sooritada , nii et keegi kahju ei kanna. pööramata liigset tähelepanu eeskirjadele , mis ju kah inimeste tehtud. kuid kui sellised prohvimanöövrid sunnivad igal sooritusel kaasliiklejaid äkkpidurdama ja hambaidkrigistama , pole asi õige . pole mõtet mingist viisakusest ja tolereerimisest jahuda , see võltsvagatsemine.
kusjuures see leivaka näide on tõene , kahest reast tulles saab tõesti poolerohkem üle , kuid paremarea juhid peaksid ikka mõistma , et nenderida läheb leiburisse , tegelikult
kõigeehedam näide vasakpoolsete sigatsemisest ,on järvevana pudelikael , mis muidugi projekteeritud juba erakordselt idiootlikult , mõeldes ainult sellele kuidas ummik tartumaantee ristist kaugemale nihutada. ok , ma saan aru , et viie ja seitsme vahel õhtul on mõlemad read ääreni täis ja siis pole loogikaga midagi tarka teha, kuid ennem seda kellaaega kui köis ulatub alles aljosani .iga vähegi selle lollaka liiklusrajatise iseloomu tundja peaks ju aduma , et vasakpoolne rada viib eikuhugi . muidugi kui sõna moraal pole täitsa võõras , kuid peab nentima - on täiesti arusaamatu tähtede kombinatsioon julgelt pooltele. kui seal sellisel kellaajal mõni söakam suuremapoolse auto mees on , pannakse lihtsalt vasak rida kinni ja liigutakse vooluga kaasa , hoides s.....-de laviini tagasi.
mõnikord olen isegi näinud mõnda eetilisi tõekspidamisi evivat väikeauto juhti , poolkogemata vasakusse ritta sattumas ja siis avastamas ,ups , ning jääbki momendist sinnasamasse parema suunaga vilkuma . loomulikult lastakse selline Inimene vahele , mis igati kiiduväärt . kahjuks pressivad vasaku rea lõpus vahele ka kõik ülejäänud ........ead , mis viib minu mõtted küll surmanuhtluse taastamise vajalikuse radadele .
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne