02-12-2014, 16:37 PM
(02-12-2014, 10:00 AM)v6sa Kirjutas: Samal põhjusel süütab hulk uuemaid autosid pöördepoolse udutule teatud tingimuste korral (kiirus, rooli asendi muutuse iseloom, piduripedaali asend jms).
" Eriti hea" on see udukas siis kui auto on ringristmikul ja udukas on halvasti regullitud. Uduka laadne toode saab aru, et auto keerav vasakule. Järgmine hetk keerab auto aga teise suunda(lahkub ringipealt) mis tähendab, et auto vahetab ka uduka poole ära. Kui need udukad nüüd veel silma ka paistavad, siis ei saa mitte jassigi aru mida kuradit see auto seal virvendab oma tuledega. Suunatuli jääb kõige selle juures märkamatuks. Tuled on muidugi eesmärgi täitnud ja auto kaasliiklejatele nähtavaks teinud.
Ilmselt ei kehti selline käitumine kõikide autode puhul, aga see oli oma kokkupuude peugooti mingi bussi meenutava tootega paarpäeva tagasi ringristmikul.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.