01-03-2015, 12:51 PM
Indrek Sirk: "Näiteks võiks keelata sõitmise üle 20 aasta vanuste autodega. Ta märkis, et kui 2009. aastal oli Eestis umbes 90 000 alla viie aasta vanust sõidukit, siis tänavu on neid alla 40 000 - üle kahe korra vähem, mis mõjutab samuti liiklusohutust."
Eks vanakooli juhid saavad hakkama igasuguste kolme täheliste abideta, M+S rehvideta. Sõidavad lihtsalt aeglasemalt. Tagumikutunne on see mis teepeal hoiab. See siis kindlasti üle 20 aasta vanuste autode puhul.
Eestis on ajaasustus. Et tavakodanik saaks maalt linna kasvõi tööl käia on vaja sõiduvahendit. Kuni viie aasta vanust
Suurega liigeldes libedates oludes lasen juhiistmest õhu välja, et oleks mingigi tunnetus, kuidas auto käitub. Suurel sillad omavad õhkvedrustust, kabiin omakorda õhkpatjadega seotud raamiga. Ja kui iste ka veel omakorda õhkpadjaga seotud kabiiniga siis on see kompott kuidagi "vedel".
Eks vanakooli juhid saavad hakkama igasuguste kolme täheliste abideta, M+S rehvideta. Sõidavad lihtsalt aeglasemalt. Tagumikutunne on see mis teepeal hoiab. See siis kindlasti üle 20 aasta vanuste autode puhul.
Eestis on ajaasustus. Et tavakodanik saaks maalt linna kasvõi tööl käia on vaja sõiduvahendit. Kuni viie aasta vanust
Suurega liigeldes libedates oludes lasen juhiistmest õhu välja, et oleks mingigi tunnetus, kuidas auto käitub. Suurel sillad omavad õhkvedrustust, kabiin omakorda õhkpatjadega seotud raamiga. Ja kui iste ka veel omakorda õhkpadjaga seotud kabiiniga siis on see kompott kuidagi "vedel".