01-03-2015, 19:40 PM
(01-03-2015, 17:31 PM)autojuht Kirjutas: Teravam pliiats vast mitte aga arvutamine on selge ja hullupabereid ei ole. Aga see ei ole ka selle teema arutelu.
Kes tahab võib teha arvutused kumb saastab rohkem, kas soe mootor või külm mootor.
Arvutused selle kohta on ammu tehtud ja mitte vähe. Internet pakatab infost ja on ka täiesti erinevaid uurimustöid võimalik lugeda.
Sellepärast ka uued autod vähem saastavad, paremini käivituvad, on ökonoomsemad jne.
Näiteks.. + mustmiljon erinevat mehaanikute isiklikku arvamust.
googel on siin võlusõna nagu ka iga muu asja puhul üldiselt.
Üldiselt ei ole just eriline saladus, et keskkonnale ja naabritele on parem, kui autot koha peal ei soojendata väga kaua.
Koha peal tiksuv auto soojeneb aeglasemalt võrreldes sõitva autoga.
Mina olen seda usku, et lasen 1-2 minutit ikka kohapeal käia autol, kui on väga külm. Aga siis on ka tavaliselt aknad jääs ning see aeg kulub täpselt akende puhastamisele.
Üle nulli ilmadega kohapeal tiksuda ei lase, pole sellist vajadust.