19-01-2016, 12:21 PM
Vat see ei mahu pähe enam:
http://www.postimees.ee/3473421/pohimott...iigikohtus
Mingi oinas sõidab mulle vastu ja suundub eest läbi. Mul on valida, kas riskida laubakaga oma suunavööndis, paremas kraavis (kuna ma ju ei tea, kuhu see oinas tegelikult suundub) või proovida vasakult mööda põigata. Ärge tulge mulle ajama mula, et paremal kraavis oleks ohutum kokku põrgata. Suure tõenäosusega olete oma katkisõidetud auto ja vigastatud kaaslastega kraavis üksi, sest kogu jama põhjustanud t**apea on kadunud. Füüsikaseadused soosivad oina maandumist minu suunast vaadates paremas kraavis, kuna põige vasakule tähendab räiget libisemist ja parimal juhul avariid minu nina-tema külg. OK, tema draama, kuna praeguse aja auto kaitseb paremini eest, kui küljelt tuleva löögi eest.
Ehk kõik peavad arvestama, et vasakult mööda põigata üritades jääte tõenäoliselt süüdi LÕ põhjustamises koos kõigi sellest tulenevate tagajärgedega ja tegelikult jama põhjustanust saab äkki "süütu kannataja".
Siia sooviks austet liiklusjuristi kommentaari, kumb on ülim: kas nõue vältida kõigi kasutadaolevate vahenditega avariid või kohustus jääda oma sõidureale? Mõlemat korraga ei saa endale vastu kaldunud auto korral täita.
http://www.postimees.ee/3473421/pohimott...iigikohtus
Mingi oinas sõidab mulle vastu ja suundub eest läbi. Mul on valida, kas riskida laubakaga oma suunavööndis, paremas kraavis (kuna ma ju ei tea, kuhu see oinas tegelikult suundub) või proovida vasakult mööda põigata. Ärge tulge mulle ajama mula, et paremal kraavis oleks ohutum kokku põrgata. Suure tõenäosusega olete oma katkisõidetud auto ja vigastatud kaaslastega kraavis üksi, sest kogu jama põhjustanud t**apea on kadunud. Füüsikaseadused soosivad oina maandumist minu suunast vaadates paremas kraavis, kuna põige vasakule tähendab räiget libisemist ja parimal juhul avariid minu nina-tema külg. OK, tema draama, kuna praeguse aja auto kaitseb paremini eest, kui küljelt tuleva löögi eest.
Ehk kõik peavad arvestama, et vasakult mööda põigata üritades jääte tõenäoliselt süüdi LÕ põhjustamises koos kõigi sellest tulenevate tagajärgedega ja tegelikult jama põhjustanust saab äkki "süütu kannataja".
Siia sooviks austet liiklusjuristi kommentaari, kumb on ülim: kas nõue vältida kõigi kasutadaolevate vahenditega avariid või kohustus jääda oma sõidureale? Mõlemat korraga ei saa endale vastu kaldunud auto korral täita.