21-03-2016, 16:57 PM
(15-03-2016, 13:48 PM)nuffik Kirjutas: Ei tahaks saagi käima tõmmata aga seletage nyyd rumalale mis loogika järgi siin osa tegelasi teistelt kiiruseületamist nõuab?
Auto spidomeeter pole suvaline asi, selle on projekteerinud ja valmistanud targad inimesed ja sellele kehtivad ka teatud normid. Nõue et spido näitaks pigem rohkem on seepärast et keegi tootjat kohtusse ei kaebaks kui pilt fotoboxist postiga koju tuleb.
Tavainimene ostab auto siis ta sõidabki selle spidomeetri näidu järgi mitte tartu mnt aleqoki kasti (kes veel mäletab seda) või telefoni või misiganes järgi.
Juhul kui paned matsu ja spidomeeter kiilib kinni 95km/h peal 90 alas oled ikkagi kiirust ületanud, mis siis et telefon näitas 88 km/h...
Piirkiiruse märk tähendab ikkagi max kiirust mitte kohustuslikku liikumiskiirust.. Tegelik liikumiskiirus sõltub paljudest asjadest millest tagant madallennul lähenejal pole õrna aimugi..
Pole need gps asjad kah nii täpsed, majad, puud ikka mõjutavad signaali kah. Mul mitu telefoni navigeerimisel näitanud alati et pöörde kohani on 50m siis kui pidid tegelt juba ära keerama..
Ei ole ise ei madallendaja ega roomaja, lihtsalt tekkis sellene huvitav mõttekäik miks osa inimesi peab gps seadmeid paremaks, täpsemaks, kindlamaks kui tootja poolt paigaldatud spidomeeter ja nõuavad selle järgi liikumist. Kas on olemas mõnda autot millel spidomeeter töötab ainult nn gps pealt? Kui googli auto väljaarvata
Ei pea liiklema GPS järgi. Korra sõida GPS järgi ja jäta meelde (või tee kasvõi hambapastaga täpid spidomeetri peale 50, 70, 90 kmh tegelike kiiruste kohale) ja asi korras. Edasi võid lasta spidoka järgi orienteerudes hambapastaga tehtud täppide järgi
See spidoka valetamine ei ole seotud probleemidega kiiruskaamerate pärast, vaid tunduvalt varasemast ajast, ja minumeelest põhjuseks oli "liikluse rahustamine" - sa võid spido järgi ületada 10kmh, tegelikult oled ikka veel praktiliselt lubatu piires.
Kuidas sa saad täpseks pidada mehaanilist mõõteriista, mida veetakse ringi lödiseva trossiga, mida pole iial taadeldud ja mis saab oma kiirusindikatsiooni kaudselt, arvestamata seejuures võimalike velje- ja rehvimõõdu erinevusi või vahepeal vahetatud sildu-käigukaste. Või - kuidas sa teda üldse mõõteriistaks nimetad? Sama hästi võiks suvalise auto kütusemõõdikuga paari liitrit kütusekogust välja mõõta