10-05-2016, 19:44 PM
Teemasse kah.
Tõenäoliselt haakub see indiviidide lastetoaga, aga, noh...
1. Ei näidata suunda, sealhulgas ja eriti ringilt väljasõidul. Ma pean uuesti küsima -- seletage rumalale --, miks pagana päralt on suunanäitamiseks vaja peaaju kasutada, kui seda võiks lasta seljaajul teha (tingitud refleks: enne manöövrit annan alati suunatulega märku)? Kas kardetakse, et suunatuled kuluvad ära?
2. Keeratakse tuimalt peateele ette. Tänase 100 km jooksul oli mul seda kolm korda, üks neist selline, et pidin tugevalt pidurdama. (Sellist, kus ma varba gaasipedaalilt tõstma pean, ei loe ma üldse ettekeeramisjuhtumiks.) Hea küll, ma saan aru, kui kasutatakse ära ainus enam-vähem sobiva pikkusega pilu liiklusvoos, kuid kõik need kolm korda olid sellised, kus minu selja taga polnud ühtki autot isegi nähtaval. No miks?
3. Neljarajalisel eraldusribaga teel sõidetakse vasakus rajas (Archie Goodwini sõnadega "hoides sellest kinni, nagu oleks ta selle ise ehitanud"), sealjuures 5 km/h lubatust aeglasemalt. Eriti torkab see silma Tartust Võru poole viival uuel neljarajalisel lõigul.
Tõenäoliselt haakub see indiviidide lastetoaga, aga, noh...
1. Ei näidata suunda, sealhulgas ja eriti ringilt väljasõidul. Ma pean uuesti küsima -- seletage rumalale --, miks pagana päralt on suunanäitamiseks vaja peaaju kasutada, kui seda võiks lasta seljaajul teha (tingitud refleks: enne manöövrit annan alati suunatulega märku)? Kas kardetakse, et suunatuled kuluvad ära?
2. Keeratakse tuimalt peateele ette. Tänase 100 km jooksul oli mul seda kolm korda, üks neist selline, et pidin tugevalt pidurdama. (Sellist, kus ma varba gaasipedaalilt tõstma pean, ei loe ma üldse ettekeeramisjuhtumiks.) Hea küll, ma saan aru, kui kasutatakse ära ainus enam-vähem sobiva pikkusega pilu liiklusvoos, kuid kõik need kolm korda olid sellised, kus minu selja taga polnud ühtki autot isegi nähtaval. No miks?
3. Neljarajalisel eraldusribaga teel sõidetakse vasakus rajas (Archie Goodwini sõnadega "hoides sellest kinni, nagu oleks ta selle ise ehitanud"), sealjuures 5 km/h lubatust aeglasemalt. Eriti torkab see silma Tartust Võru poole viival uuel neljarajalisel lõigul.