Mõistusevastased manöövrid liikluses

Väsimus. Alustan Torniost kell üheksa, et jõuda Helsinkisse kella 22,30 väljuvale laevale. 753 km. Tallinnas veel tunnike ja ongi rekka aia ääres. Kell 1.30 alustan sõidukaga sõitu Mulgimaale. Ok annan minna ja nigu lipsti kell NELI olen voodis. On see normaalne. EI!
Vasta

Sinu tunnilugeja on kindlasti rikkis.
OKOK tal on teine nimi.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

nimi  on  magnet , mis  tahograafi  nullib .
Vasta

(26-09-2016, 22:03 PM)iceman Kirjutas:  nimi  on  magnet , mis  tahograafi  nullib .

Miks? Torniost peaks hea tahtmise juures Helkkarisse ära tulema küll pikendatud tööpäevaga. Kui ilm on hea ja teedel mingeid suuremaid remonte/ummikuid parajasti pole. Suht napp küll, aga peaks olema tehtav.

Ja Tallinnas auto paikaajamine on ka täitsa legaalne, sest puhkepausi võib ja laevale-/mahasõiduks katkestada (1 kord, kuni 1h).

Räme stress muidugi, igapäevaselt nii pingelise graafikuga ei viitsiks küll tööd teha. Iga tsort, kes ette jääb, ohustab otseselt laevale jõudmist/legaalsust.
Vasta

(26-09-2016, 22:16 PM)zazik Kirjutas:  
(26-09-2016, 22:03 PM)iceman Kirjutas:  nimi  on  magnet , mis  tahograafi  nullib .

Miks? Torniost peaks hea tahtmise juures Helkkarisse ära tulema küll pikendatud tööpäevaga. Kui ilm on hea ja teedel mingeid suuremaid remonte/ummikuid parajasti pole. Suht napp küll, aga peaks olema tehtav.

Ja Tallinnas auto paikaajamine on ka täitsa legaalne, sest puhkepausi võib ja laevale-/mahasõiduks katkestada (1 kord, kuni 1h.........

Täpsustus: 2x30 min võib katkestada IGAPÄEVAST puhkepausi.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Neid 40+ ülekaalulisi, punaseks võõbatud poisipea ja paksude prillidega tädisid, kes krampliult roolist hoides tee telgjoone lähedal lubatud kiirus-20 kulgevad, peaks sel teekonnal ikka üsna ohtralt liikuma. Aga jah, kes meist lapsepõlves sellisest ametist üldse unistadagi oskas. Maksimum mis endal pähe tuli, oli viiekümnekolmega külavahel paarutada, külamutid hunniku heina otsas. Nüüd aga suure autoga laial maanteel, vead välismaa kaupa, välismaa autoga, välismaa riided seljas, kuulad välismaa raadiost välismaa muusikat ja saad selle eest välismaa raha Smile
Vasta

Mind on hakanud häirima sellised autojuhid kes kruusateedel tulevad sulle vastu siis ükskõik mis sõidukiga aga laiutavad keset teed vastutulles. No ei julge teeäärde sõita. Pean igakord ise teepervele ligemale tõmbama,nagu kardaksid kraavi minna. Jõle loll harjumus. Nagu mina peaks kõik kraaviääred läbi nuusutama. Ise võtan alati teeperve poole,et oleks piisav vahemaa aga näe teisel ei kõlba nii. Kardavad lahtist kruusa vist teeääres..... Big Grin Jube arad.
Vasta

Tänapäeval kardetakse kruusateid üldse nagu põrgutuld!
Vasta

(27-09-2016, 08:04 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Mind on hakanud häirima sellised autojuhid kes kruusateedel tulevad sulle vastu siis ükskõik mis sõidukiga aga laiutavad keset teed vastutulles. Pean igakord ise teepervele ligemale tõmbama,nagu kardaksid kraavi minna. Jõle loll harjumus. Nagu mina peaks kõik kraaviääred läbi nuusutama. 
Sa sõidad vale masinaga. Kesse siis mossele teed annab! Kui Mersunaatorit osta ei jõua, siis sul oli vist lindikas toa taga. Aja see kurjaks, küll teed andma hakkavad!  Big Grin

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

Võsale ten points selle pikema liikluskasvatusliku traktaadi eest! Liiklus pole lollimängimise koht, siin on kaalul elud!
Vasta

(27-09-2016, 07:39 AM)Daff Kirjutas:  
(26-09-2016, 22:16 PM)zazik Kirjutas:  
(26-09-2016, 22:03 PM)iceman Kirjutas:  nimi  on  magnet , mis  tahograafi  nullib .

Miks? Torniost peaks hea tahtmise juures Helkkarisse ära tulema küll pikendatud tööpäevaga. Kui ilm on hea ja teedel mingeid suuremaid remonte/ummikuid parajasti pole. Suht napp küll, aga peaks olema tehtav.

Ja Tallinnas auto paikaajamine on ka täitsa legaalne, sest puhkepausi võib ja laevale-/mahasõiduks katkestada (1 kord, kuni 1h.........

Täpsustus: 2x30 min võib katkestada IGAPÄEVAST puhkepausi.

Igapäevast puhkepausi võib katkestada laeva-rongi peale-mahasõiduga kaks korda summeeritult kuni 1h ulatuses.
Vasta

(27-09-2016, 13:00 PM)kr8nik Kirjutas:  Võsale ten points selle pikema liikluskasvatusliku traktaadi eest! Liiklus pole lollimängimise koht, siin on kaalul elud!

Tõesti väga hea kirjutis.
Vasta

Miskipärast sõidavad Tallinnas mõned MIILITSAD nii, et vilkurid küll töötavad, kuid "teed nõutakse" tuututdes...
Vasta

(27-09-2016, 08:04 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Mind on hakanud häirima sellised autojuhid kes kruusateedel tulevad sulle vastu siis ükskõik mis sõidukiga aga laiutavad keset teed vastutulles.
...

Mind on säärased oinad häirinud juba väga kaua. Aga maagilisel kombel saavad nad oma argusest võitu, kui tee äärde oma autot mitte lõhkuma ronida. Big Grin Tõsi, vahel tuleb tükk aega seista ja vastamisi silmi pööritada, kuid seni pole mul veel tagurdada tulnud. Õigemini üks kord on, kui metsakas ja mina oma lamavoiga teineteisest mööda ei mahtunud ja mul oli vaid napp pool kilomeeter minna tagasi, temal mitu. Sainme sõbralikult mööda. Loomulikult on lastis metsakaga kruusatee rohtunud kraavipervele minek hoopis teiste panustega pokker, kui kahe bemmi kohtamine...
Vasta

Järjekordne rehvilõhkemine -
 http://www.ohtuleht.ee/761559/sundmuskoh...-ja-kaubik
See on ka üks põhjustest, miks ma selle ameti maha panin. Autojuht ei osta ju firma sõidukile rehve alla. Trahvi tehakse autojuhile. Firma boss maksis mu trahvid kinni ja sõitma pidin ikka vanade juustudega. Kuni koorem teele jäi. Pikal teel lõhkes algul sisemine ja lõpuks ka välimine rehv. Hea, et ainult kärul, selle haakisin tagant ära ja ise sain koju. Varurattaid polnud olemas.
Kui kuulata politsei juttu, et tuleb keelduda välja sõitmast „tehniliselt ebakorras“ liiklusvahendiga, siis selle keeldumise vastuseks saad lõpparve. Minu eelkäija sai, mina sain peale seda lõhkemist lõpuks uued rehvid. Ise pidin vahetama, sest mingeid kulutusi tehn.hoolduse jaoks polnud ette nähtud. Kõik 18tk vahetasin ära...
On kellelgi veel selliseid kogemusi? Neid, viimasel ajal juhtunud, järjestikusi rehvilõhkemise avariisid vaadates on asi ikka samas seisus?
Vasta

Lastis metsakaga seoses - Käsisn siin poolikuga tuttaval abiks kaks päeva Paide - Valga - Tallinn - Paide sõitmas.

Metsast tulin välja nii, et rihmasid peal ei olnud - Ei tahtnud takistada teisi laadimast ja mõtlesin et sõidan vähe laiemasse kohta rihmade panekuks et kui keegi mööda tahab saada. Jõudsin siis metsast kruusateele välja ja vaatasin et ühtegi taskut ei paista, aga tee on piisavalt lai, et pean kinni ja kinnitan koorma. Enne peatumist tõmbasin natuke paremale. Hea oli et jälgisin hoolega parempoolset peeglit. Rohuservani oli pea meetrijagu maad veel ja nägin kuidas auto saba paremale vajuma hakkas. Hoo pealt lükkasin difriluku sisse ja andsin gaasi(kast oli juba enne metsa minekut manuaali peale lülitatud). Välja ronis teine....

Aga enam ei julgenud enne peatust teha kui olin asfaldile jõudnud. Nii umbes 8 km.

Aga siin kaalust rääkides härra V6sa - Natuke narr teema on see et sadakond kilo üle ei ole midagi ja kui laed selle ülekaalu peale siis oled igati kurjategija. Vähemalt siis märgi ära et räägid sõiduautodest ja muust sellisest pussust... Autol ja autol on vahe. Sõidukal tõesti võib nii olla kui sõita ei oska, aga normaalsel autol? Normaalsel autol + haagis juurde on tehase lubatud sillakaal 9 - 11 tonni olenevalt autost, millega ta veel jõuab stabiilselt ja ohutult pidama saada. Aga kui eestisse(jah, taandarengumaad kirjutatakse väikese tähega) jõuad siis on järsku võetakse tonn kuni kaks silla pealt vähemaks. Nagu siin ei toimiks pidurid nii, nagu tehases ette nähtud.

Teede ja sildade lubatud kaaludega ei ole tegelikult ka asi kuidagi seotud. Pigem on asi selles, et vähendatud kaalupiirang toob riigieelarvesse raha juurde...

Aga millises normaalselt toimivas riigis saab olla nii, et igaaastane trahviraha on juba ette ära arvestatud riigieelarvesse sissetulekuna.......

Ja 99,99% veoautode õnnetustes on süüdi sõiduautojuhid kes ei oska arvestada et 52 tonni kaaluv masin ei peatu nii äkki kui 1,5 tonni kaaluv.

Ma ei ürita siin kedagi maha teha, ja võib-olla väljendasin ennast lihtsalt mingil hetkel valesti, aga - Autod on erinevad, koormad on erinevad ja ka inimesed on erinevad.

Joogisena juhtimist ei poolda kohe kuidagi ja oma noorusaega häbenen...

Aga kuidas on sõiduauto puhul legaalses kaalus ja vale kaalujaotuse ja sellega mittearvestava inimesega...........

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta

(27-09-2016, 20:51 PM)samodelkin Kirjutas:  Järjekordne rehvilõhkemine -
 http://www.ohtuleht.ee/761559/sundmuskoh...-ja-kaubik
See on ka üks põhjustest, miks ma selle ameti maha panin. Autojuht ei osta ju firma sõidukile rehve alla. Trahvi tehakse autojuhile. Firma boss maksis mu trahvid kinni ja sõitma pidin ikka vanade juustudega. Kuni koorem teele jäi. Pikal teel lõhkes algul sisemine ja lõpuks ka välimine rehv. Hea, et ainult kärul, selle haakisin tagant ära ja ise sain koju. Varurattaid polnud olemas.
Kui kuulata politsei juttu, et tuleb keelduda välja sõitmast „tehniliselt ebakorras“ liiklusvahendiga, siis selle keeldumise vastuseks saad lõpparve. Minu eelkäija sai, mina sain peale seda lõhkemist lõpuks uued rehvid. Ise pidin vahetama, sest mingeid kulutusi tehn.hoolduse jaoks polnud ette nähtud. Kõik 18tk vahetasin ära...
On kellelgi veel selliseid kogemusi? Neid, viimasel ajal juhtunud, järjestikusi rehvilõhkemise avariisid vaadates on asi ikka samas seisus?

Kui nüüd kindlustus leiab et rehvid ei vastanud nõuetele siis on ikka kõvasti kokkuhoitud Smile
Vasta

Kurja, see on küll pahasti - rehvide lõhkemist kulumise tõttu ette ei tulnud, aga karjääris käinuna neid ikka puruks läks. Aga eks ikka igal õhtul tuli visuaalselt ring ümber auto käia ja rehve uurida. Uute rehvide paigalduse üle just ei rõõmustatud, aga väga oluliselt ka ei jonnitud kui oli vaja.....

2tk lõhkes vannil pooleteise aasta jooksul...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta

Kuskil eespool rääkisin uutest ringteedest, ja nende keskele tehtud nähtavust piiravatest "mätastest", ja sellest, kui keegi selle maha magab, siis saab õhulennu. Täna hommikul oli ühel sellise "lisavarustusega" varustatud ringil näha hüppesse mineku jäljed, ilmselt uduga magas maha. Ei hakanud vaatama, kui pika hüppe ka sai, aga kui kedagi huvitab, siis võin  vaadata ka, kui maandumise koht näha on.
Vasta

(27-09-2016, 23:27 PM)USSR V4 Kirjutas:  Kuskil eespool rääkisin uutest ringteedest, ja nende keskele tehtud nähtavust piiravatest "mätastest", ja sellest, kui keegi selle maha magab, siis saab õhulennu. Täna hommikul oli ühel sellise "lisavarustusega" varustatud ringil näha hüppesse mineku jäljed, ilmselt uduga magas maha. Ei hakanud vaatama, kui pika hüppe ka sai, aga kui kedagi huvitab, siis võin  vaadata ka, kui maandumise koht näha on.

Tegelikult on nendel nähtavust piiravatel mätastel üks miinus veel - Nimelt elan ühe maanteele ehitatud ringi läheduses ja kasutan seda igapäevaselt. Ja millegipärast on see ring ehitatud selliselt, et ühtepidi saab seda kiiremini läbida kui teistpidi. Ja seda võimalust kasutavad väga tihti väljakutsetele sõitvad operatiivmasinad olenemata nende sõidusuunast. Meil ei ole õnneks keskele veel väga metsikult miskit kasvama pandud ja vastassuunas liikuvat autot on veel võimalik näha, aga kui kauaks...

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne