29-09-2016, 23:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-09-2016, 23:48 PM ja muutjaks oli samodelkin.)
Teine põhjus veel...
Kuna mina alustasin 1980, siis mul on võrdlusmoment sellesinasest maantee korrashoiust GOSTI järgi ja tänapäeva Euronormidele vastavat teehooldusest. See tänapäevane teedepuhastusnorm on välja mõeldud ju kusagil Brüsselis, kus lund ei saja´... Vene ajal olid teed kl 7.00 hommikul sahatatud -liivatatud-soolatud ja töö võis alata. Tänapäeval on Euronormide järgi tee puhastatud, aga kui rekkaga jääd korraks sileda ja sirge maatee peal seisma, siis paigast enam minema ei saa... Aga nõue on, et ka talvel pead just selle paadi paele igal juhul jõudma. Pealegi tee vastab normidele...!
Ja on ju ka neid juhuseid, kus "normidele vastava" tee pealt on seisev rekka, või buss lihtsalt kraavi valgunud...
Kuna mina alustasin 1980, siis mul on võrdlusmoment sellesinasest maantee korrashoiust GOSTI järgi ja tänapäeva Euronormidele vastavat teehooldusest. See tänapäevane teedepuhastusnorm on välja mõeldud ju kusagil Brüsselis, kus lund ei saja´... Vene ajal olid teed kl 7.00 hommikul sahatatud -liivatatud-soolatud ja töö võis alata. Tänapäeval on Euronormide järgi tee puhastatud, aga kui rekkaga jääd korraks sileda ja sirge maatee peal seisma, siis paigast enam minema ei saa... Aga nõue on, et ka talvel pead just selle paadi paele igal juhul jõudma. Pealegi tee vastab normidele...!
Ja on ju ka neid juhuseid, kus "normidele vastava" tee pealt on seisev rekka, või buss lihtsalt kraavi valgunud...