03-10-2016, 12:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-10-2016, 12:22 PM ja muutjaks oli Wiki432.)
Ma ei tea, kuidas (esi)ketaspiduriga masinatel on, aga trummelpiduritega, nagu viimasel lingil täha, on taoline avarii ette programmeeritud. Täpsemalt masinatel, mille esipidur on käsipiduriakuga. Siin tundub piltide järgi olevat. Kui rehv lõhkeb, või viskab kasvõi tüki protektorilt jooksurajalt välja, niidetakse enamvähem kindlalt maha mõlemad pidurivoolikud. Eelpigestatud käsipiduri vedru lastakse vabadusse (kuna õhk seda enam ei hoia), see surub käsipiduri hetkega maksimaalselt peale. Esiratas jookseb otsekohe plokki ja tavaliselt teine esiratas sekundi pärast kah. Masin enam juhitav ei ole, vaatamata juhi sõiduoskustele. Edasine trajektoor on füüsikaseaduste ja vanajumala tahtmise järgi. Ketaspiduri kohta lihtsalt ma ei tea, kas seisupidur toimib esiratastes, pole kogemust. Vanematel masinatel oli seisupidur ainult veo (ja tugi) sillal, miskipärast on uuematel veo ja esisillal.
Edit: vaatasin uuesti pilti ja ei ole enam kindel, et siin trummelpidur on. Kamber on teistmoodi tala küljes ja kilp on ka teine, kui minule tuttavatel masinatel. Aga käsipiduri aku on kindlasti olemas, seega esisillal on seisupidur.
Edit: vaatasin uuesti pilti ja ei ole enam kindel, et siin trummelpidur on. Kamber on teistmoodi tala küljes ja kilp on ka teine, kui minule tuttavatel masinatel. Aga käsipiduri aku on kindlasti olemas, seega esisillal on seisupidur.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.