03-10-2016, 12:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-10-2016, 12:57 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Siit kohe küsimus paugu üleelanutele: kas tõsti on teelt väljasõit vältimatu? Minul isiklik krusakogemus maanteekiirusel lõhkenud esirehviga on vaid täishaakega, mis küll tuias üle tee, aga käest ei läinud. Raputas muidugi üksjagu ja kui ma oleks ühe näpuga roolinud, siis vist oleks selle käest löönud. Sadulaga sõites pole veel paukunud... Aga ma pole mõnel aastal enam suure sangas olnud ka. Äkki on vahepeal füüsikaseadusi muudetud...
Ma seepärast küsin, et paari pikaotsakodanikuga on jutuks olnud see teema ja nad kõik on öelnud, et vaid väga järsus kurvis lõhkev välisrehv tähendab vääramatut teelt väljasõitu. Mis on ka loogiline. Kui juht aga ei lase rooli käest lüüa ega esimese korraga üle ei reageeri, siis pidi teele ikka ära mahtuma... Kuigi kaar minna laiaks, mida ka isiklik kogemus kinnitab.
Kuis on, jagage kogemust.
Ja see läheb teemasse küll: liiga sageli tuleb krusa vastu, juht nägupidi telefonis või tahvlis ja rooli hoidmas heal juhul vaid õllekõht... See aga esisillal põhjusega illegaalse protirehvi lõhkemisel palju ei hoia. Ning väidetavalt on alates kolmandast sekundist uus vektor määratud ja edasine juba puhas dünaamikakursus.
Ma seepärast küsin, et paari pikaotsakodanikuga on jutuks olnud see teema ja nad kõik on öelnud, et vaid väga järsus kurvis lõhkev välisrehv tähendab vääramatut teelt väljasõitu. Mis on ka loogiline. Kui juht aga ei lase rooli käest lüüa ega esimese korraga üle ei reageeri, siis pidi teele ikka ära mahtuma... Kuigi kaar minna laiaks, mida ka isiklik kogemus kinnitab.
Kuis on, jagage kogemust.
Ja see läheb teemasse küll: liiga sageli tuleb krusa vastu, juht nägupidi telefonis või tahvlis ja rooli hoidmas heal juhul vaid õllekõht... See aga esisillal põhjusega illegaalse protirehvi lõhkemisel palju ei hoia. Ning väidetavalt on alates kolmandast sekundist uus vektor määratud ja edasine juba puhas dünaamikakursus.