24-01-2018, 16:17 PM
(24-01-2018, 12:07 PM)zazik Kirjutas: Vastuseks nr 2.-le. Üksinda sõitsid terve tee, ühtegi teist autot ei näinud? Või on sinu auto selles mõttes eriline, et ainult sinul kitib tagumise otsa kinni, teistel samades tingimustes ei juhtu? Ehk siis selle peale ei justkui ei tulegi, et kui teistel autodel on p***se lumine, siis äkki on sul ka?
Vastuseks nr 3.-le Honkomehe enda tsitaat eelnevast postitusest:
honkomees Kirjutas:Vahel linnas lühikeste otse puhul ei viitsi lülitada aga maanteel alatiMina loen sellest üheselt välja, et enamjaolt kasutad seda tulukest ka linnas, mõnikord lühikeste otste puhul ei viitsi.
...
2. punkti kohta oskan öelda, et möödasõidetud sõidukid eriti lumised polnud, tegelikult kui peopaika jõudsin, siis ülejäänud juubeliseltskonna autod olid enamuses nagu pesulast tulnud, ei s.tta ei lund.
3. punkti puhul ikka täistsitaati lugeda, palun!
Tsitaat:Samuti on jura need automaatsed päevasõidutuled, millega taga tuled ei põle, jälle näed eessõitjat viimasel hetkel, ise reeglina lülitan käsitsi sisse nende asemel ees udukad, siis põlevad ka tagatuled (ääretuled ). Vahel linnas lühikeste otse puhul ei viitsi lülitada.S.t. et kasutan reeglina päevatulede asemel käsitsi lülitades ääretulesid ja koos nendega eesmisi udutulesid, mida õnneks praegune seadus lubab. Selle tulemusena on autol ikka ka taga tuled päevasel ajal olemas. Vahetevahel linnas lühikeste otste tegemisel siis ei viitsi lülitada, jäävad vaid automaatsed päevatuled.
Minu nägemise järgi on päeval just tagumised tuled olulised, kuna meil on enamikul päevadel aastast (noh pakun midagi 330-350 päeva 365-st) auto taga selline üleskeerutatud nõrk vine või tomu, mis hägustab auto. Vastutulevad autod on seevastu "normaalsetes" oludes see-eest sellest vabad ja suht hästi nähtavad. Lisaks ei jää nad ka teepeal ette.