25-01-2018, 13:27 PM
(25-01-2018, 13:11 PM)honkomees Kirjutas: Ka mina tänan, sain äsja teada, et pimedas on möödasõit TÄIELIKULT VÄLISTATUD, kuna tegelikus elus on esitulede kuma, helkurpostide kadumist-ilmumist jms eessõitja tagant võimatu näha.
....
Ei ole nõus ja ma ei ole seda ka kusagil väitnud. See on meelevaldne tõlgendus. On võimalik pimedas piisavalt kaugele näha. Seda tõestab läbitud 2 miljoni kilomeetri jooksul tehtud null möödasõiduavariid. Pimedas ohutult tehtud möödasõite on sadades. Just nendesamade kaudsete märkide alusel: eespool sõitva auto tulekuma, kõrgele paiskuv pasapilv, perioodiliselt kaduvad ja siis taastekkivad helkurpostid, märjal teepinnal olev jälg, eespool sõitvate autode tagatuled. Jah, alati jääb võimalus, et just sel hetkel kakerdab keegi ette või on mulle määratud sõita just siin ja praegu end surnuks valgustamata palgihaagise otsa. Aga selliste asjade vastu aitab vaist või kõhutunne. See on mind päästnud korda kümme. Kuigi kõik on pealtnäha õige, on paha tunne ja mööda ei hakka pressima. Ning siis ilmub metsast keegi, kes keerab peatumata vastassuunale välja...
Samas ei ole meil mõtet vaielda - ilmselgelt on isand honkomehel probeem nägemisteravusega ja see ei ole naljaasi. Kuniks ta ise liikleb ohutult ja sellega arvestades pole häda. Mina elan need ebameeldivad hetked asjatu udutulepõletaja taga üle, kuna on võimalik ju oma nägemist kaitsta pimestava valguspunkti eest. Ei sõida lähedal, ei vahi tagumenti, pilgu üle eessõitva auto viimisel pigistad ühe silma kinni ja siis teisel pool kasutad pimestamata silma - lihtsad asjad, mis aitavad kurjas ja ignorantses maailmas ellu jääda.
Soovitus: proovi ilma esimeste udutuledeta sõita ning vea oma auto esituledele lisatoide nigelate tehasejuhtmete asemel. Võib saabuda ootamatu selgusehetk Minu kasutatavatel autodel on kõigil esitulepirnile jõudnud 1 V võrra vähem, kui akust võtta oleks. Paarile olen teinud otselülituse värskete pistikute ja releega ja uusi tulesid polnudki vaja