Mõistusevastased manöövrid liikluses

Selliste *** vastu ei aita miski. Jooblipuu, vara hommikul täis ja roolis....
Ainult palun, ärgu hakatagu halisema sel teemal, et iga ülesõidukoha ette tuleb tõkkepuu panna. Mida sellest sel juhul kasu olnuks? Mida olnuks kasu vahiputkast lippudega mutikesega?
Siilist olnuks ehk kasu, aga ... no jäägem ikka terve mõistuse juurde.
Vasta

(20-02-2018, 21:33 PM)v6sa Kirjutas:  Kas keegi  tänase ajugeeniuse   kohta ka midagi teab?

Ma ei teagi, mis on hullem. Kas minna töönädala sees sõitu täiesti süüdimatu promilliga või idioodina mitte märgata sirgel teel märkidega tähistatud raudteeülesõitu, millele läheneb oranž rong....

Mul ei ole sõnu. No ei ole.

Alles paar aastat tagasi oli kuskil idablokis ju analoogne laks. Veoauto, reguleerimata ülesõit, tookord vist oli küll kaubarong. Samamoodi suht vara hommikul keset töönädalat ja juhil promill sees. Ja samamoodi küttis rongile küljelt sisse, hunnik vaguneid teelt maas ja raudtee ka rikutud mitmekümne meetri ulatuses.

Peab ikka ajuehitus olema, et sellistesse seiklustesse sattuda. 
Ja no pull on muidugi selles, et kaudselt maksame me kogu selle jama kinni. Kuna kindlustusel pole sellelt vanalt 6-kohalist summat nagunii võimalik kätte saada, siis lükatakse sujuvalt üldisesse kahjudepatta.
Vasta

(20-02-2018, 21:51 PM)zazik Kirjutas:  ...
Ja no pull on muidugi selles, et kaudselt maksame me kogu selle jama kinni. Kuna kindlustusel pole sellelt vanalt 6-kohalist summat nagunii võimalik kätte saada, siis lükatakse sujuvalt üldisesse kahjudepatta.

See ka veel. Rsk, ajab juba jooma...  Toungue

Siil säärast massi ei peata. Isegi venemaal kasutatavad tõusvad plaadid ei pruugi peatatada. Aitab vaid  selleks tehtud pollar . Aga selle asja maksumus. Ja töökindlus näiteks tänasel hommikul... NIng omakorda selle tzydeemi maksumus, mis tagaks sellise asja töökindluse tänasel hommikul? Ei, säärased juhmid tuleb avalikult häbiposti lüüa nii, et järgmistel ei tekiks tahtmist sääraste lollustega tegelda.

Sest miski muu enam ei aita. Karistused on vinged, trahvid on kõrged. Aga kuna vahelejäämise hirmugi ei ole, siis aitab ainult naabrivalve. Ning igale kitsepanemisest inisema hakkavale on mul kohe küsimus: aga kui selle rongi asemel oleks olnud Sinu lähedase auto koos kalli inimesega seal sees?

Täna läks õnneks - kannatada sai mateeria ja mõned inimesed. Aga kui sedasama teed oleks tiksunud näituseks koolibuss, milleks tüüpiliselt on vanem linnalähivagun, mõne rahulikuma juhiga? Pidurdusjäljejupp õhupildil (mis ei pruugi olla kõnealise kangelase jäetud, eksole) on üsnasti tee keskel... Olekšmolekš, olen nõus. Aga ikkagi on meil viimane aeg lõpetada täis peaga liiklusesse ronimise vabandamine ja vahelejäänute haletsemine. Julged teha, julge vastutada.

Meie ühiskond on end nii ära joonud, et meie peamine mure täna on alkoholiaktsiis. Sad  Mitte küsimus, mille kuradi pärast meie mehed peavad maksma teekasutustasu ja muud mitte. Miks kuradi pärast politseid mõõdab otse märgi taga ja mitte 200 m eemal kooli juures kiirust? Ning miks just reede õhtul ja pühapäeva õhtul, mitte laste liikumise ajal tööpäeva sees?
Vasta

(20-02-2018, 21:33 PM)v6sa Kirjutas:  Kas keegi  tänase ajugeeniuse   kohta ka midagi teab?

Kunagi tööga seoses paari juhti nägupidi teadsin, aga konkreetse juhi kohta ei tea midagi. Firma (Duo Auto) on Pärnu kandi oma.
Vasta

(20-02-2018, 22:15 PM)veix__ Kirjutas:  
(20-02-2018, 21:33 PM)v6sa Kirjutas:  Kas keegi  tänase ajugeeniuse   kohta ka midagi teab?

Kunagi tööga seoses paari juhti nägupidi teadsin, aga konkreetse juhi kohta ei tea midagi. Firma (Duo Auto) on Pärnu kandi oma.

Ehk lendas võõrastes pilvedes... No vahet ei ole. Pauk käis ära ja seda $itahunnikut koristatakse seal meie kõigi raha eest veel nädalat kaks enne, kui kõik jälle korda saab. Ning üks porgandipoolik jälle lännuSad

Tegelikult oli minu küsimuse mõte pigem selles, et kas siin oli põhjuseks šlangist sohver, kes end kotkaks jõi või idioodist pealik, kes kodanik sohvrile "Ristiisa" stiilis pakkumise tegi. Mida väiksem firma, seda suurema tõenäosusega see teine... Sad
Vasta

Varane hommik, turbakoormaga auto... Suure tõenäosusega rabas laadimist oodanud/ööbinud ja igavuse peletamiseks külmarohtu tarbinud juht. 
Tavaliselt teostatakse seda tarbimist ööbima jäänud seltskonnaga õhtuse kaardimängu kõrvale. Endalgi olnud au seda protsessi hilisel õhtutunnil enda töö kõrvalt jälgida.
Üpris kindel et masin tuli seal samast lähedalt Ohtu rabast. Kaheksa paiku tuli kopamees tööle ja viskas koorma peale. Ja piloot tuli autopiloodil...
 Ennast ajab asja juures närvi kõige rohkem see, et kui tegu just imeliste jääknähtudega polnud, siis ei saanud selle piloodi seisund kuidagi teistele töömeestele märkamata/teadmata jääda. Kopajuhi ja ilmselt ka teiste meestega mingi suhtlus pidi toimuma. Tenti maha ja peale kerimas pidi käima. Ei saanud ainult oma toonklaaside taga peidus olla.
Eks see jääb nüüd teiste kohalviibinute südametunnistusele, aga kas jälle oli nii, et tegime/nägime, aga meil po...ui. Sad
Vasta

Samasugune teema oli veoautoõnnetustega 2006-2008 vahemikus. Meistrid said end suvel ka kraavi pargitud ja talvest pole mõtet rääkidagi, 1:1, mis jaanuaris Eestis on toimunud. Veoautojuhiks ülendati ka need mehed, kes olid teinud omale kolhoosiajal load ja sellega asi piirdus, nüüd kutsetunnistus otsa ja maanteehunt on taas varjusurmast üles äratatud. Olen paari sellist oma silmaga näinud ja õud tuli peale. Tööjõupuuduse või väikse palga tagajärjed. Enne midagi ei parane kui uus masu peale ei tule ja neid esimesena kõrvale ei lükata.
Vasta

(21-02-2018, 14:13 PM)Külahull Kirjutas:  Samasugune teema oli veoautoõnnetustega 2006-2008 vahemikus. Meistrid said end suvel ka kraavi pargitud ja talvest pole mõtet rääkidagi, 1:1, mis jaanuaris Eestis on toimunud. Veoautojuhiks ülendati ka need mehed, kes olid teinud omale kolhoosiajal load ja sellega asi piirdus, nüüd kutsetunnistus otsa ja maanteehunt on taas varjusurmast üles äratatud. Olen paari sellist oma silmaga näinud ja õud tuli peale. Tööjõupuuduse või väikse palga tagajärjed. Enne midagi ei parane kui uus masu peale ei tule ja neid esimesena kõrvale ei lükata.

Ei ole see teema ainult kaubaveos, vaid ka kahjuks reisijateveos. Endal oli hiljuti tuline mõttevahetus depressiivse maaliinibussijuhiga, kelle arust ristmiku ületamisel ei kehtinud mitte parema käe reegel, vaid temal kui ühissõidukil oli eesõigus Rolleyes  otse üle ristmiku peatusse kimada. Mina olin tema paremal käel. Peatee, kus mina sõitsin keeras vasakule, ja sealt tema tuli. Õnneks sain väga napilt pidama, kui tajusin et see masin seal hoogu maha ei lase. Ja härra ei tulnud oma pilvelt alla, ega tunnistanud Liikluseaduse reegleid...
Kuna videomaterjali ei olnud, jäi politsei kutsumatta seekord. Bussifirma on oma kangelasest informeeritud.
Vasta

(20-02-2018, 12:57 PM)v6sa Kirjutas:  
(19-02-2018, 15:58 PM)Daff Kirjutas:  Ja veel hullem on radar. Kui see litaka paneb pead ikka päris jupp aega käsikaudu sõitma. Ei näe ei tähti ega liiklusmärke.

Kas Sina näed seda punast? Mina näen vaid kerget sähvatust Sad Ei ütleks, et kuidagi nägemist mõjutaks. Tuju küll... Toungue

Nairobis olid küll nähtava valguse välgud, need tegid küll pimedaks. Aga neil on väga karm liiklus ka.

"Nairobi"
https://www.youtube.com/watch?v=PVC4iXoXBxw

Eilne "kangelane" sõitis autoga 941MPK.
Vasta

(21-02-2018, 14:48 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Ei ole see teema ainult kaubaveos, vaid ka kahjuks reisijateveos...

Endalegi (veoautoga) buss maanteel niimoodi ette keeranud, et tee rehvisuitsu täis. Samas selliste "transpordihiidude" nagu Atko jne palgaskaala on seal 700-800 peal, siis ilmselt erilist tungi sinna ei ole. Lisame ka sellised sõidukid, mis liikluses ohtlikud, siis peab ausalt ütlema, et siiamaani on siiski hästi läinud.
https://tallinn.postimees.ee/4416179/rik...evaatusele
Vasta

(21-02-2018, 15:05 PM)Külahull Kirjutas:  
(21-02-2018, 14:48 PM)CORRADOg60 Kirjutas:  Ei ole see teema ainult kaubaveos, vaid ka kahjuks reisijateveos...

Lisame ka sellised sõidukid, mis liikluses ohtlikud, siis peab ausalt ütlema, et siiamaani on siiski hästi läinud.
https://tallinn.postimees.ee/4416179/rik...evaatusele

Seda kordusülevaatusele saatmise teemat ma nii väga tõsiselt ei võtaks. Mitte, et probleemi üldse olemas poleks, kuid need reidide käigus avastatud "rikkumised" on tihti nii naeruväärsed, et ei usuks kui ei teaks.

See puudutab kogu kohalikku rasketransporti, kui repressiivorganile tuleb kõrgemalt käsk ühte või teist liiki sõidukeid represseerida, siis seda ka tehakse, vahendeid valimata. Leitakse sõna otseses mõttes ajuvabasid põhjuseid karistamiseks, reaalse tehnoseisundiga pole seal suurt midagi pistmist.


Loomulikult leidub ka liiklusohtlikke romusid, aga nende osakaal on siiski väga väike, võrreldes plaani täitmiseks tehtud reidide tulemustega.
Vasta

(21-02-2018, 11:38 AM)CORRADOg60 Kirjutas:  Varane hommik, turbakoormaga auto... Suure tõenäosusega rabas laadimist oodanud/ööbinud ja igavuse peletamiseks külmarohtu tarbinud juht. 
Tavaliselt teostatakse seda tarbimist ööbima jäänud seltskonnaga õhtuse kaardimängu kõrvale. Endalgi olnud au seda protsessi hilisel õhtutunnil enda töö kõrvalt jälgida.
Üpris kindel et masin tuli seal samast lähedalt Ohtu rabast. Kaheksa paiku tuli kopamees tööle ja viskas koorma peale. Ja piloot tuli autopiloodil...
 Ennast ajab asja juures närvi kõige rohkem see, et kui tegu just imeliste jääknähtudega polnud, siis ei saanud selle piloodi seisund kuidagi teistele töömeestele märkamata/teadmata jääda. Kopajuhi ja ilmselt ka teiste meestega mingi suhtlus pidi toimuma. Tenti maha ja peale kerimas pidi käima. Ei saanud ainult oma toonklaaside taga peidus olla.
Eks see jääb nüüd teiste kohalviibinute südametunnistusele, aga kas jälle oli nii, et tegime/nägime, aga meil po...ui. Sad

kas see üldse oligi kohalik sohver?vabalt võis olla mõni vällamaalane kes kabiinis elabki ja tinistab.vaadates auto vigastusi siis ellu jääb raudselt,aga selle mehe nahas olla ei taha kuna kogu see tsirkus tuleb tal endal kinni plekkida.kindlustus maksab elronile ja siis grillib süüdlase ära.
Vasta

(21-02-2018, 19:51 PM)muska71 Kirjutas:  
(21-02-2018, 11:38 AM)CORRADOg60 Kirjutas:  Varane hommik, turbakoormaga auto... Suure tõenäosusega rabas laadimist oodanud/ööbinud ja igavuse peletamiseks külmarohtu tarbinud juht. 
Tavaliselt teostatakse seda tarbimist ööbima jäänud seltskonnaga õhtuse kaardimängu kõrvale. Endalgi olnud au seda protsessi hilisel õhtutunnil enda töö kõrvalt jälgida.
Üpris kindel et masin tuli seal samast lähedalt Ohtu rabast. Kaheksa paiku tuli kopamees tööle ja viskas koorma peale. Ja piloot tuli autopiloodil...
 Ennast ajab asja juures närvi kõige rohkem see, et kui tegu just imeliste jääknähtudega polnud, siis ei saanud selle piloodi seisund kuidagi teistele töömeestele märkamata/teadmata jääda. Kopajuhi ja ilmselt ka teiste meestega mingi suhtlus pidi toimuma. Tenti maha ja peale kerimas pidi käima. Ei saanud ainult oma toonklaaside taga peidus olla.
Eks see jääb nüüd teiste kohalviibinute südametunnistusele, aga kas jälle oli nii, et tegime/nägime, aga meil po...ui. Sad

kas see üldse oligi kohalik sohver?vabalt võis olla mõni vällamaalane kes kabiinis elabki ja tinistab.vaadates auto vigastusi siis ellu jääb raudselt,aga selle mehe nahas olla ei taha kuna kogu see tsirkus tuleb tal endal kinni plekkida.kindlustus maksab elronile ja siis grillib süüdlase ära.

Autol olid ju kohaliku (pärnu) vedaja logod. Ju ta ikka eestimaalane oli.

Juht saab kindlasti korralikud vitsad. Iseasi kui palju temalt võtta on.


Auto omanikust (vedajast) on kahju. Auto lännu, haagis lännu, keegi midagi kinni ka ei maksa. Juhilt pole ka midagi võtta, sest tema nülitakse kindlustuse poolt. Aga no ehk paneb mõtlema, keda tasub rooli lubada, keda mitte.
Vasta

(21-02-2018, 20:09 PM)zazik Kirjutas:  Autol olid ju kohaliku (pärnu) vedaja logod. Ju ta ikka eestimaalane oli.

 Kisub offtopicuks, kuid ei pruugi olla eestiMaalane. Kunagi kuskil Soome karupeshes nägin Eesti numbritega autot ja juhti asjatamas koorma kallal. Kuna mina tema taga ja edasi ei saanud, kuna millegipärast oli blokeerinud kogu tee, siis lähen rääkima. Olen võimeline 4 keeles suhtlema, kuid kontakt jäi temaga saavutamata. Kahtlustan natuke tõmmuma nahavärvi tõttu ehk Bulgaariast mehe pärit olevat. Kuna Eesti on ametlikult presidendi poolt kuulutatud heaoluriigiks, siis ründab erinevatelt arengumaadelt tööliste horde, kellele 500 euri kuus on juba muinasjutuline palkSmile
Vasta

Te olete seda tuubis kindlasti näinud juba? Ei?

Vasta

Youtube on videosi täis.
https://www.youtube.com/watch?v=TCO_UCBfBTY
Vasta

(20-02-2018, 22:06 PM)v6sa Kirjutas:  Sest miski muu enam ei aita. Karistused on vinged, trahvid on kõrged. Aga kuna vahelejäämise hirmugi ei ole, siis aitab ainult naabrivalve. Ning igale kitsepanemisest inisema hakkavale on mul kohe küsimus: aga kui selle rongi asemel oleks olnud Sinu lähedase auto koos kalli inimesega seal sees?

Läinud suvel sattusin mingile olengule, kus seltskonnas ühe sellise metsiku hinge käest seda küsiti. Vastas too uhke lõvi niimoodi: 

"Mis kallid inimesed, mingi pede jutt we? Pohhui! Naise sebin uue, lapsed nikun kah uued, hui snim te selle pärast pöete, onju ah?" Tegu oli "hundiga", kes oli oma istumise alt kaks autot avariides risuks ajanud. Seltskonnas liikunud info järgi tarbis mõnda ainet, teine avarii oligi laksu all tehtud jaburdus. Otsustas oma ema talu tagaaeda peenardesse "põllurallit" tegema minna, lõpetas sõidu kummuli rammitud kastmisveepaagi all.
Vasta

Küürakat parandab ainult haud, meie hulgas on sääraseid. Sad  Õnneks on meil hajaasustus ja sobiva hetke tekkides saab ju teadaoleva idioodi appikarjeid "mitte kuulda". Big Grin Üldiselt kaua nad ei karju, eriti praeguse ilmaga.

Ei, ma ei kutsu üles vägivallale. Aga ei tasu iga idiooti ka taga nutta. Nagu neid ülijuhte, kes end sirgel teel puu otsa pargivad. Meil on vaba maa ja igaühel on õigus end tappa talle sobival viisil. Aga on ääretult egoistlik argpükslik viis seda teha nii, et pärast peavad teised mahajäänud $ita koristamise kinni maksma. Tahad end tappa - palun väga - osta pilet Soome ja hüppa tund peale väljumist ahtrist üle parda. On kalad rõõmsad ja üks õnnetu hing maailmas vähem. Aga ära mängi liikluses teiste elu ja tervisega lolli!

Täpselt sama mõistusevastane on igale avariikohale lille- ja küünlamere vedamine. Milleks? Et näidata kaastunnet? Et pakkuda tuge? Ainult majandust elavdate sellega...

Minu isa hukkas ühe säärase küünlamere tõttu oma auto ära. Jäi nädal varem end surnuks sõitnud pereisa "mälestuseks" järsku kurvi veetud küünlaid vahtima, lasi auto libisema ja lõpetas taganurgaga järgmises puus. Jälgede järgi polnud tema mitte ainuke, kes seal uisutas, kuid oli ainus, kes teele ära ei mahtunud. Big Grin
Vasta

(22-02-2018, 11:05 AM)v6sa Kirjutas:  Täpselt sama mõistusevastane on igale avariikohale lille- ja küünlamere vedamine. Milleks? Et näidata kaastunnet? Et pakkuda tuge? Ainult majandust elavdate sellega...

kaiu põllika külateel kusagil härmamatsi juures ehk mõni kilt enna põllikat on kraavis suisa hauakivi.kunagi hommiku vara 80-90 ndatel keeras piimapütt end uperballi seal ja juht hukkus kohapeal.hommiku vara oli pauk kosta põllikasse ära.
Vasta

(22-02-2018, 11:05 AM)v6sa Kirjutas:  Küürakat parandab ainult haud, meie hulgas on sääraseid. Sad   järsku kurvi veetud küünlaid vahtima, lasi auto libisema ja lõpetas taganurgaga järgmises puus. Jälgede järgi polnud tema mitte ainuke, kes seal uisutas, Big Grin

Delfiiinist,tolle loogika järgi tuleks ka ära keelata,kevade kuulutajad vm. siresäärsed per´´s krae kandjad,tikk kontsadel  Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne