Mõistusevastased manöövrid liikluses

Veix:
 [Pilt: buddy_offline.png] 
#2,194
2 tunnid tagasi

Kas mitte rohkem ei näita (näiteks et näitab 100, aga tegelikult on 90)? Suuremate rehvidega peabki vähem näitama. [Pilt: rolleyes.gif]



Kuidas nüüd asjast aru saada.Lause enne ja pärast sulgusi justkui vastukäivad.
Vasta

ivo86 kirjutas: Kui GPS tõesti endale lubada ei saa, eks sõida siis kuskilt asulast läbi, kus tahvli peal kiirust näitab.
Ma selle kohta ütlen, et kohtlane soovitus. See tahvel on samamoodi informatiivne kui spidomeeter. GPS, waze jne. on piisavalt täpsed, et 1 km/h täpsusega kiirus määratleda. GPS teab ka Sinu kõrgust merest. Nii, et ka see ei mängi rolli näidu õigsuses.
Vasta

Mina pakkusin välja ainult lahendust kuidas midagi muuta aga ma tean alati on parem lihtsalt vinguda kuidas see või teine asi ei sobi. Eks pole midagi sellest patust prii aga ma proovin ennast muuta.
Vasta

(01-07-2018, 22:03 PM)linnuke Kirjutas:  Veix:
 [Pilt: buddy_offline.png] 
#2,194
2 tunnid tagasi

Kas mitte rohkem ei näita (näiteks et näitab 100, aga tegelikult on 90)? Suuremate rehvidega peabki vähem näitama. [Pilt: rolleyes.gif]



Kuidas nüüd asjast aru saada.Lause enne ja pärast sulgusi justkui vastukäivad.


Nimelt toppisin alla nii suured rehvid kui võimalik .Spido näitab ca.8 ;10 kilti vähem reaalsusest.


Mõte oli see, et suuremate rehvidega peabki spidomeeter vähem näitama, aga samas see vähem näitamine on praktikas üsna harv erand ja seetõttu küsisin, et kas ikka pidasid silmas vähem näitamist, mitte rohkem. Smile
Vasta

OK, seadused on täitmiseks aga mida foorumlased arvaks liiklejast kes kruusateel sõidaks täpselt märkide järgi? Peaks ilusti gepsu järgi piirkiirusest kinni, on teel jalgrattureid või teeääres taluhoov, ei oma tähtsust.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201...8_v0.shtml

Rida vahetada ei luba, hinga siis seda, va kaabakas!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(02-07-2018, 11:26 AM)Tegelane5 Kirjutas:  OK, seadused on täitmiseks aga mida foorumlased arvaks liiklejast kes kruusateel sõidaks täpselt märkide järgi? Peaks ilusti gepsu järgi piirkiirusest kinni, on teel jalgrattureid või teeääres taluhoov, ei oma tähtsust.


Kes juba täpselt märkide järgi käitub, selle jaoks ilmselt pole võõrad ka teised liiklusseaduse punktid, näiteks:

vähendama kiiruse selliseks, mis võimaldaks vältida teist liiklejat kahjustavat vee, pori, kruusa või muu sellise ülespaiskamist ning vältida või vähendada liikleja ja teega piirneva elamuala tolmutamist
Vasta

(02-07-2018, 19:33 PM)veix__ Kirjutas:  
(02-07-2018, 11:26 AM)Tegelane5 Kirjutas:  OK, seadused on täitmiseks aga mida foorumlased arvaks liiklejast kes kruusateel sõidaks täpselt märkide järgi? Peaks ilusti gepsu järgi piirkiirusest kinni, on teel jalgrattureid või teeääres taluhoov, ei oma tähtsust.


Kes juba täpselt märkide järgi käitub, selle jaoks ilmselt pole võõrad ka teised liiklusseaduse punktid, näiteks:

vähendama kiiruse selliseks, mis võimaldaks vältida teist liiklejat kahjustavat vee, pori, kruusa või muu sellise ülespaiskamist ning vältida või vähendada liikleja ja teega piirneva elamuala tolmutamist
Sama siin. Sõita saab vastavalt tee-, ilma-, ja tervise oludele. Kui kuskil põlluvahelisel, sirgel kruusateel on võimalik, siis miks ka mitte lubatud piirkiirusega liigelda, aga  see on juba igamehe enda asi võtta riske oma tehnika või tervise ohustamisega. (Tee äärse taluhoovi omanikud peaksid olema teadlikud nende aiatagusel teel kehtivatest liiklustingimustest ja ka ohtudest sest alati leidub mõni hull. Korralikes valdades on tee aga juba ammu tolmuvabaks "soolatatud" ja ka kiiruseid piiratud vastavate märkidega, eriti kui tee ääres on elamuid.)
Vasta

(28-06-2018, 19:53 PM)ivo86 Kirjutas:  Ei olnud terviserike, telefon ega joove, niipalju tean öelda. Rohkem siin lahkama ei hakka, vaatame mis menetluse tulemuseks on. Aga nägin eile juba uudistest, et rsk, tuttav auto.
ERRi "menetlus" näitab midagi muud:
ERR.ee Kirjutas:Selle õnnetuse puhul on teada, et Mercedese juht otsis sõidu ajal GPS-ist, kus asub Värska.
Viide ka.
Vasta

...Kalmer Tikerpe märkis, et väga paljud õnnetused toimuvad vastassuunda kaldumisel kokkupõrkena, ja teine suur näitaja on teelt väljasõidud. Ehk hinnatakse oma võimeid üle, kuidas sõidukit vallata...

"Trahvivaba"- ja ülekiiruse propageeriad, see kivi on teite kapsaaeda.
Vasta

(04-07-2018, 07:52 AM)41Degree Kirjutas:  
(28-06-2018, 19:53 PM)ivo86 Kirjutas:  Ei olnud terviserike, telefon ega joove, niipalju tean öelda. Rohkem siin lahkama ei hakka, vaatame mis menetluse tulemuseks on. Aga nägin eile juba uudistest, et rsk, tuttav auto.
ERRi "menetlus" näitab midagi muud:
ERR.ee Kirjutas:Selle õnnetuse puhul on teada, et Mercedese juht otsis sõidu ajal GPS-ist, kus asub Värska.
Viide ka.

No vot, minu jaoks ka uus info. Ju siis nii oli. Ma kajastasin ainult esialgset infot.

Kuigi asukoha järgi oleks arvanud, et see juht otsis värskat:
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/kr...d=82910825

Eks varsti saab selgust juurde vast, mis ja kuidas täpselt juhtus.
Vasta

(04-07-2018, 09:20 AM)motamees Kirjutas:  ...Kalmer Tikerpe märkis, et väga paljud õnnetused toimuvad vastassuunda kaldumisel kokkupõrkena, ja teine suur näitaja on teelt väljasõidud. Ehk hinnatakse oma võimeid üle, kuidas sõidukit vallata...

"Trahvivaba"- ja ülekiiruse propageeriad, see kivi on teite kapsaaeda.

 Eelmisel kuul oli mitu õnnetust, kus mitte ei hinnatud sõiduvõimeid üle, vaid tegeldi kõrvaliste asjadega roolis.
Vt kasvõi üleeelmine post:

Tsitaat:ERR.ee
Selle õnnetuse puhul on teada, et Mercedese juht otsis sõidu ajal GPS-ist, kus asub Värska.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

(04-07-2018, 09:20 AM)motamees Kirjutas:  ...Kalmer Tikerpe märkis, et väga paljud õnnetused toimuvad vastassuunda kaldumisel kokkupõrkena, ja teine suur näitaja on teelt väljasõidud. Ehk hinnatakse oma võimeid üle, kuidas sõidukit vallata...

"Trahvivaba"- ja ülekiiruse propageeriad, see kivi on teite kapsaaeda.

Mis seos seal on?
Teelt väljasõitu põhjustab ikka teeoludele ja juhi võimetele mittevastav kiirus, mitte kiiruse ületamine. Kruusateel või libedal võib 60 ka liiga suur kiirus olla, samas kui sirgel teel hea ilmaga pole ka 120 sugugi ohtlik, kui tegeleda auto juhtimise, mitte feissbuukimisega.

Lolle möödasõite ja üleüldist saamatust ei saa kindlasti panna ühte patta mõõduka kiiruseületamisega.
Vasta

Novat, ma tahtsi vaadata, kes "karjast" kõikse valusamini pihta sai.  Ja otse loomulikult olete te Tikerpäst targemad ja teate, kes mille pärast paugu pani.
Vasta

Minu arust on kehva ilmaga, eriti libeda ja lumega, probleemiks ka see, et juhtidel puudub normaalne sõidukogemus. Õige oleks libedaga kuskil natuke näiteks harjutada ja jäärajal külg ette lasta jne, et tekiks auto tunnetus.
Et tekiks lihasmälu ja instinkt, kuhu poole rooli hädaolukorras keerata. Kui auto hakkab libisema ja siis veel mõtlema hakkad, on auto juba ammu kraavis. Ja iga auto ju käitub erinevalt, võõra autoga tunnen ka ise ennast roolis ebakindlamalt.

Millegipärast aga seda tegevust aga eriti ei soosita.

http://maaleht.delfi.ee/news/maaleht/elu...d=82887071
Vasta

Selline autoga tutvumine on hädavajalik!
Samas kui keegi proovib esimese lumega tühjas parklas natuke libistada, on vilkuritega onud kohe platsis. Vot see on mõistusevastane!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(04-07-2018, 12:53 PM)motamees Kirjutas:  Novat, ma tahtsi vaadata, kes "karjast" kõikse valusamini pihta sai.  Ja otse loomulikult olete te Tikerpäst targemad ja teate, kes mille pärast paugu pani.

Tikerpä on Politsei kõneisik, ta saab palka selle eest, et rääkida seadusekuulekat juttu. Isegi kui ta ise on mõtlev inimene ja saab aru, et mõni asi, mis on seadusega keelatud, on tegelikult kasulik (kasvõi tühjas parklas autotunnetuse harjutamine), siis rääkida saab ta ikka ainult seda kui halb ja ohtlik see on.

Need ajad on möödas kui Kirill Teiter rääkis vahel asjadest nii nagu on, nüüd on Sirle Pai (mis iganes ta nimi nüüd on) ja Tikerpä, kes suudavad ja tohivad korrutada ainult oma mantrat.
Vasta

Kirill Teiter ütles kunagi - Tallinna liiklus ei saa enne korda kui tehakse tee, kus saab linna ühest otsast teise sajaga sõita. Kaarti vaadates võime veenduda, et tal on õigus. Paraku käib kogu toimetamine vastupidises suunas...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(04-07-2018, 17:22 PM)zazik Kirjutas:  Tikerpä on Politsei kõneisik, ta saab palka selle eest... Tikerpä, kes suudavad ja tohivad korrutada ainult oma mantrat.

Ära nüüd nii lahmi. Ainult jutu eest ikke palka ei maksta ka. Majorist kõneisik ... zapika unelm.

https://www2.politsei.ee/ru/kontakt/teen...pid=560462

(04-07-2018, 13:16 PM)Marko Kirjutas:  Samas kui keegi proovib esimese lumega tühjas parklas natuke libistada, on vilkuritega onud kohe platsis. Vot see on mõistusevastane!

Dont kill the messenger. Politsei on töömees/käsutäitja. Kui tahad midagi muuta peab seaduse kallale minema.

Situatsioon on huvitav - Kui ma teen oma tööd hästi, siis õeldakse mu kohta meister, täitsamees,... Kui teen halvasti, siis olen ma sossepp või lihtsalt m..nn.
Kui politsei teeb oma tööd hästi, siis on ta mu..nn ja kui teeb halvasti, siis täitsamees.
Vasta

(04-07-2018, 22:49 PM)motamees Kirjutas:  
(04-07-2018, 17:22 PM)zazik Kirjutas:  Tikerpä on Politsei kõneisik, ta saab palka selle eest... Tikerpä, kes suudavad ja tohivad korrutada ainult oma mantrat.

Ära nüüd nii lahmi. Ainult jutu eest ikke palka ei maksta ka. Majorist kõneisik ... zapika unelm.

https://www2.politsei.ee/ru/kontakt/teen...pid=560462

Kes lahmis? Ma pole väitnud, et ta on ametilt pressiesindaja, ma ütlesin, et ta on kõneisik, s.t. inimene kes oma sõnavõttudega esindab oma organisatsiooni. Muu hulgas ka selle eest talle makstakse.

Igal juhul ei saa ta rääkida muud kui oma ettekirjutatud mantrat. 

Liiklusjärelvalve osas ütleks nii, et seni kui seda tehakse meil kampaaniakorras, pole mingit olukorra paranemist loota ja ei teki ka ühiskonnas väga positiivset suhtumist vastavate organite suhtes.

Ja seaduse täitmise kontroll ei pruugi alati võrduda liiklusjärelvalvega. Näiteks nendesamade parklaslibistajate kampaaniakorras püüdmine on seaduse kontroll, kuid ei pruugi olla liiklusjärelvalve. Liigne agarus on ogarus nagu öeldakse. Seaduslikuks sellist asja loomulikult teha ei saa, kuid üksikute libistajate püüdmine on selge ülereageerimine. 20 "driftijast" striitreisserit vajavad loomulikult laialiajamist, kuid meie praktika näitab, et jahti peetakse ka üksikutele tsiviliseeritud libistajatele, kes endast mingit ohtu kellegi elule või varale ei kujuta.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne