07-10-2018, 20:18 PM
tegelikult leiab Tallinnas mitmeid kohti kus "100m päästaks päeva"
selles mõttes et 100m laiendatud teed või 100m lisa rida või … muudaks liiklust palju
1. Tallinnasse sissesõit Peterburi mnt. peal Pirita jõe sillast kuni Rahu tee (kanalisse pööre). Maanteel on 3 rida, peale vana Nehatu putkat on 3 rida aga vahepeal on 2 rida. Oleks seal see "100m lisa rida" ehk see vahepeale osa ka 3 rida saaks paljud linna sisse sõitjad otse kanalisse sõita ja ei pea jääma sellesse troppi kinni mis tekib vaskpöördest ringteele soovijatest.
2. Peterburi mnt tulles linna poolt peale Susi hotelli viadukti on puudu "100m" mis laseks juba varem suunduda Smuuli tee pikendusele Suur sõjamäe suunas aga hetkel jäävad need soovijad jälle troppi mis tekib foori tsüklite tõttu. ja nende pöörajate mõtetu seismis arvelt suureneb ka saba mis tihti on otsaga Susist linna poole
3. juba eelmainitud Järvevana suunaga mustamäe poole alates Veerennist kuni Isku majani on puudu see "1000m" kolmandat rida mis vähendaks pudelikaela efekti kus eelnevalt 5 rida on koondunud kaheks.
neid leidub veel kohe ei meenu
õnneks midagi ka parandatakse
viimane õnnestunud tegu oli Tammsaare Tondi Rahumäe ristmiku ümberehitus mille tulemusena Tammsaarest Järvevana suunas saab nüüd 3 rida otse üle
loodame, et ka mujal selliste lahendustega hakkama saadakse.
selles mõttes et 100m laiendatud teed või 100m lisa rida või … muudaks liiklust palju
1. Tallinnasse sissesõit Peterburi mnt. peal Pirita jõe sillast kuni Rahu tee (kanalisse pööre). Maanteel on 3 rida, peale vana Nehatu putkat on 3 rida aga vahepeal on 2 rida. Oleks seal see "100m lisa rida" ehk see vahepeale osa ka 3 rida saaks paljud linna sisse sõitjad otse kanalisse sõita ja ei pea jääma sellesse troppi kinni mis tekib vaskpöördest ringteele soovijatest.
2. Peterburi mnt tulles linna poolt peale Susi hotelli viadukti on puudu "100m" mis laseks juba varem suunduda Smuuli tee pikendusele Suur sõjamäe suunas aga hetkel jäävad need soovijad jälle troppi mis tekib foori tsüklite tõttu. ja nende pöörajate mõtetu seismis arvelt suureneb ka saba mis tihti on otsaga Susist linna poole
3. juba eelmainitud Järvevana suunaga mustamäe poole alates Veerennist kuni Isku majani on puudu see "1000m" kolmandat rida mis vähendaks pudelikaela efekti kus eelnevalt 5 rida on koondunud kaheks.
neid leidub veel kohe ei meenu
õnneks midagi ka parandatakse
viimane õnnestunud tegu oli Tammsaare Tondi Rahumäe ristmiku ümberehitus mille tulemusena Tammsaarest Järvevana suunas saab nüüd 3 rida otse üle
loodame, et ka mujal selliste lahendustega hakkama saadakse.