Mõistusevastased manöövrid liikluses

(08-10-2018, 08:32 AM)MeelisV Kirjutas:  Laurts tegelikult ka ?

See pööre oli ohtlik ja uue ristmiku korraldusega oleks olnud veel ohtlikum. Oled ehk märganud et seal tihti avariisse satuti ja kui siis seisis liiklus terves Mustamäe Õismäe Nõmme piirkonnas. Nende pöörajate saba aga segas Mustamäe poole liikuvaid.
Kiirus on selline kahetine küsimus.

+ veel see, et mingid tüübid kasutasid seda shortcuti tegemiseks ehk sõitsid seal manööverdavate autode vahel nii kiiresti kui saab.
Otsid seal kohta, et parkida, pead korra vasakule keerama, aga samal ajal sõidetakse sust paremalt mööda ...
Vasta

(08-10-2018, 15:44 PM)zazik Kirjutas:  Kiiruse piiramine ja vasakpöörde sulgemine olid reaktsiooniks ühele palju kära tekitanud liiklusõnnetusele. Pidid olema ajutised piirangud, aga arvata võib, et nii jääbki. Tegelikult on see kiirusepiirang, eriti Mustamäelt Ülemiste suunas absoluutselt üleliigne ja tekitab pigem probleeme. Mitte vähimatki kasu sellest pole.

See kolmas rida "alt üles" on muidugi tervitatav lahendus, aga jällegi väga poolikult läbi mõeldud. Eriti torkab silma, et selle uue otsesõidurea kohal on viidad Pärnule, kuigi see rida lõppeb ju Tondi ärikeskuse juures ära. Ehk siis Pärnusse saab sealt ikkagi ainult läbi täiendava reastumise, mis võib teadmatule isikule tulla üsna ootamatult.
Teine asi, mis kindlasti varem või hiljem mõne laksu kaasa toob on pööre Rahumäe poolt Ülemiste suunas. Seal on aegade algusest olnud "vaba" pööre, ehk ülipikk kiirendusrada. Nüüd on kiirendusrada kadunud, aga ühtegi viidet sellele pole, see tähendab, et nii mõnigi liikleja võib vanast harjumusest "pimedat panna" ehk teed andmata Rahumäe teelt välja keerata.

suund Mustamäelt Ülemistele alustades ristmiku ületamist tuleb kõigepealt sisse Rahumäe liiklus siis on Viking motorsi ja K-rauta tagahoovi teeots siis on K-rauta ja Tammsaare ärimaja sisse/väljasõit siis on endine g4s maja sisse ja väljasõit siis on pööre Järvele siis on pööre kesklinna siis on Järvelt ja kesklinnast tulev liiklusvoog ja siis on raudtee
lisaks kaob vahepeal (enne Järvele minekut) üle ristmiku tulev kolmas rida ära
vaadates praeguste autojuhtide juhtimisvõimekust ja nutijoovet oleks seal ikka 70 päris liiast küll ehk kilomeetri peal toimub selleks liiga palju
teisalt see 50 ei piira seal hetkel liiklust s.t. Tammsaarest tulevate autode läbilaset.

kolmandast reast rääkides siis jah suunaviidad on ekslikud ja Pärnu rida kaob vahepeal ära küll aga selleks on kulunud ~500m ja selleks ajaks on üle ristmiku tulnud liiklusvoog juba selline, et saab vabalt vahele reastuda
samas pole ma tajunud Rahumäelt tulevate autode ohtlikku pealetungi ootavad ja vaatavad korralikult vasakule mis muidugi ei tähenda et lihasmälulised ei võiks sealt ette tuisata.

enne oli Tammsaare iga päev iga kell umbes Sõprusest Tondini ja tipptundidel Mustamäe teest Tondini siis nüüd on ikka oluliselt parem.
Vasta

(08-10-2018, 18:12 PM)spark Kirjutas:  
(08-10-2018, 08:32 AM)MeelisV Kirjutas:  Laurts tegelikult ka ?

See pööre oli ohtlik ja uue ristmiku korraldusega oleks olnud veel ohtlikum. Oled ehk märganud et seal tihti avariisse satuti ja kui siis seisis liiklus terves Mustamäe Õismäe Nõmme piirkonnas. Nende pöörajate saba aga segas Mustamäe poole liikuvaid.
Kiirus on selline kahetine küsimus.

+ veel see, et mingid tüübid kasutasid seda shortcuti tegemiseks ehk sõitsid seal manööverdavate autode vahel nii kiiresti kui saab.
Otsid seal kohta, et parkida, pead korra vasakule keerama, aga samal ajal sõidetakse sust paremalt mööda ...

Milles seisneb pöörde ohtlikkus? Kiirus tõmmati ju alla...


Vasakpöördel Tammsaare teelt Rahumäe teele pääseb ühe fooritsükliga läbi 4...5 sõiduautot tingimusel et huuled on värvitud, telefonis chat peetud ja käigukang pole vahepeal ära kadunud. Lisaks veel 1...3 selgrooga juhti kes veel tänu taevale kollasega ristmiku läbilaskevõimet suurendavad.
Suletud vasakpöördel K-Rauta parklasse tekkis isegi tipptunni ajal vastassuunas piisavalt auke kust sai paar autot korraga läbi lipsata, nüüd sõidavad need autod kõik foorini välja ja saba ulatab ikkagi suletud vasakpöördeni. Ristmikule tehti põhjalik ümberehitus, oleks võinud siis kompenseerimiseks 2 vasakpöörderida maha joonida, ruumi paistab seal olevat.

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

Kui enne lipsati sealt vasakule üle kahe põhirea + hõredalt koormatud kiirendusrea siis nüüd on ju 3 põhirida millest üle minna. Lisaks muule muutustele.
Ütlesin et ärge vaadake asja vaid oma vaatevinklist vaid keskmise liikleja tasemel ja nende jaoks on see ohtlik.
Vasta

MeelisV-ga nõus. Ülemiste poolt tulles tekkis varakult vasakule pööramiseks rida aga kui Tammsaare ärikeskusesse pöörata ei tahtnud, siis sujuvalt tekkivasse ritta pöörates võisid avastada, et vaja jälle paremale ümber reastuda, et vasakpöörde ootajatest mööduda.
Vasta

Kas meie foorumi liiklejad ka leedu trahvidega kursis on. Palju antakse 40 liigse versta eest osakuid.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(11-10-2018, 19:50 PM)Daff Kirjutas:  Kas meie foorumi liiklejad ka leedu trahvidega kursis on. Palju antakse 40 liigse versta eest osakuid.

Sain 60
Vasta

(11-10-2018, 21:46 PM)wigor Kirjutas:  
(11-10-2018, 19:50 PM)Daff Kirjutas:  Kas meie foorumi liiklejad ka leedu trahvidega kursis on. Palju antakse 40 liigse versta eest osakuid.

Sain 60

Kurja, siis peaks kihutamisega ka naabrite juures tegelema hakkama. Meil lajatatakse +40 eest ikka jõuliselt. Mul kolleeg sai täiesti puhta lehe peale hiljuti +37 eest 280 juudirubla võrra sotse toetada.
Vasta

(08-10-2018, 22:01 PM)Laurts Kirjutas:  
(08-10-2018, 18:12 PM)spark Kirjutas:  
(08-10-2018, 08:32 AM)MeelisV Kirjutas:  Laurts tegelikult ka ?

See pööre oli ohtlik ja uue ristmiku korraldusega oleks olnud veel ohtlikum. Oled ehk märganud et seal tihti avariisse satuti ja kui siis seisis liiklus terves Mustamäe Õismäe Nõmme piirkonnas. Nende pöörajate saba aga segas Mustamäe poole liikuvaid.
Kiirus on selline kahetine küsimus.

+ veel see, et mingid tüübid kasutasid seda shortcuti tegemiseks ehk sõitsid seal manööverdavate autode vahel nii kiiresti kui saab.
Otsid seal kohta, et parkida, pead korra vasakule keerama, aga samal ajal sõidetakse sust paremalt mööda ...

Milles seisneb pöörde ohtlikkus? Kiirus tõmmati ju alla...


Vasakpöördel Tammsaare teelt Rahumäe teele pääseb ühe fooritsükliga läbi 4...5 sõiduautot tingimusel et huuled on värvitud, telefonis chat peetud ja käigukang pole vahepeal ära kadunud. Lisaks veel 1...3 selgrooga juhti kes veel tänu taevale kollasega ristmiku läbilaskevõimet suurendavad.
Suletud vasakpöördel K-Rauta parklasse tekkis isegi tipptunni ajal vastassuunas piisavalt auke kust sai paar autot korraga läbi lipsata, nüüd sõidavad need autod kõik foorini välja ja saba ulatab ikkagi suletud vasakpöördeni. Ristmikule tehti põhjalik ümberehitus, oleks võinud siis kompenseerimiseks 2 vasakpöörderida maha joonida, ruumi paistab seal olevat.

Sai täna 18:00 paiku ummikus Tammsaare teelt Rahumäe teele vasakpööret oodates mängu jälgitud -
foori alt jõudis rohelisega läbi 2 autot, vilkuva rohelise/kollasega samuti 2, ja roosaga veel lisaks 2 autot.
Samal ajal tekib peale Tondi tänavalt Järvevana tee poole vasakpöörde sooritajate möödumist suletud vasakpöörde vastassuunas 30sek paus kus ei tule mitte ühtegi autot.
Kindlasti saaks seal midagi välja mõelda...

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

Pärnus on muudetud Raba ristmiku foore, ilmselt see kapike seal pildil oli avatud kui rabast uue silla poole keerasin, mehed kaubikuga sealsamas kapi kallal. Tagasiteel (haigla ristist) panin jälle 70 asemel 80-ga vanast harjumisest, et õigeks ajaks vasakpöördele jõuda aga tutkit. Oleks 70-ga ka jõudnud. Ilmselt tehti seda liikluse rahustamiseks. Pole veel jõudnud muude muudatustega tutvuda, võibolla on veel miskit muudetud.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(11-10-2018, 22:16 PM)zazik Kirjutas:  
(11-10-2018, 21:46 PM)wigor Kirjutas:  
(11-10-2018, 19:50 PM)Daff Kirjutas:  Kas meie foorumi liiklejad ka leedu trahvidega kursis on. Palju antakse 40 liigse versta eest osakuid.

Sain 60

Kurja, siis peaks kihutamisega ka naabrite juures tegelema hakkama. Meil lajatatakse +40 eest ikka jõuliselt. Mul kolleeg sai täiesti puhta lehe peale hiljuti +37 eest 280 juudirubla võrra sotse toetada.
Juba tegeletaksegi. Meie väikeses sides oli veel 8 leedu politsei rekvisiitidega kirja kui minu oma oli välja võetud.????

Aquila captas non muscas.
Vasta

Uus tase liikluses. Kui varemalt oli häda jalakäijatega kes ninapidi nutikas olles tuimalt kõnniteele astusid siis täna oli juhus kui foori taga oodates minu ees seisev föön ei suvatsenudki rohelise ilmumise järel liikuma hakata. Tüüp oli ninapidi telefonis nagu selgus. Signaali peale küll hakkas vaikselt kulgema aga pendeldas ühest joonest teiseni. Võimaluse avanedes vajutasin mööda ja mida ma näen, sell kirjutab võrri sangade taga sõnumit. Tegu ühe saksa linnaga.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Noh kuidas keegi seda nüüd näeb. 
Kumb süüdi oli.

http://m.delfi.ee/article.php?id=84200333
Vasta

(02-11-2018, 09:19 AM)MeelisV Kirjutas:  Noh kuidas keegi seda nüüd näeb. 
Kumb süüdi oli.

http://m.delfi.ee/article.php?id=84200333

Antud juhul ei tohiks vist olla kahtlustki autojuhi süüs. See jalgrattatee on justkui ka peatee osa kui ma ei eksi.
Iseasi muidugi see, kui tegu pole jalgrattatee vaid puhtakujulise kõnniteega. Märke ja markeeringuid ei tuvasta.

Autojuht on antud õnnetuses süüdi igal juhul, vaielda saab ainult ratturi süü suuruses. Ilmselgelt polnud ka tema kiirus adekvaatne.
Vasta

(02-11-2018, 10:21 AM)zazik Kirjutas:  
(02-11-2018, 09:19 AM)MeelisV Kirjutas:  Noh kuidas keegi seda nüüd näeb. 
Kumb süüdi oli.

http://m.delfi.ee/article.php?id=84200333

Antud juhul ei tohiks vist olla kahtlustki autojuhi süüs. See jalgrattatee on justkui ka peatee osa kui ma ei eksi.
Iseasi muidugi see, kui tegu pole jalgrattatee vaid puhtakujulise kõnniteega. Märke ja markeeringuid ei tuvasta.

Autojuht on antud õnnetuses süüdi igal juhul, vaielda saab ainult ratturi süü suuruses. Ilmselgelt polnud ka tema kiirus adekvaatne.
Teekattemärgid on küll kulunud, aga mulle jääks justkui mulje, et tegu eraldusribata jalakäijate- ja jalgrattateega ning seega peaks jalgrattur amtelikult liikuma jalakäia kiirusel ning autojuht peaks talle otseloomulikult ikkagi teed andma. Nii et omamoodi süüdi mõlemad, lisaks ka teoorias kolmas inimene, kes selle kõnniteele vaadet piirava Lasnamäe 5A sildi sinna projekteeris.

Samas autojuhti süü tundub igatepidi suurem, sooritas liiklushuligaansus-manöövri (tahtis õueala kaudu teistest ette trügida) ning mis kõige hullem, tegi seda 3-seeria (rullnoka) BMW-ga. Viimase tõttu pole vist kahtlustki kes süüdi on Big Grin

Aga juhiks tähelepanu, et videos 0:42 ja edasi pedaalib õnnetuskohale tuimalt üle sõidutee auto eest läbi teine pealtnägijast pedaalikuningas. Et sellise suhtumisega liikluses otseloomulikult kaugele (ühes tükis) ei jõua Big Grin
See viiane ka seletab, et miks mõningatele ei ole ja ka ei saa autojuhilube välja anda ja nad peavadki (õnneks) rattasadulasse jääma.
Vasta

Mulle meenub mingi saade, kus autojuht jäi süüdi klausliga '''suurem ohu tekitaja", Indrek Sirk vist selgitas seda seal. Autojuhil oli väljasõidul piirdeaed nähtavuse takistuseks. Sarnane olukord, mis Järve selveri taguselt tänavalt Pärnu maanteele välja sõita ja piiluda, ega jalgrattur ülevalt mööda jalg- ja jalgrattateed hooga alla sõida.
Isegi kui rattur oleks pidanud midagi antud õnnetuse puhul teisiti tegema on vist autojuht süüdi: õuealalt väljasõit ja suurem ohu allikas.
Vasta

See et bmw juht on paras türbel, selles kahtlust ei teki, aga ülekäigurada see ju ka pole, puudub märgistus.
 Eelmine aasta autokoolis räägiti selle triibutatud ala kohta et see on ala mida kasutavad jalakäijad tihti tee ületamiseks, kuid neil puudub seal eesõigus kui pole ülekäiguraja märki. Teekatte märgistuse järgi võiks arvata et kergliiklustee/kõnnitee katkeb selle triibutatud ala kohal ja jätkub pärast edasi.
 Tundub selline tume maa kus peaks kehtima parema käe reegel ja see annab õiguse jalgratturile.
Vasta

(02-11-2018, 11:46 AM)robi Kirjutas:  ...Autojuhil oli väljasõidul piirdeaed nähtavuse takistuseks. Sarnane olukord, mis Järve selveri taguselt tänavalt Pärnu maanteele välja sõita ja piiluda, ega jalgrattur ülevalt mööda jalg- ja jalgrattateed hooga alla sõida...
Juhiksin tähelepanu ühele sama probleemiga ristmikule Pärnus:
https://www.google.ee/maps/@58.3898803,2...312!8i6656
Vasakult müratõkke ja mullavalli varjust ristmikule tuiskavat hullunud või nutipimedat ratturit näeb autojuht alles siis, kui auto nina juba sebraga kohakuti hakkab jõudma. Kui kiirustav juht  trassilt hooga maha keerab ja veits libe ka on, siis jääb ettevaatamatu rattur alla. Ainus pluss on pildilgi nähtav haigla, pole kaugele vaja lohistada seda ratturit. Kõik igapäevased sealtkaudu kulgejad paistavad juba teadvat ja on oma ehmatused tööle sõites kätte saanud(sh. allakirjutanu). Võetakse hoog maha ja roomatakse sebrani, enne kui kiirendada julgeb.
Rattateel võiks olla kiirust vähendama sundiv "lamav politseinik" või vähemalt tähelepanu äratav "pesulaud" nagu maantee telgjoonel, sest ka rattur näeb teda alla ajavat autot üsna viimasel hetkel. Nutipime ei pruugi ristmikkugi kaugelt märgata, enamus sellest jääb mainitud müratõkke ja mullavalli varju.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

Umbes sama teema on hekkidega piiratud äärelinna eramajade vahel. Kitsas tänav+ kõrged hekid tekitavad olukorra, kus STOP märgiga ristmikul pead peatee nägemiseks sõitma poole auto jagu peateele. Mitu korda on olnud seis, kus peateel liikleja on mõistvalt viisakas ja ei kühvelda juhiuksest sisse... Jalgratturid alati nii mõistvad pole.


Vasta

Ja meie siin mõistatame, miks osa kodanikke käitub liikluses ebaadekvaatselt...
https://www.postimees.ee/6448289/endine-...otsid-koik

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne