03-04-2019, 10:13 AM
(02-04-2019, 21:56 PM)v6sa Kirjutas: Lubada < 50 km/h (sest linnades on kiirusepiirang 50 km/h ning kahekordne kiiruseerinevus tähendab lühikest viibimist vastassuunavööndis) möödumist ka pidevjoone ja maha joonitud liiklusvoogude jagamis-ühendamismärgiste kohal tingimusel, et tagatakse ohutus. Ehk vastutus selle manöövriga läheb automaatselt manöövrit sooritavale juhile.Aastal 2009 või sinnakanti muudeti Leedus liikluskorraldust, lisati barjäärid möödasõidukeelu aladesse, piiratud nähtavus,, ristmikud, ülekäigurajad jms. Juhid, kes muidu peaks olema vaimselt terved ja kontrollitud, lasid ikka vana tava järgi. Ja oh üllatust kui traktorist möödasõidul vastassuuna vööndi kaudu, oldi lõksus ja naasmine oma vööndisse mitumesaja meetri pärast, aga vastassuunas keeras just teele liinibuss...
Keeld ülekäigurajal ja tõstetud ohutussaarte juures jätta endiseks.
Oleks vast aeg lõpetada juhtide idiootidena käsitlemine ja anda neile rohkem otsustusõigust koos kohustustega vastutada.
...
Arvata, et kui me taganemine sellest möödasõidu keelust, oleks sama mis alkopiiranguga: ma ainult ühe pitsi/ainult korraks ja otsustusõiguse- vastutuse otsustab hiljem see, kellel on kohtus parem jurist.
Suuremate liikurite juhid, kellele ei meeldi 0-70-0km/h sõitmine, siis proovige €-s kohalikke teid, kus iga kilomeetri kohta 2 asulat...