24-05-2019, 12:23 PM
minul poleks selle vastu midagi kui linnades rohkem rattureid oleks s.t. oleks ehk vähem autosid
AGA kuna neil puuduvad omad teed ja rajad siis kahjuks on nad rohkem õnnetuseks kui õnneks kaelas.
igal aastal raporteerivad linnaisad ja maanteeamet et tehti nii ja naa-palju kergliiklusteid ja me ikka mõtleme ratastele jne.
reaalselt tehakse aga neid kus ja kuhu
millal tehti midagi kesklinnas/südalinnas mägedes ? kui rääkida pealinnast
tehakse kuskile kõrvale - metsa
linnalähedastele põllukülade ümber jms.
praegu tehakse Järve metsa aga kesklinna ikka ei saa
ehk jah tehakse nn. tervisespordiks jooksjatele, rulluisutajatele, (sport)ratturitele aga reaalselt liiklusvahendina kasutamiseks kodu-kontor-kauplus-lasteaed-kodu jms. marsruut ei saa kasutada
minge üle lahe põhja poole või nt. rootsi ja mis seal on linnades omad rajad ja teed on olemas ja on ka kasutajaid väga palju.
AGA kuna neil puuduvad omad teed ja rajad siis kahjuks on nad rohkem õnnetuseks kui õnneks kaelas.
igal aastal raporteerivad linnaisad ja maanteeamet et tehti nii ja naa-palju kergliiklusteid ja me ikka mõtleme ratastele jne.
reaalselt tehakse aga neid kus ja kuhu
millal tehti midagi kesklinnas/südalinnas mägedes ? kui rääkida pealinnast
tehakse kuskile kõrvale - metsa
linnalähedastele põllukülade ümber jms.
praegu tehakse Järve metsa aga kesklinna ikka ei saa
ehk jah tehakse nn. tervisespordiks jooksjatele, rulluisutajatele, (sport)ratturitele aga reaalselt liiklusvahendina kasutamiseks kodu-kontor-kauplus-lasteaed-kodu jms. marsruut ei saa kasutada
minge üle lahe põhja poole või nt. rootsi ja mis seal on linnades omad rajad ja teed on olemas ja on ka kasutajaid väga palju.