23-10-2019, 11:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-10-2019, 11:28 AM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(23-10-2019, 09:24 AM)MeelisV Kirjutas: muidugi see giljotiin platform on eriline näide
ja sellise õigustamine eriline saavutus
See pole õigustamine, see on reaalne elu ja praktika! Muuseas, vähemalt Tuuliku Puit evib pika veose pehmet märki, mida siis mingil moel omandada saab. Mul "uues" Opelis on selline ja väga lahe!
Ma olen ka elus ikka VÄGA PIKKI asju sõiduauto katusel vedanud - jahi maste! Need on ülikerged aga jube pikad. Jah, muidugi tähistad need ka ära.
Ja isegi Politseinik pidas kinni ja trahvimise asemel sai aru öeldust: kas a'la 20 cm lühem ja nende spetsmärkidega tähistatud mast katusel on kuidagi ohutum, kui ma ei arvesta pööramistel näiteks jalakäijatega? Sabas oli punane tuli ja punane lapp, eest oli samamoodi pea 2-3 meetrit üle nagu vanasti kraanadel. Härra Politseinik sai aru, omas mõtlemisvõimet ja soovis ohutut kohalejõudmist!
Tagaluukidel on suisa küljes pika veose märgised, mis siis gravitatsiooniga töötavad, kui luuk on all. Ma pole kindel aga enamus luuke ongi alla 2 meetri ja mõnikord on vajadus sellist vedamisviisi ka kasutada. Jah, nõus - MÄRGISTUS peaks olema ja konkslifti konksu pole raske erksaks/neooniks värvida + siis seesinane punavalge ruut külge. Aga lõppeks taandub ikkagi kõik pikivahele, mis kipub Eestis ununema! See legaalne märgiga 2 meetrit ongi minimaalne mõistlik pikivahe, meeter märgita see ,mis on juba "tagant otsa sõit", kui sa just linnaliini buss peatuses pole.