06-11-2019, 10:15 AM
Üks asi on olla viisakas ja mitte oma õigust taga ajada ning lasta pohhuistist sigatsejal endale pähe istuda.
Teine asi on tugineda LS ja eeldada, et oma eesõiguse realiseerimiseks peab seda omav juht oma soovist teada andma. Elik reavahetuseks PEAB suunatuli olema sees VÄHEMALT 3 sekundit enne manöövrit. Aga kui kaamerat ei ole (või see on nii $ita pildiga, et sellelt ei ole midagi võimalik välja lugeda), siis ongi ühe sõna teise vastu ja kedagi ei koti ei LS ega koduse kasvatuse puudumine.
Kiirendusrajalt peateele pressija aga labaselt rikub LS punkti.
§ 48. Pöörded
...
(4) Kui teel on aeglustusrada, peab pöörata kavatsev juht aegsasti siirduma sellele rajale ja vähendama kiirust alles seal.
(5) Kui teele sõitmiseks on kiirendusrada, peab juht sõitma sellel ja liiklusvooga ühinemisel andma teed teel sõitvale juhile.
Teine asi on tugineda LS ja eeldada, et oma eesõiguse realiseerimiseks peab seda omav juht oma soovist teada andma. Elik reavahetuseks PEAB suunatuli olema sees VÄHEMALT 3 sekundit enne manöövrit. Aga kui kaamerat ei ole (või see on nii $ita pildiga, et sellelt ei ole midagi võimalik välja lugeda), siis ongi ühe sõna teise vastu ja kedagi ei koti ei LS ega koduse kasvatuse puudumine.
Kiirendusrajalt peateele pressija aga labaselt rikub LS punkti.
§ 48. Pöörded
...
(4) Kui teel on aeglustusrada, peab pöörata kavatsev juht aegsasti siirduma sellele rajale ja vähendama kiirust alles seal.
(5) Kui teele sõitmiseks on kiirendusrada, peab juht sõitma sellel ja liiklusvooga ühinemisel andma teed teel sõitvale juhile.