06-11-2019, 19:02 PM
Tere.
Esmalt see Kanamaa kiirendusrada suunaga Tallinna poole , seal saan isegi mina oma 52 kW Opel Astmaga kiirendusrajal 110 "kella peale" , seega julgelt "jalg sirgeks" .
Pole mind keegi seal sõidurada vahetades nöökinud , ise leian alati võimaluse teine liikleja oma sõidukiga liiklusvoolu lasta / lubada , kas siis minnes teisele sõidurajale või veidi kiirust vähendades ja mida ma veel teen on see - lastes bussi peatusest välja teele või ka mõnda muud sõidukit enda ees sõidurada vahetada keeran tuledenupust pooltuled maha , jäävad vaid parktuled , ise mõtlen selle kohta nii , täistuledega vilgutades võib teise sõiduki juht arvata , et sai korralduse nahh tõmmata , parktuled üldiselt tähistavad seisvat sõidukit .
Vot kus nüüd sain end kiita .
Edvard
Esmalt see Kanamaa kiirendusrada suunaga Tallinna poole , seal saan isegi mina oma 52 kW Opel Astmaga kiirendusrajal 110 "kella peale" , seega julgelt "jalg sirgeks" .
Pole mind keegi seal sõidurada vahetades nöökinud , ise leian alati võimaluse teine liikleja oma sõidukiga liiklusvoolu lasta / lubada , kas siis minnes teisele sõidurajale või veidi kiirust vähendades ja mida ma veel teen on see - lastes bussi peatusest välja teele või ka mõnda muud sõidukit enda ees sõidurada vahetada keeran tuledenupust pooltuled maha , jäävad vaid parktuled , ise mõtlen selle kohta nii , täistuledega vilgutades võib teise sõiduki juht arvata , et sai korralduse nahh tõmmata , parktuled üldiselt tähistavad seisvat sõidukit .
Vot kus nüüd sain end kiita .
Edvard