25-11-2019, 23:55 PM
Mina näiteks ei trügi vahele, ma reastun ümber.
Reastun ümber, kui omas reas enam sujuvalt sõita ei saa- buss peatusesse seisma jääb või auk on kaevatud või rada sootuks lõpeb.
Reastun tuimalt ka nt endlas suunaga mustaka poole, kus bussirada on täis paremale hoidjaid. Neist on hea sujuvalt liikuvate II või III raja kaudu mööduda ja peale madara otsa oma manjuuver teha.
Jälgima peab, kas 'lõõts avaneb' või sulgub. Kus tee laiemaks läheb, seal avaneb. Kus foori vm takistuse tagant pääsetakse, seal avaneb. Reastuda pole mõtet ritta, kus pidurdatakse ja vahed kokku jooksevad.
Sisekvartali kaudu lõikamised on liikluskorralduse küsimus, mida tavaliselt annab mõne vahendiga ravida. Künnis v märk vms, alul saab ilmselt nati aega kassat ka täita.
Reastun ümber, kui omas reas enam sujuvalt sõita ei saa- buss peatusesse seisma jääb või auk on kaevatud või rada sootuks lõpeb.
Reastun tuimalt ka nt endlas suunaga mustaka poole, kus bussirada on täis paremale hoidjaid. Neist on hea sujuvalt liikuvate II või III raja kaudu mööduda ja peale madara otsa oma manjuuver teha.
Jälgima peab, kas 'lõõts avaneb' või sulgub. Kus tee laiemaks läheb, seal avaneb. Kus foori vm takistuse tagant pääsetakse, seal avaneb. Reastuda pole mõtet ritta, kus pidurdatakse ja vahed kokku jooksevad.
Sisekvartali kaudu lõikamised on liikluskorralduse küsimus, mida tavaliselt annab mõne vahendiga ravida. Künnis v märk vms, alul saab ilmselt nati aega kassat ka täita.