Mõistusevastased manöövrid liikluses

Tervist .

 Heakene küll , kreeka liiklus ja kreeka pensionärid , keda eesti  solidaarselt rahaliselt toetab , keeraku omi autosi üle "nipli" , liigutagu jäsemeid , karjugu või plaksutagu , mul sest iidsest "kultuurrahvast" sügavalt ükskõik .

 Et kallurijuhid nagu ongi need , kes suurema ja tugevama õigusega endile eeliseid loovad ja kõik on nõus sellist omavoli taluma ? Pole enam ensv aeg , kus vananarvamaanteel kui KRAZ vastu tuli mina maanttemuhuga pidin teelt kraavi sõitma .

 Millised on tänapäevases Eesti liikluses miinimumteadmised ehk nõuded , milliseid täites võib loota et sõidukiga teedel ja tänavatel mootorsõidukit juhtides liiklusõnnetuse põhjustamises süüdi ei jää ?

 Edvard .
Vasta

(05-12-2019, 19:00 PM)edvard Kirjutas:  ... Millised on tänapäevases Eesti liikluses miinimumteadmised ehk nõuded , milliseid täites võib loota et sõidukiga teedel ja tänavatel mootorsõidukit juhtides liiklusõnnetuse põhjustamises süüdi ei jää ?...
See pole oluline teadmine, põhiline elik universaalne teadmine on see, et suurem/tugevam jääb alati ellu/terveks ja nõrgem/väiksem saab viga või hukka.
Vasta

(04-12-2019, 11:02 AM)v6sa Kirjutas:  Ilmselt oleks täiesti JOKK sõita säärasele "LS räigelt rikkuvale tegelasele" kütusepaaki ja seejärel molli ja lõpuks pasundada sellisest sigadusest täis kogu avalik ruum. Sest MINUL oli peatee ja TEMA peab andma teed peateel liikujale. Kollane vilkur ei anna talle eesõigust, vaid palub liiklejal teed anda. Aga MINUL on kiire ja üleüldse, mida nad koperdavad siin, ehitagu öösel, kui normaalsed inimesed ööklubides kultuurselt aega veedavad.
keilas statoili ringil on juba täitsa tavaline,et rekka sõidab ringile saue poolt ja siis alexelast tulev tutermaa poole sõitev peateel olev sõiduk peatub ringil ja annab teed rekkale kellel ukerdamine pooleli.alles ükspäev sõitsin ringilt tutermaa poole ja statoilist väljus rekka ja kuna tutermaa poolt tuli auto siis sellele tee andmiseks rekka peatus risti teel olles ja pidin seisma jääma peateel olles,rekka nägi et tulin,aga pohh.
Vasta

Tere.

 Nii , lepime siis sellega - kes suurem ja tugevam = sellel on õigus ?
 
 Mida vittu siis on ARK s juhtimisõiguse saamiseks vaja sooritada teooria eksam ? Piisaks sel juhul ainult sõidueksamist , KRAZ tuleb vastu  keerame sapikuga kraavi , jalamehed - need käigu üldse piki põlluservi , emad väikeste lastega titevankrit lükates - kaevaku tunnel , kui üle tee tahavad minna ? Tyrri , haige Eesti , nahh ja mida rohkem lõuna poole , seda haigem .

 Edvard .
Vasta

(05-12-2019, 19:00 PM)edvard Kirjutas:  ...
 Millised on tänapäevases Eesti liikluses miinimumteadmised ehk nõuded , milliseid täites võib loota et sõidukiga teedel ja tänavatel mootorsõidukit juhtides liiklusõnnetuse põhjustamises süüdi ei jää ?
...

Aga pane kaamera salvestama ja sõida "krassimehele" sisse - tema jääb süüdi, kuna töötav vilkur ei anna talle eesõigust.  Sina lihtsalt realiseerisid sõidueesõigust, kuna sul OLI VAJA ja temal kohe kindlasti ei olnud vaja. Tema ütleb sama, aga LS talle mingeid eriõigusi ei anna.

Ikkagi tekib küsimus, miks peaks töötavat inimest kottima? Aga ma olengi maalt ja hobustega.

MIs puudutab ülalkirjeldatud tee kinnisõitmist, siis mida siin enam pröögata - koha peal tuleb õigust nõuda. Heebel kätte, esituled pilbasteks (muidu läheb käest ära), kui välja ronima hakkab, siis kohe heebel jalgade vahele, et mats kõhuli maha kukuks, käed selja taha ja alles siis hakkad küsitlema. Kui osutub tugevamaks, siis teed hädakõne 112, et tuli tühjast kohast kallale.

Muide, politseilesaadetud kaamerasalvestuse alusel esitatavad küsimused tekitavad ehituse peatöövõtjale ebameeldivusi, kui tellijal on munad. Need jõuavad lõpuks ka "krassimeheni", aga nagu eelpool juba kirjutati, siis sanga on pääsenud kaader, kelle jaoks kogu teemaarendus ei ole üldse arusaadav.
Vasta

Meil siin lõunas küll nii närvi liiklus ei aja  Big Grin Härra Edvardile soovitaksin paari kuulist praktikat veokaroolis, mida suurem seda parem.
Vasta

Seda et.... ei tasu veokale küljeüpealt sisse uhada midagi nii väga, autojuht võib suht lihtsalt liiklusõnnetuse põhjustamises süüdi jääda nagu see tont kes mulle Sisu sahaplaati pärnus sisse kõplas. Näitas veel pardakaamera videot ka politseile "et näed persevesti, keeras oma sahaariga mulle ette" 
Politsei ütles kohe et sul oli maailma ja maa aega pidurdada või mööda põigata, aga ei. Liiklusõnnetust tuleb ära hoida mitte oma "õigust" taga ajada ning nii see jäigi. Taheti panna süüks 50/50, sellega mina nõus ei olnud ja advokaat tegi sellest 100% autojuhi süü sest minu veokas täitis tööülesnadeid ja seisis antud hetkel paigal, oli veel nüansse mis minu kasuks rääkisid ning perses see autoomaniku bisness oligi, uut autot ei saanud ja oma rüsa pidi ka ise korda tegema. Seega, andke teed tee-ehitus masinatele, andke kohe heaga teed.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Üks asi, mida ma järjepanu järjepidevalt mõistusevastaseks pean, on see, et sõidetakse kõrvalteelt peateele ning kiirendusraja olemasolul surutakse end kiirendades kõvasti istmesse, et veokas jumala eest mööda ei saaks, et siis... 75-ga edasi tossutada. Ma ei tea, kust paljudel see arvamus pärit on, et veokas on aeglane. Jah, 52 tonnise täismassiga on kiirendus jah aeglane, kuid maanteel sõidame ikka lubatud 90-ga. Kui ette laekunud auto seda laseb muidugi.
Vasta

Aamen!

Siinkohal terviseid eile õhtul poole kuue ajal Tartu maanteel veoautokolonni vedanud t*ra*raskile Octavia roolis: ei ole normaalne nu$$ida inimeste ajusid kiirusega vahemikus 75-85 mängides! Ma imetlen krusameeste kannatlikkust - ma vist oleks hakanud kaugtuledega eest lükkama peale mõnekümne kilomeetrist säärase idika taga loksumist.

Põlevad ja rämedalt ülesnäitavad udutuled olid loomulikult olemas.
Vasta

Need 75-85 vahel kummivenitajad on tavaliselt ka 75-85 aastased. Vanemad inimesed ei saa pahatihti arugi et nad midagi valesti teevad.
Vasta

Nad võivad olla vanad. Aga leidub ka palju nooremaid kes kulgevad omas tempos "aega on" või suures hirmus "äkki läheb paljuks"
Vasta

Põhjuseid on palju. Esiklaas on täkkeid täis ja/või kojamehed on vanad ja nähtavus on halb, esitulede klaasid (õigemini tänapäeval pigem plastikust "klaasid") tuhmid, pirnid vanad... Mõned tõesti arvavadki, et kojamehed vajavad alles siis vahetamist kui kummiribad lahti on, esitulede pirnid näitavad ka 10 aasta pärast sama hästi kui uuena (mõnel autol reaalselt peavad nii kaua vastu ka), klaasi peab ära vahetama siis kui ülevaatuselt enam läbi ei saa. Samas maanteel pimedal ajal lähituledega sõites paratamatult riskitakse, lihtsalt ei ole võimalik näha teel (eriti veel vihmase ilmaga) olevat tumedat takistust õigeaegselt ja enne seda seisma pidurdada, ilmselt see paneb nii mõnedki aeglasema kiirusega sõitma. Ja paraku arstlikust kontrollist saavad läbi ka sellise silmanägemisega inimesed, kes ehk ei peaks saama.
Vasta

(06-12-2019, 02:21 AM)Aare R. Kirjutas:  Üks asi, mida ma järjepanu järjepidevalt mõistusevastaseks pean, on see, et sõidetakse kõrvalteelt peateele ning kiirendusraja olemasolul surutakse end kiirendades kõvasti istmesse, et veokas jumala eest mööda ei saaks, et siis... 75-ga edasi tossutada. Ma ei tea, kust paljudel see arvamus pärit on, et veokas on aeglane. Jah, 52 tonnise täismassiga on kiirendus jah aeglane, kuid maanteel sõidame ikka lubatud 90-ga. Kui ette laekunud auto seda laseb muidugi.

Mulle meeldib selliseid tegelasi võrrelda koeraga kes mootorratast taga ajavad. Kuniks nad motikat kätte pole saanud jätkub kuraasi tsiklit taga ajada aga kui eesmärk on saavutatud saab mõistus otsa ja ei osata midagi peale hakata ja hakatakse otsima uut väljakutset.
Sama on nende iga hinna eest suure auto ette pressijatega või siis kolonni ette juhtoinaks tikkujatega.  Kui aga jõutakse eesmärgini ehk vabasse vette on kiirus maas ja mõistus otsas kuna ei osata midagi peale hakata selle vaba sirge teega. Tekib hirm kiirust ületada ja üldse, ei suudeta iseseisvalt otsusi vastu võtta, hakkab puterdamine. 
Mõne jaoks on kogu see liikluskeeris nagi tivoli.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(05-12-2019, 23:47 PM)mlsluik Kirjutas:  Seda et.... ei tasu veokale küljeüpealt sisse uhada midagi nii väga, autojuht võib suht lihtsalt liiklusõnnetuse põhjustamises süüdi jääda nagu see tont kes mulle Sisu sahaplaati pärnus sisse kõplas.
...
Liiklusõnnetust tuleb ära hoida mitte oma "õigust" taga ajada ning nii see jäigi. 
...


Nii on. Kui igaüks vaatab, et teised ka ära mahuks, siis jõuame kõik õhtuks koju. Aga siis IGAÜKS, mitte ainult "uusi arenguid mitteteadvad asjatult üliviisakad"
Vasta

(05-12-2019, 23:47 PM)mlsluik Kirjutas:  Seda et.... ei tasu veokale küljeüpealt sisse uhada midagi nii väga, autojuht võib suht lihtsalt liiklusõnnetuse põhjustamises süüdi jääda nagu........

Olin actionis kui Hamburgis ummikus seistes kühveldas sakslane minu ees seisvale sommile tuima näoga haagise  tagarattasse, väites, et viimane sõitis ette. 
Kui pollar tuli siis "selgus", et kui haagise tagarattasse sõidetakse linnakiirusel pole tegu mitte ettesõitmise vaid küljelt sissesõitmisega ehk tahtliku avarii tekitamisega. Me ei pidanud isegi midagi selgitama saime reisi jätkata aga vanataadi võttis schaissetama küll.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Ma pigem sõidaks ka rekka ees, kui taga - klaas on kogu aeg paska täis ja igas kohas, kus on vaja kiirust maha võtta, kiirendab see kaks aastat seal. Samas on võimalik mainitud rekkadest mööda saada nii, et neid üldse ei sega, just nimelt tänu sellele, et nad on aeglased. Ootad kasvõi ära koha, kus tal on hoog maha lastud ja kütad minna.

Mis veoautode puhul pigem häirib(jaa jaa, ikka sama jutt), on see, et 90 alas, kus mõistlik sõidutauto liigub 97km/h GPS, liigub ka see rekka 87-97 vahel enam vähem üldiselt.
Aga kui jõuad 70 alasse (küla, kool, lapsed teel, vms põhjus), laseb 52 tonni kaaluv rekka ~80 GPS järgi. Aga ohtlikkusse vahe sõiduauto ja rekka vahel...

Pealegi - rekkamees on tööl. Ta saab raha selle sõitmise eest. Kui tükitööna, siis ise on loll. Kiirustades aga tööd ei tehta, kvaliteet on oluline ja siis alles siis tuleb tähtusejärjekorras tempo. Kaua see 52 tonni jääb 80 km/h äkkpidurdades seisma, kui tee on märg või isegi pisut libe?
Vasta

(06-12-2019, 13:41 PM)ivo86 Kirjutas:  Ma pigem sõidaks ka rekka ees, kui taga - klaas on kogu aeg paska täis ja igas kohas, kus on vaja kiirust maha võtta, kiirendab see kaks aastat seal. 
...


Sa ometi ei õigusta praegu sõiduautoga heades sügisestes tingimustes (eile oli kerge vihm nõrga tuulega - suht hea ilm sõitmiseks) teadlikult alla lubatud kiiruse vahepeal paarikümne autoni kasvanud kolonni vedamist ebaühtlase kiirusega?

Pikivahe hoidmine on tagasõitja ülesanne. Kui krusamehele on 70 alas 75 palju, siis on see risk tema kanda.
Vasta

Kaua see 52 tonni jääb 80 km/h äkkpidurdades seisma, kui tee on märg või isegi pisut libe? 

Kui pidurid täiesti korras siis võib saada kiiremini pidama kui sõiduauto.
Vasta

(06-12-2019, 13:55 PM)v6sa Kirjutas:  
(06-12-2019, 13:41 PM)ivo86 Kirjutas:  Ma pigem sõidaks ka rekka ees, kui taga - klaas on kogu aeg paska täis ja igas kohas, kus on vaja kiirust maha võtta, kiirendab see kaks aastat seal. 
...


Sa ometi ei õigusta praegu sõiduautoga heades sügisestes tingimustes (eile oli kerge vihm nõrga tuulega - suht hea ilm sõitmiseks) teadlikult alla lubatud kiiruse vahepeal paarikümne autoni kasvanud kolonni vedamist ebaühtlase kiirusega?

Pikivahe hoidmine on tagasõitja ülesanne. Kui krusamehele on 70 alas 75 palju, siis on see risk tema kanda.

Aaa.. ei. Ma selle all pidasin siin silmas seda olukorda, mida üleval kirjeldati, et sõiduauto pressib igal juhul kiirendusrajalt veoauto ette. Ma pressika ka - veoauto taga sõita on kehv. Sama kehv on ka selle aeglase töllerdaja taga sõita.
Vasta

kiirteedel märganud peale möödasõitu reastutakse kohe möödasõidetava ette ja klaase sittama samal ajal ülejäänud tee on tühi.ise küll nii eo sigatse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne