08-12-2019, 15:33 PM
Tervist .
Edvard ei"lenda" 30 alas kaheksakümnega , Edvard jälgib täpselt suurimat lubatud sõidukiirust ja seda igal pool .
Kuna mul puudub pädevus teede ehituse alal ja samuti pole ma koolitatud teedeehituse transporti / logistikat korraldama siis sellel teemal sõna ei võta , kui ainult niipalju et võin kirjeldada , mida minu poolt mainitud teelõigul olen tähele pannud : liikluse peatamiseks kallurite teelepääsemise ja koorma mahakallamise ajal kasutatakse liikluse reguleerijat või lausa mitut sellist isikut , tundub et toimib , aga see on töökorralduse teema .
Liiklust korraldatakse liikluskorraldusvahenditega : reguleerija märguanded , foorid , liiklusmärgid , teekattemärgised , lisaks on kehtestatud eestis parempoolne liiklus .
Nüüd siis liikluskultuurist Tallinnas , Paldiski mnt Meremeeste haigla juures asuva fooriga reguleeritud jalakäijate teeületuskoha näitel :
valgusfoori kollane ( keelav tuli ) enamus sõidukeid ei peatu ega vähenda kiirust , pigem pannakse kiirust juurde .
valgusfoori punane ( keelav tuli ) enamus sõidukeid peatub , aga iga fooritsükli ajal mõni sõiduk alustab ülekäiguraja ületamist foori keelava punase tulega .
Sama on ka teistel fooriga reguleeritavatel ülekäiguradadel .
Lubatud suurim sõidukiirus , sellest kinnipidamine on enamasti täitsa tundmatu asi ( mõni virve või eedu jälgib piirkiirust ) . Liiklusmärk "STOP" , kõige olulisem märk ,enamasti ilmselt arvestatakse , pidev valge joon ( teekattemärgis ) nõudeid täidetakse valikuliselt , sama teekattele maha märgitud / värvitud eraldussaartega . Reguleerija märguanded on vist kõige kuulekamalt täidetav nõue liikluses .
Kas möödasõit aeglasemalt liikuvast sõidukist on ikka kohustuslik , kui on , siis palun konkreetne viide vastava seaduse vastavale punktile .
Edvard .
Edvard ei"lenda" 30 alas kaheksakümnega , Edvard jälgib täpselt suurimat lubatud sõidukiirust ja seda igal pool .
Kuna mul puudub pädevus teede ehituse alal ja samuti pole ma koolitatud teedeehituse transporti / logistikat korraldama siis sellel teemal sõna ei võta , kui ainult niipalju et võin kirjeldada , mida minu poolt mainitud teelõigul olen tähele pannud : liikluse peatamiseks kallurite teelepääsemise ja koorma mahakallamise ajal kasutatakse liikluse reguleerijat või lausa mitut sellist isikut , tundub et toimib , aga see on töökorralduse teema .
Liiklust korraldatakse liikluskorraldusvahenditega : reguleerija märguanded , foorid , liiklusmärgid , teekattemärgised , lisaks on kehtestatud eestis parempoolne liiklus .
Nüüd siis liikluskultuurist Tallinnas , Paldiski mnt Meremeeste haigla juures asuva fooriga reguleeritud jalakäijate teeületuskoha näitel :
valgusfoori kollane ( keelav tuli ) enamus sõidukeid ei peatu ega vähenda kiirust , pigem pannakse kiirust juurde .
valgusfoori punane ( keelav tuli ) enamus sõidukeid peatub , aga iga fooritsükli ajal mõni sõiduk alustab ülekäiguraja ületamist foori keelava punase tulega .
Sama on ka teistel fooriga reguleeritavatel ülekäiguradadel .
Lubatud suurim sõidukiirus , sellest kinnipidamine on enamasti täitsa tundmatu asi ( mõni virve või eedu jälgib piirkiirust ) . Liiklusmärk "STOP" , kõige olulisem märk ,enamasti ilmselt arvestatakse , pidev valge joon ( teekattemärgis ) nõudeid täidetakse valikuliselt , sama teekattele maha märgitud / värvitud eraldussaartega . Reguleerija märguanded on vist kõige kuulekamalt täidetav nõue liikluses .
Kas möödasõit aeglasemalt liikuvast sõidukist on ikka kohustuslik , kui on , siis palun konkreetne viide vastava seaduse vastavale punktile .
Edvard .