11-12-2019, 23:18 PM
(11-12-2019, 19:50 PM)veix__ Kirjutas:(11-12-2019, 09:38 AM)olli Kirjutas: Bensumootoril minekut väga ju pole
Ei tea miks Tänak bensiinimootoriga sõidab kui sel minekut ei ole.
Kui on lahja mootor, siis muidugi ei ole. Ja eriti veel siis kui juht ei oska mootorisse peidetud hobuseid mängu panna ja sõidab pööretega 2000, mis jääb kaugele maksimaalsest pöördemomendist ja võimsusest. See on ammu teada tõde, et VÄGA paljud ei oska bensiinimootoriga sõita. Paljud sellepärast valivadki diiselmootori, et sellega on lihtsam hakkama saada, bensiinimootoriga ei suuda ilma välja suretamata ja jõnksutamata kohalt ära minna. Sõidu ajal ka mootori pöörded on üks hirmus ja kole asi, mida peab kartma ja võimalikult madalana hoidma. Ja ei tea miks see gaasipedaali käik nii pikk on tehtud, üle poole niikuinii ju ei julge vajutada isegi möödasõidul.
Eks seepärast automaatkast käigu alla vahetabki, kuna overdrive puhul mäest üles minekuks piisavalt väänet võtta ei ole. Aga paha kõrvalefektine kaasneb sellega püsikat kasutades tuntav kiirendamine oma 5kmh üle paika pandud kiiruse ja alles siis langeb õigele kiirusele tagasi. Kõrvalreisijate poolt tuleb tavaliselt ära see küsimus, et mida krdit see juht keset mäge paarutama kukkus. Ei tea kas neil Jaapanis siis ainult siledad teed või läks meelest püsika testimine mäkketõusul.
Tänak, muide, pidavat varsti hübriidi peale üle minema. Kas nüüd peaksime kõik priusega sõitma hakkama?