Mõistusevastased manöövrid liikluses

(01-01-2020, 12:21 PM)v6sa Kirjutas:  
(31-12-2019, 10:43 AM)ZIL 131 Kirjutas:  Jälgige mis poognaid pidi tegema rekajuht, et bussiga laubakat mitte panna Sad
Alates 38 sekundist.

Seega oli Juhte (või lihtsalt õnnelikke juhiistmele sattunuid kaks). Kas kõnealusel bussil saab nii kerge müks juhi jalgade alla rikkuda pidurisüsteemi nii, et rattad blokeeruks ma ei tea. Kas keegi teab?
Isegi kui eest voolikud läbi lõikab, siis koheselt ei tohiks surve nii palju kukkuda, et momentaalselt seisupiduri peale raiub, reeglina see tagaratastel, st esiotsa juhitavus peaks säilima.

Kehvem lugu on roolivõimu ja hoovastikuga, see otse juhi jalge juures põranda all. Kui sinna paugu saab, siis ei oska ükski vanga ega kerro öelda mis, kuhu ja millal juhtuma hakkab. Pildi järgi peaks see päris oluliselt olema pihta saanud.


Vasta

Mul läks kunagi Norras sadulal üks vooliku ühendus laksust ja tagarattad olid hetkega blokeerunud. Mul läks nii hästi, et auto esiots oli tee peal, tagaots kraavis ning haake tagumine ots samuti teel, haage ja auto olid 90-kraadise nurga all ja koorem jäi paika. Aga ega kui selline asi juhtub, siis reaalselt lihtsalt ei jõua mitte midagi teha.
Vasta

(09-12-2019, 11:21 AM)v6sa Kirjutas:  Sõidan ka ise vahel krusaga, millel järel täislastis O2 ja see rong ei ole just kiirendusauto. Aga mul ei tule mõttesegi hakata sirgel tühjal teel juurde pressima või vasakule hoidma, et takistada möödasõitu. Kui kiirust jagub, anna minna. Aga ära, kurat, jää ette töllama!

Siinkohal tervisi eile õhtul nelja-viie vahel Koluverest Tallinna poole sõitnud vedurijuhile sõiduautos (tagatulede järgi ilmselt eelmine Octavia) - Turbassejõudes oli Su taga 30! autot kolonnis. Kui Sa ei julge sõita, siis ära tõsta kiirust tühjal teel, vaid lase teised mööda.

Soomlased panid liigaeglase sõidu seadusse.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/80144...209ae9f383

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Krt puksiiriga Soomes kiirteel saab juba laksu sisse Smile  Kui seal oma rahulikku 75..80km/h lasen ja teised 110+ lasevad.
Aga tegelt võiks meil ka selline pügal olla. Ega ta paha teeks.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Enne kui Soome uudise peale leili lähete, palun lugege algallika (Google!) tõlget:
"Muudatus on seotud uue liiklusmärgiga, mis võetakse kasutusele juunis ja seab soovitud teelõikudele eraldi minimaalse kiiruse. Uus märk näiteks mitmerealistel ringteedel võimaldab kiiruse seadmist vastavalt maanteeliikluse seadusele, "mida ei tohi langetada, kui liiklusolukord seda ei nõua".
Märk ei ole peamiselt mõeldud kiiruse piiramiseks või vältimiseks, vaid seda saab kasutada juhtimise juhtimiseks kohtades, kus sõidukid näiteks ei soovi teele jääda."
https://www.verkkouutiset.fi/poliisin-mu...KtgilBIAEg
Ja kui edasi guugeldada, siis Soomes on "põhjendamatult aeglase sõidu" klausel kogu aeg seaduses sees olnud, aga põhjenduseks sobib väga hästi ka juhi kogenematus, vahendi eripära vm.
Vasta

(08-01-2020, 15:50 PM)wagoneer Kirjutas:  Krt puksiiriga Soomes kiirteel saab juba laksu sisse Smile  Kui seal oma rahulikku 75..80km/h lasen ja teised 110+ lasevad.
Aga tegelt võiks meil ka selline pügal olla. Ega ta paha teeks.
Tutvuks Eestis kehtiva liiklusseadusega? Märk 451 "vähim kiirus". See sätestab kiiruse, millest aeglasemalt sõita ei tohi. Märk kehtib lähima ristmikuni, ristmiku puudumisel kuni asula lõpuni või märgini 452 „Vähima kiiruse lõpp” või teistsuguse vähima kiiruse kehtestamiseni märgiga 451 või tahvliga 821 „Mõjupiirkond” teatatud kauguseni.
https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/103..._lisa4.pdf
Vasta

Ei tasu sellest vähimast kiirusest väga eufooriasse sattuda.
Kindlasti ei kvalifitseeru Eestimaa maanteedel, kus max.piirang max.90km/h, teistel seitsmekümnega jalus töllerdamine mitte kuidagi põhjendamatult aeglaseks sõiduks. Lihtsalt ei kvalifitseeru ja kõik. Kitkuge oma pealaed karvadest kiilaks, sülitage ja sõimelge, kuid nii on. 
Põhjendamatult aeglane sõit on ikka kõik see liiklusraevu vidikutest nähtav, kus näiteks sõiduauto juht ilmselgelt sihilikult takistab enese taga oleva veoka liikumist. Näiteid ei hakka tooma, huvilistele on palju pardakaamera jäädvustusi netist vabalt ja tasuta kättesaadavad, -allalaetavad, -järelvaadatavad.
Vasta

(08-01-2020, 16:05 PM)karlarnold Kirjutas:  Soomes on "põhjendamatult aeglase sõidu" klausel kogu aeg seaduses sees olnud, aga põhjenduseks sobib väga hästi ka juhi kogenematus, vahendi eripära vm.

Nonii, mis siit kõlama jääb? Venige terviseks, peaasi, et suudate välja vabandada!
Vaatame siis Briti saartele ka korraks, teeb ehk pilti klaarimaks.

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/a...c49859d26e

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(08-01-2020, 18:35 PM)Marko Kirjutas:  Nonii, mis siit kõlama jääb? 

Kui tahate õiglaselt kõlama jäämist, siis tuleks võrdluseks panna kõrvale liiga kiiresti sõitmise õnnetusjuhtumid.
Õnnetus muidugi jääb õnnetuseks ja parem oleks, kui neid oleks vähem.
Vasta

Eh ma niisama kirjutasin. Käinud oma puksiiriga nii Soomes kui Rootsis ja liigelnud mööda kiirteid. Korduvalt ka kontrollitud,kuna Eesti numbrid. Ei ole madalam kiirus neid huvitanud. Küll aga enne Helsingit,auto peal,sai põhjagaasiga Smile 104km/h(politsei poolt mõõdetuna) sõidetud,et laevale jõuaks. Tee oli sirge ja paagis oli mingi Shell super hüper megadiisel Smile Siis pidas politsei kinni ja ütles,et nii kiiresti ei tohiks puksiiriga millel auto peal liigelda. Ütlesin,et ma muidu lasengi max 80km/h aga krt laevale vaja jõuda. Vaatasid kiirelt rehvid(on piraka varuga nii kandevõime kui ka kiiruse osas) üle ja ütles,et ära üle 90km/h sõida enam. Ja noh ikka mainiti ära,et ilus auto(64 Mustang) on peale korjatud.
Eestis neist likluse isehakanud reguleerimisvärdidest võiks ilmselt iga natuke rohkem liiklev inimene raamatu kirjutada. Venib ees 90 alas 75..80. Hakkad mööda minema ja mingi hetk avastad,et kiirus juba 100++ ja no krt ei saa ikka mööda. Tõmbad taha tagasi ja 1km pärast on jälle 75km/h ning kõik kordub taas. JNE.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(08-01-2020, 18:51 PM)wagoneer Kirjutas:  Eestis neist likluse isehakanud reguleerimisvärdidest võiks ilmselt iga natuke rohkem liiklev inimene raamatu kirjutada. Venib ees 90 alas 75..80. Hakkad mööda minema ja mingi hetk avastad,et kiirus juba 100++ ja no krt ei saa ikka mööda. Tõmbad taha tagasi ja 1km pärast on jälle 75km/h ning kõik kordub taas. JNE.
möödasõiduks vaja pisut võimsamat pada,sõitsin 1,6 psartneriga ja lükka jalgadega hoogu juurde,samas rav 2,2 vajutad läheb,500kg käru taga pole ka probleemi ravil.
Vasta

Tere.

 Nii , et jalg sirgeks ja lubatud maksimaalne sõidukiirus igal pool ja alati ?
 Nüüdset aega ei tea , aga kunagi "vanal ajal" oli punkt LE s , mis kohustas valima kiiruse vastavalt tee ja ilmaoludele , sõiduki ja koorma iseärasusele ning oli midagi ka juhi võimete / kogemuste kohta . Eks kirun minagi vahest lubatud kiirusest aeglasemalt liikuvaid sõidukeid ja nende juhte , aga näiteks zaporoozetsi või 401 või 408 mossega teel sõitvat nn. kihnu virvet kohates leian , et on ikka tublid need eakad inimesed , liiguvad ja toimetavad ja neil on täielik õigus sõita neile ja sõidukile vastava kiirusega .
 Juba mõni aeg on võimalik jälgida et paljud sõidukid liiguvad 80 km/h , kas on põhjuseks kõrge kütusehind või mis iganes , aga nii on .
Vasta

(08-01-2020, 22:13 PM)edvard Kirjutas:   aga näiteks zaporoozetsi või 401 või 408 mossega teel sõitvat nn. kihnu virvet kohates leian , et on ikka tublid need eakad inimesed , liiguvad ja toimetavad

Tubli oli kadunud äiapapa, kes ütles, et ta ei saa enam hakkama ja loobus sõitmisest. Jah, ma tean, et on kohti ja inimesi seal, kus alternatiivid puuduvad ja poodi ning tohtrile on vaja kuidagi saada, aga see pole kaugeltki korrelatsioonis venimuste hulgaga teedel.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(08-01-2020, 22:13 PM)edvard Kirjutas:  ...
Eks kirun minagi vahest lubatud kiirusest aeglasemalt liikuvaid sõidukeid ja nende juhte , aga näiteks zaporoozetsi või 401 või 408 mossega teel sõitvat nn. kihnu virvet kohates leian , et on ikka tublid need eakad inimesed , liiguvad ja toimetavad ja neil on täielik õigus sõita neile ja sõidukile vastava kiirusega .
 ...

Kuniks need kaarikud oma "kaheksakend" ka sees peavad, polegi häda. Häda tuleb siis, kui needsamad oinad (jah, teadlikult takistama asudes on nad oinad!) kurvides või vastutulijat kohates lasevad kiiruse 70 peale ja tühjal teel vajutavad 90+ kanti. Tunnistan, et mul on paar korda sellise tõpra taga oma krusaga võimeldes tekkinud kiusatus lükata... Niigi on pimedas ja vihmamärjast klaasist paha näha ja siis passi veel peale, et eessõitja lollusi õigel ajal korrigeerida.

Sapikate-mossedega polegi häda. Need tiksuvad enamasti omas rütmis. Häda on uuepoolsete korea-prantsuse pannides istuvate pässidega. Prouhenid reeglina juurde vajutama ei kipu, neist saab kergemini mööda.
Vasta

See siis nagu lausa sündroom või mis. Ma mõtlesi, et see väikeste prantslaste häda siin saksas ainult.
Ostab noor pensionär omale pensionifondi rahade eest mingi uue C2 ja hakkab endast ei tea mida mõtlema. Mittekoosseisuline politsei. Dikteerib tempot, signaliseerib tuledega mingit morset. Kui mööda ajad vehib telefoniga, hoiiatab, et kutsub politsei. Täis klounaad.
Pole näinud kordagi, et mingi A8 või X6 sellist nalja teeb. Aga need murumunad, hoia jumal nende eest.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Mõni päev tagasi tabasin end mõttelt, et mida vanemaks jään seda rohkem on aega finišisse jõudmisega.Pole vahet kas päeva või elu omasse ja liigselt tormates võib mõlemasse enneaegselt jõuda.
Vasta

(09-01-2020, 12:08 PM)Daff Kirjutas:  See siis nagu lausa sündroom või mis. Ma mõtlesi, et see väikeste prantslaste häda siin saksas ainult.
Ostab noor pensionär omale pensionifondi rahade eest mingi uue C2 ja hakkab endast ei tea mida mõtlema. Mittekoosseisuline politsei. Dikteerib tempot, signaliseerib tuledega mingit morset. Kui mööda ajad vehib telefoniga, hoiiatab, et kutsub politsei. Täis klounaad.
Pole näinud kordagi, et mingi A8 või X6 sellist nalja teeb. Aga need murumunad, hoia jumal nende eest.
 Sai ka frangiriigis üht sellist troppi kohatud. Neljarealisel 110-ga piiratud riigimaanteel. Blokkis, mis ta blokkis, aga lõpuks mahtusime mööda  Big Grin.
Vasta

(09-01-2020, 10:23 AM)v6sa Kirjutas:  ... Häda tuleb siis, kui needsamad oinad (jah, teadlikult takistama asudes on nad oinad!) kurvides või vastutulijat kohates lasevad kiiruse 70 peale ja tühjal teel vajutavad 90+ kanti. 
Minu arvates on üks liik kõverate tajudega juhte, (enamasti eakad)kellele iga kurv tundub 90-kraadine ja vastutulija ning teepeenra vaheline ala läbipääsematult kitsas. Otsest pahatahtlikkust ei olegi, nad lihtsalt ei julge kiiremini sõita. Kui julgeksid, siis ei pruugiks võib olla toime tulla...  Iseküsimus kas sellised indiviidid peaksid liikluses juhtidena osalema. Ega see pull enne lõpe kui isesõitvad autod teed vallutavad.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

Jah. Autod teevad ise valiku, kes jääb, kes sureb.

https://youtu.be/4L8TASl0NcY
Vasta

(10-01-2020, 09:56 AM)Basilio Kirjutas:  
(09-01-2020, 10:23 AM)v6sa Kirjutas:  ... Häda tuleb siis, kui needsamad oinad (jah, teadlikult takistama asudes on nad oinad!) kurvides või vastutulijat kohates lasevad kiiruse 70 peale ja tühjal teel vajutavad 90+ kanti. 
Minu arvates on üks liik kõverate tajudega juhte, (enamasti eakad)kellele iga kurv tundub 90-kraadine ja vastutulija ning teepeenra vaheline ala läbipääsematult kitsas. Otsest pahatahtlikkust ei olegi, nad lihtsalt ei julge kiiremini sõita. Kui julgeksid, siis ei pruugiks võib olla toime tulla... 
Mulle tundub ka, et pole otsest pahatahtlikkust, ikka vähendatakse ohtlikus kohas kiirust, tõmmatakse vastutulijat nähes täitsa teepeenrale jne.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne