Mõistusevastased manöövrid liikluses

(13-01-2020, 22:06 PM)linnuke Kirjutas:  
(13-01-2020, 22:02 PM)veix__ Kirjutas:  Räägitakse, et kiirus võis õnnetuse  hetkel olla 220, spidomeeter olevat selles asendis kiinni kiilunud. Kas see nüüd 100% kindlalt näitab selle hetke kiirust või võib see õnnetuse hetkel kuhugi suunas ka  liikuda, ei oska ise arvata.
Räägitakse, et kiirus võis õnnetuse .....jne
Pollar ju mõõtis¤ 130 km /h

138km/h siiski. Ja see oli 10km varem.
Arvata võis, et nimetatud tegelane oli teadlik, et politsei teda märkas kuigi peatumismärguannet anda ei jõutud) ja vajutas pedaali põhja.
Vasta

Viimased kõlakad räägivad, et roolikangelase vanemad sõidavad homme pealinna haiglasse allkirju andma. Peategelane pidavat varuosadeks võetama...
Vasta

Ameerikas saab sellise õnnetuse eest 50 aastat.

https://www.youtube.com/watch?v=A-ahVp0_9po

Meil sellist lähenemist loota ei ole. Vanglad niigi täis ja raha vähe.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

(13-01-2020, 23:11 PM)kr8nik Kirjutas:  Viimased kõlakad räägivad, et roolikangelase vanemad sõidavad homme pealinna haiglasse allkirju andma. Peategelane pidavat varuosadeks võetama...
Mingitki tolku oma pattude lunastamisel.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.5297816
Vasta

"Pollar" mõõtis Audi kiiruseks 138 km/h, kuna õnnetus toimus mõõtmise paigast umbes kümme kilomeetrit hiljem ja mõõtmise võis tuvastada ka Audi sohver, oleks loogiline eeldada, et Audi kiirus oli hiljem suurem, sest peakangelane püüdis tõenäoliselt taas eest ära sõita.
Vasta

Ma ei usu ka kohe mitte kuidagi, et tüüp 10 km selle mõõdetud 138-ga edasi "tossutas". Kuigi ega sel polegi enam tegelikult tähtsust.
Vasta

(14-01-2020, 01:10 AM)diselist Kirjutas:  
(13-01-2020, 23:11 PM)kr8nik Kirjutas:  Viimased kõlakad räägivad, et roolikangelase vanemad sõidavad homme pealinna haiglasse allkirju andma. Peategelane pidavat varuosadeks võetama...
Mingitki tolku oma pattude lunastamisel.
Hea ,et abivajaja ei tea ,kellelt jupid pärit.
Vasta

Mõnele pole veel ka 60-aastaselt mõistus pähe tulnud. Või  on see JUBA läinud. Rolleyes https://jarvateataja.postimees.ee/687167...1576570208
Vasta

Mis see 50_60 ne vanus siin jalgu jäänud on.Enamik kroonilisi roolijoodikuid (mõrvareid) ju 20 a.nooremad.Seniilsed jne jällegi 20 a. vanemad. Rolleyes
Vasta

(14-01-2020, 19:47 PM)linnuke Kirjutas:  Mis see 50_60 ne vanus siin jalgu jäänud on.Enamik kroonilisi roolijoodikuid (mõrvareid) ju 20 a.nooremad.Seniilsed jne jällegi 20 a. vanemad. Rolleyes

Sest selles vanuses on enamuse (mitte kõigi!!!) reaktsioon juba hakanud langema, aga enesehinnang veel mitte.
Vasta

(14-01-2020, 19:50 PM)v6sa Kirjutas:  
(14-01-2020, 19:47 PM)linnuke Kirjutas:  Mis see 50_60 ne vanus siin jalgu jäänud on.Enamik kroonilisi roolijoodikuid (mõrvareid) ju 20 a.nooremad.Seniilsed jne jällegi 20 a. vanemad. Rolleyes

Sest selles vanuses on enamuse (mitte kõigi!!!) reaktsioon juba hakanud langema, aga enesehinnang veel mitte.
Sest selles vanuses on enamuse (mitte kõigi!!!)POTENTS juba hakanud langema, aga enesehinnang veel mitte. Big Grin
Vasta

Väga hea ja kainemõistuslik lähenemine ksf poolt. 

https://leht.postimees.ee/6872752/indrek...1577114490

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

(15-01-2020, 02:55 AM)viplala Kirjutas:  Väga hea ja kainemõistuslik lähenemine ksf poolt. 

https://leht.postimees.ee/6872752/indrek...1577114490

Seal oli helis kuulatav täispikk usutlus. 

(13-01-2020, 18:01 PM)MeelisV Kirjutas:  Soovitan kuulata Indrek Sirk postimehes teemal just roolijoodikud ja karistused. 

https://tv.postimees.ee/6870942/karm-olu...1560089737
Vasta

See on valus teema. Ise tean kaugemast tutvusringkonnast kahte sellist tegelast, et paneb puhtad riided selga ja lipsu ette, hakka kas ministriks või müü kirbi tolmuimejaid, täitsa norm vanad. Aga kui pärast pikemat kasinustsüklit tuleb restardiüritus, siis lõppeb asi sõitmaminekuga. No tuttavamad kõik teavad ja tüübid ise ka teavad ja annavad võtmeid hoiule, aga mingi nipiga on neil see mõnikord kahjuks õnnestunud. Üks vana on vähemalt kolm masinat üle katuse keeranud, teise kohta nii täpseid andmeid ei ole, aga vangimaja pole kummalegi võõras ja just selle asja eest. On ka võõrast vara lõhutud ja selle pealt hiljem lõivu makstud. Õnneks puust särke ja juhuslikke kannatajaid pole veel  kaasnenud, kuna rallikonditsioon saabub tavaliselt kuskil hommikupoole ööd, kui vähem rahvast liikvel. Õnnetu värk kõigi jaoks, lähedased ju ka kannatavad.
Vasta

Õnneks ei oma omas lähemas Sõprade ringis selliseid. Jah, ma tean et mõni ON napsuse peaga sõitnud aga kõik muutuvad siis pigem eriti aeglasteks, mitet rallimeesteks. Ja need ajad, napsuga suurele teele, on jäänud ka sinna sajandivahetuse kanti. Õnneks panin tähele ka poisi ja tema sõprusringkonna sama suhumist! Nad on nüüd pea 15 aastat jaanipäeva meil maakodus pidanud ja kõigil purjuspeaga sõitjal on "sitasti" läinud! Kas visatakse seltskonnast välja, ühel lasti kõik neli rehvi tühjaks (ja mul pole ju elektrit ehk on vana vene jalgpump...), räige halvakspanu langeb peale, füüsilist noomitust pole näinud aga kindel poelks et pole tehtud jne! Tänane 30 ümber olev kaader. 

Ise? 45.eluaastani polnud kordagi mistahes lõhnaga avalikule teele sattunud, isegi oma maavaldustes sõitmine oli ikka haruldus. Peale seda ma tunnen ennast piisavalt hästi, et väga kindlal üliväikesel aga valitud teel on ette tulnud - 2.käik sees ja gaasi ei anna. Reaalselt oleme selleni jõudnud, et see on OHUTUM igasugusest muust kottpimedas metsateel liikumise viisist, iseenda peal "loomkatsetega". Kui on vaid parempöörded ja omal mõistust, siis neljal rattal ja hea valgustatusega on  kordi ohutum, kui tuigerdades mingi olematu valgusallikaga kakerdada, jalgeall teeaugud, kraavid, puujuured jne. See pole poliit-korrektne aga nii see on! Lihtsalt tuleb igasugune kiirus välistada, välistada tuleks ka üldliiklus ja lapsed etc. Ehk olematu külatee (tõsisema maantee välistaks) südaööl, kuni 15 km/h ja mina kiviga ei viska! Linnas, kus ON taksovõimalus, ma välistaks igasugsue napsu ja rooli koosluse. Valge, siledad kõnniteed jne - ma olen Telliskivist Nõmmele jala tulnud päris "hea sammuga" Wink Aga selleks oli "vaja" 25 aastat iseennast autojuhina tundma õppida, sellest 5 täiskarsklasena. 

PS: heade tuledega murutraktor, mis sõidab alla 6 km/h, on suisa super. Ku isel on veel ka tagatuled... See pole mootorsõiduk aga reaalselt ohutum! Ning ikka ja ainult olematu liiklusega maapiirkonnas. Lisaks: rahvusvahliselt on alkojoove merel 0,8, Eestis tõmmati 0,5 peale, mis on ka paljude riikide sõiduautoliikluses lubatu piir. Seega mina ei võta väga tõsiselt neid halakisasid, kus 0,2-0,5 promilli vahel joobega roolijoodikuteks ja potensiaalseteks mõrtsukateks sõimatakse! Kuidas näiteks mina muutun äkitselt ebaadkvaatsemaks 50 km/h autoga sõites vs sama kiirus tuledeta pilkases pimedas mootorpaadiga merel??? Või kas minu oskused ja pea tugevus muutuvad Hollandis väikerolleriga ilma kiivrita 0,49 promilliga rattateedel 45 km/h sõites kuidagi paremaks-kõvemaks??? Kas ON probleeme tohutute hukkunutega Hollandi väikerolleriliikluses??? Ei ole ju, kuigi ka seal on ootamatud musta jääd, lumesadu jne ning ei mingeid talverehve ratastel-rolludel!!! Ehk Eesti probleem on kusagil mujal ja milleski muus ning see siiani rakendatud karm-jäik süsteem EI ÕIGUSTA vs TOLERANTSUS vanades KULTUURriikides!  
Ma lähen jälle kohe Saksa messile ja kindlasti ostan ka öösel poest-bensukast mõne lahedama pisikese napsu ülimõistliku hinnaga. Lihtsalt põhimõtte pärast, et ennast Eurooplasena tunda! Ma olen seda nüüd iga Saksas käik teinud - lähen enne südaööd paarikildisele jalutuskäigule ja ostan midagi sellist. Ma ei taha olla sellistes asjades ei skandinaavlane (suisa jäle värk) ega ka eestlane. Edit: mul on juba ette kodus selgeks tehtud, et mul on hotellist 500 meetrit Arali bensukas ja 24H ReWe togo.
Vasta

Nulltolerants on levinud endistes Idabloki riiides. Tšehhis ja Poolas ongi 0 promilli. (Eestis hakkavad alkoholi tarvitamise tunnused 0,1). Poolas on karistused veel karmimad. 1a reaalset vangistust pole mingi probleem täis peaga sõites saada. Vanglad on selliseid tegelasi täis. Probleem on selles, et elanikkonnas on piisavalt sellise ajuehitusega tüüpi kes teades, et väike õlu on lubatud joovadki 6-packi ära ja arvavad, et siis võib veel sõita.
Meil läheb siin ikka aastakümneid enne kui võiks kaaluda mingit 0,5promilli.
Vasta

(16-01-2020, 12:05 PM)stennadi Kirjutas:  Meil läheb siin ikka aastakümneid enne kui võiks kaaluda mingit 0,5promilli.
30 on juba läinud! Me ainult islamiseerume ja katolikuseerume! Mida suuremad keelud, seda suurem on nendest üleastumise vajadus! Mul polnud VAJA nõukaajal Ameerika Häält kuulata ega jõulude ajal kirikus käia - ma ei tee seda täna! Aga siis ma suisa PIDIN seda tegema. Aga mida Eesti poliitikat kujundanud kommunistinälkjad siis ei teinud??? Just neidsamu asju - mõttemaailma vahe!
Ehk saad aru, kuidas see jäle punane värdjakari meie elusid siiani juhib! Punasotsid seltsimees Ossiga ja Soome (16.liiduvabariik) padupunane poeplikast peaminster on vaid selle järelvirvendus. Mitte mingitest "euroopalikest väärtustest" Eestis ega Soomes aru ei saada ega hakata isegi saama praeguse mõttemaailma juures. Me pole kunagi eurooplased rahvusena olnud ja ei saa ka selleks, kuniks me oleme orjameelsed punased popsid! Mina pole seda kunagi olnud ja ei plaani selleks ka saada. Priit on varsti 50 aastat olnud Härra Veski ja Härra Omanik-Peremees! Riiklik paradigma peab muutuma, alles siis saame roolimõrtsukate tapatöödest ja veel mitmest muust probleemist jagu! Ja ei saaks öelda, et see on "slaavlaste" probleem ja nende pärast peame viian poest kättesaadavust piirama! Jah, 3-4 laibaga on ka slaavikute lakse, aga viimased on kõik puhtad "koomas" eestlased! Soomes on mitu korda pikema vabaduse ajaga asjad NATUKE paremad aga mitte ka väga palju...
Vasta

Väga palju liiklusprobleemidest on kinni postsotsialistlikele maadele omases autokultuses, mille on osaliselt nõukogude inimesed kandnud edasi oma järeltulijatele. Auto ei ole endiselt saanud meil tarbeesemeks vaid on osa staatusest. See kui palju postsotsialistlike komplekside käes vaevlevad inimesed proportsionaalselt oma sissetulekutest kulutavad isikliku auto hankimisele ja ülalpidamisele on lihtsalt haiglane. Meie autopark ei ole päris selle riigi inimese sissetulekutega kooskõlas. Väärtushinnangud peavad kardinaalselt muutuma nagu PlyVal ka tegelikult juba mainis.
Vasta

(16-01-2020, 11:51 AM)PlyVal64 Kirjutas:  ... Jah, ma tean et mõni ON napsuse peaga sõitnud aga kõik muutuvad siis pigem eriti aeglasteks, mitet rallimeesteks. Ja need ajad, napsuga suurele teele, on jäänud ka sinna sajandivahetuse kanti. ...
Jah, need ajad kui valimatult viina võeti on möödanik. Vanasti oli jahi ajal ikka kombeks pärast looma mahasaamist kohe üks lonks võtta tema mälestuseks ja pärast jahti maksa praadides ning koos istudes ikka päris korralikult võtta. Praegu jahi ajal ei mingit võtmist, pärast jahti maksapraadimise kõrvale võtavad viina 3-5 meest (kel kodu mõne sammu kaugusel või kaine sohver võtta) 25-30 mehest, ülejäänud peavad kusagile autoga sõitma ja on sunniviisil karsklased.

P.S. Ise olen küll sõitnud omal ajal viinavõtnuna aga just pidust aeglaselt koju ja RMK ja vallateid kasutades, riigimaanteedele mitte ronides.
Vasta

ma pole kunagi aru saanu auto,kui staatusesümboli irinast! palun,tehke mingid tabelid,või graafikud,millist autot on sobilik inimesel omada vastavalt sissetulekule! kas on ka lubatud omada rohkem,kui ühte sõidukit per. nina. see on ehtne kommunistlik mõtlemine,et sul ei tohi midagi korraliku olla. tohid sõita roostes plekkvelgedega Opeliga ja käima vanades väljaveninud dressipükstes.ainult sel juhul oled sa kõigi sõber. Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne