11-02-2020, 18:19 PM
(11-02-2020, 17:00 PM)sturmbannführer Kirjutas: abi saamise vajadus ei pruugi tekkida üldse mingi aadressi peal,vaid suvalises metsavahes.nad võiks ju näha,kus abivajaja asub.dispetserile polegi erilist mõtet midagi seletada,kuna tema on nn. vahendaja.see on nagu laste telefonimäng
Justnimelt, tulgu ja tehku jalamaid asi korda, mitte ärgu arendagu mingeid tzydeeme!
Oot, äkki kohamäärangusüsteemi ikka on vaja?
Nad näevad esmalt kärje täpsusega. Siis hakkavad paika rehkendama - see on üks põhjuseid, miks kõnet lahti hoitakse. Teine on see, et pidevalt abivajajal kätt pulsil hoida. enamus helistajaid ju ei oska olukorras käituda ja hakkab vaid kiirabi nõudma, kuigi talle öeldakse üsna alguses, et brigaad sõitis välja. Lihtsalt ähmis inimene ei pane seda tähele. Sedapalju, kui on kuulda olnud, siis meil ei ole lubatud päästeametil telefoni positsioneerimist sisse lülitada eemalt. Aga minusuguseid on palju, kellel telefonis GPS tavaoludes on välja lülitatud.
Mina saan viimaste kogemuste toel küll vaid kiita - küsimused juhendavad ja kohalesaabunud brigaadil on juba pilt ees, mida teha ja kuhu joosta. Eesti keelest on seni ka aru saadud (kuigi on selge, et emakeel on neil tihti "kandiliste tähtedega").