30-03-2020, 16:46 PM
Lühisõitudel on see rihmaga manipuleerimine laiskuse teema aga pikemate otste korral on vahel "praktiline" vajadus, kui nii võib väljenduda.
Turvavööl ja turvavööl on automarkide lõikes suur vahe. Kui teha pikem trett siin mõni masin veab su nii istmesse kinni, et hakkab pikapeale lausa piinama. Samas teine hoiab rihma normaalse.
Näiteks Audiga paned 6 tundi jutti häda midagi samas kui MB Vito kaubabussi variant veab su 2 tunniga istmesse kinni nagu vintsiga.
Volvo veokas hoiab rihma normaalse aga DAF samamoodi poob su üles paari tunniga.
Siis pannakse tagasijooksu piiraja rihmale mis teeb umbes sama välja kui ilma rihmata kulgemine.
Turvavööl ja turvavööl on automarkide lõikes suur vahe. Kui teha pikem trett siin mõni masin veab su nii istmesse kinni, et hakkab pikapeale lausa piinama. Samas teine hoiab rihma normaalse.
Näiteks Audiga paned 6 tundi jutti häda midagi samas kui MB Vito kaubabussi variant veab su 2 tunniga istmesse kinni nagu vintsiga.
Volvo veokas hoiab rihma normaalse aga DAF samamoodi poob su üles paari tunniga.
Siis pannakse tagasijooksu piiraja rihmale mis teeb umbes sama välja kui ilma rihmata kulgemine.
Aquila captas non muscas.