07-05-2020, 17:23 PM
Ja meie seas on kõhedaks võtvalt palju tegelasi, kes on nõus laiba oma hingele võtma ja ainult seepärast, et arvajal on sellel hetkel enda meelest õigus.
[/quote]
Elu jooksul ikka mõned korrad plekimõlkimises osalenud, nii ühelt kui teiselt poolt. Võid kindel olla et neid kes oma õiguse nimel liikluses kaaskodaniku lihtsalt tapaksid on ikka kaduvväike osa liiklejatest. Pigem põhjustavad avariisid sada muud aspekti- kõige tavalisem et lihtsalt ei märganud mis võib jaguneda edasi- päike vastu, tuuleklaas must, peeglid nirud, teine auto varjas vaate, teeäärne hoone varjas vaate, teemärgistused või eraldusaiad varjasid vaate, kaasliikleja idiootlik või ootamatu manööver või suur kiirus. Tavaliselt ei anna enam midagi päästa.
Teiseks oma kogemuse järgi peaks seda kui vaatad mõlemale poole, seisatad, lased ühelt poolt liikleja läbi ja kui hakkad liikuma on aga samal ajal teiselt poolt lähenev mitte tavapärase kiirusega masin juba kokkupõrkekursil. Kui siis päästavad head pidurid.
Kolmandaks paneks teeolud- kõik me oleme libedaga piruette teinud ja vihmaga külje ette saandud jne.
Aga sellel konkreetsel juhtumil on üheks põhjuseks ka Kõverkaela suurushullustus betoonmonumentide rajamisel. Kui enne oli Mäo kolmnurgas 1-2 avariid aastas siis nüüd on kordi rohkem...aga selle eest saab 40 sekundit kiiremini Tartusse!
[/quote]
Elu jooksul ikka mõned korrad plekimõlkimises osalenud, nii ühelt kui teiselt poolt. Võid kindel olla et neid kes oma õiguse nimel liikluses kaaskodaniku lihtsalt tapaksid on ikka kaduvväike osa liiklejatest. Pigem põhjustavad avariisid sada muud aspekti- kõige tavalisem et lihtsalt ei märganud mis võib jaguneda edasi- päike vastu, tuuleklaas must, peeglid nirud, teine auto varjas vaate, teeäärne hoone varjas vaate, teemärgistused või eraldusaiad varjasid vaate, kaasliikleja idiootlik või ootamatu manööver või suur kiirus. Tavaliselt ei anna enam midagi päästa.
Teiseks oma kogemuse järgi peaks seda kui vaatad mõlemale poole, seisatad, lased ühelt poolt liikleja läbi ja kui hakkad liikuma on aga samal ajal teiselt poolt lähenev mitte tavapärase kiirusega masin juba kokkupõrkekursil. Kui siis päästavad head pidurid.
Kolmandaks paneks teeolud- kõik me oleme libedaga piruette teinud ja vihmaga külje ette saandud jne.
Aga sellel konkreetsel juhtumil on üheks põhjuseks ka Kõverkaela suurushullustus betoonmonumentide rajamisel. Kui enne oli Mäo kolmnurgas 1-2 avariid aastas siis nüüd on kordi rohkem...aga selle eest saab 40 sekundit kiiremini Tartusse!