Mõistusevastased manöövrid liikluses

(24-06-2020, 22:48 PM)diesel Kirjutas:  võimalik, et ma ei saa nüüd millestki aru, aga mainiks, et mina sõitsin seitsme aastasena ise roolis tallinnast valgevenesse.
suurtel maanteedel mõistagi ja koos kogu muu liiklusega.
olen oma issile selle ja muude sama tüüpi koolituste eest siiamaani väga tänulik.
Eks sama väidab ka ISA- ega load sõida isa sõidab Smile
Vasta

Ei pea olema niitevlendur või madallendur. Võib sõita ka normaalselt aga vaegnägijaid on ikka.
Üks värske näide minu auto pardakaamerast, alles eilsest:

90-ne ala, Koeru rist Piibe maanteel. Rakke poolt tulijal on stopp märk ees. Kui kellelegi päike silma võis paista, siis olin see mina. Numbrimärki ei õnnestunud videolt tuvastada ja järele ka ei hakkanud sõitma. Kui keegi selle škoda ära tunneb, võib juhile ellujäämise puhul õnne soovida.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Rekord? 

https://www.err.ee/1106253/piirivalvurid...30-inimest
Vasta

(22-06-2020, 14:47 PM)cameeleon Kirjutas:  Sõiduki mitme ühesuunalise sõidureaga teel määrab ära kaks asja: lastetuba (ehk empaatiavõime) ja asulavälisel teel ka seadus. Kes on sõitnud autoga Skandinaavias ja/või Euroopas teab, et elementaarne viisakus on teist sõidurada (näiteks +2km/h kiiremini liikudes kui sõiduk esimeses reas) mitte blokeerida.

Kes on sõitnud autoga Rootsi kiirteedel, teab, et liikluskultuur on seal väga puudulik. Kas nad ei vaata peeglisse või kui vaatavadki, siis neid ei huvita - keeravad esimesest reast rekka tagant teise ritta ette ja neid ei huvita, et tagant on kiirem liikleja tulemas. Ja venivad 120 alas 95-100-ga rekkast mööda. Sellist asja kohtab seal väga tihti. Elementaarse viisakuse puudumine või siis "oma seaduste" pealesurumine ehk kadedus. 

Sellist asja Saksas juba ei kohta - seal võib tagant tulijal olla 200 rauas. Kiirteekultuuriga Saksas on hoopis paremini kui Rootsis.
Vasta

Täna hommikupoolikul oleks Võrus Swedbanga juures foori all kolm jalakäijat alla ajanud. Nimelt otsustas part kahe pojaga punase tulega üle ristmiku jalutada. Pidin teed andma. Tulid teised järve poolt ja suundusid linna poole. Vist läksid jäätist ostma.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(24-06-2020, 22:00 PM)tõnn Kirjutas:  Milles siin kaitsja süüdi on?
Ta teeb lihtsalt oma tööd.
...

Kas ütled seda ka siis, kui ISA rataste all oleks olnud Sinule oluline inimene?

Raha tõesti ei haiseSad
Vasta

(26-06-2020, 16:39 PM)v6sa Kirjutas:  
(24-06-2020, 22:00 PM)tõnn Kirjutas:  Milles siin kaitsja süüdi on?
Ta teeb lihtsalt oma tööd.
...

Kas ütled seda ka siis, kui ISA rataste all oleks olnud Sinule oluline inimene?

Raha tõesti ei haiseSad

Kas sa pakud, et kaitsja peaks süüpingis istuma koos süüdistavaga?
Ehk peaks ka kohtuniku vangi panema, kui madallendur otseselt süüdi ei jää. 
Kaitsja on ju üldse kolmas inimene, kes pole sündmusega seotud.
Kautselt jah, üritab musta valgeks rääkida, ehk oma tööd teha, mille eest ta ka tasu saab. 
jääb ikkagi kohtu otsustada, mis seal toimus.
Vasta

(26-06-2020, 16:39 PM)v6sa Kirjutas:  
(24-06-2020, 22:00 PM)tõnn Kirjutas:  Milles siin kaitsja süüdi on?
Ta teeb lihtsalt oma tööd.
...

Kas ütled seda ka siis, kui ISA rataste all oleks olnud Sinule oluline inimene?

Raha tõesti ei haiseSad
Mulle ka käib sellise anatsefaali kaitsmine pinda, aga niikaua kui meil vaba riik on, _peab_ talle ametlikus korras kohtupidamise võimaldama. Iseasi on selles, kas kohus otsustab tõe või õiguse järgi ... Selles etapis võib igasugu asju juhtuda ja ongi juhtunud... ei haise tõesti.
Muide, mul on juba pikemat aega sihuke tunne, et ***vestide vaba kasvamist tõmbaks kõvasti tagasi see, kui selgest hoolimatusest tehtud pahategude eest saaks pahategija, ütleme näituseks, viis vitsahoopi palja tagumiku peale. Linna keskväljakul. Salvestamisega sinutorusse.

Mh, ah?
Vasta

Tsitaat:vaba kasvamist tõmbaks kõvasti tagasi see
Pakun, eet kasvatus hakkab momendist kui laps viskab maha (oma toas või tänaval) kommipaberi. Edasine oleneb pealtnägijast - kas sekkutakse või mitte. Üldine seisukoht on - ah, mul kama, ega see minu trepikoda ole kuhu ta naelaga roppusi kraabib.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

[i][i]90-ne ala, Koeru rist Piibe maanteel. Rakke poolt tulijal on stopp märk ees. Kui kellelegi päike silma võis paista, siis olin see mina. Numbrimärki ei õnnestunud videolt tuvastada ja järele ka ei hakkanud sõitma. Kui keegi selle škoda ära tunneb, võib juhile ellujäämise puhul õnne soovida.
[/quote]
[/i][/i]

Paistab et see ongi pooletoobiste rist. Täna tulime kahe autoga Koeru poolt, mingi must Passat 111 numbriga tõmbas enne Koeru poolset risti tagumisele autole ette et ikka esimesena üle risti saada, siis spurtis kohe Rakke poolsest ristist ka minust mööda. Kuna vastu tuli ka auto siis lõikas loomulikult julmalt ette. Tahtsin vennale noomitust teha aga vennike eelistas leebet tõmmata, lastes veel Puhmu vahelt ca 120-ga läbi. Tõeline fekalist.
Vasta

Isandpaugu videost ja järgnevast jäi mulje, et škoda lahkus sama pohhuilt kui sõitis ristmikule välja. Ei ole seda viisakust, vastutust, et läheks ja kontrolliks, "ega ma nüüd oma manöövriga infarkti tekitanud talle" ja kui seda ei tehta sellepärast, et kardetakse oma liiklemis stiili eest pikki piilumist saada, siis ei peaks ehk üldse roolis olema.
Vasta

(27-06-2020, 11:44 AM)MellMellMell Kirjutas:  Isandpaugu videost ja järgnevast jäi mulje, et škoda lahkus sama pohhuilt kui sõitis ristmikule välja. Ei ole seda viisakust, vastutust, et läheks ja kontrolliks, "ega ma nüüd oma manöövriga infarkti tekitanud talle" ja kui seda ei tehta sellepärast, et kardetakse oma liiklemis stiili eest pikki piilumist saada, siis ei peaks ehk üldse roolis olema.

Olles sarnase situatsiooni läbi elanud(mulle keeras ette ATKO buss), siis kahtlustan et ettesõitja(kelle mina suurest "ärritusest" kinni püüdsin) arusaam situatsioonist oli umbes selline;
Ku..di jobu, na..ui sa lendad siin, eeskirju ei tunne vä. Parema käe reeglist pole kuulnud vä. Kust sa load said?
Sellisel kodanikul küll mõtet pähe ei tule "liiklushuligaani" kontrollima tulla...

Ehk siis reaalselt liigub teedel kodanikke, kes omab mingil ainult talle teadaoleval põhjusel väga veidrat arusaama liiklusreeglitest.
Vasta

Üks uudis on vist siit läbi käimata - sobiks nii käesolevasse teemasse kui ka huumorinurka. Nimelt ei jõudnud vist üks seltskond jaani ajal kokkuleppele, kes õhtul piisavalt vähe "pingutab", et oleks võimeline järgmiseks pärastlõunaks sellisesse vormi saama, et saaks rooli minna. See vast ei olegi midagi ennekuulmatut, aga omapärane on see, et tegemist oli kolme laevakapteniga, kes pidid sooritama makstud reisi Naissaarelt Tallinnasse. Kronoloogia on siis uudise kohaselt järgmine:
 - laeva kapten oskab täis peaga oma nupu lõhki kukkuda ning tassitakse PPA abil mandrile tohterdamisele
 - abikapten, kes justkui peaks olema nii ehk naa väljumise ajaks töökõlbulik olema, pakkus enne väljumist, et läheb ise rooli, aga selgus, et tema pole ka "konditsioonis"
 - kokkuõmmeldud nupuga kapten on kuidagi Naissaarele tagasi saanud ning sügeleb hirmsasti rooli minema, aga ikka veel ei ole piisavalt kaine, et politsei sellega nõus oleks
 - omanik saadab saarele kolmanda tegelase, kellel, möönan, ehk ei olnudki kohustust "sirge" olla, ning selgus - oh üllatust -, et tema pole ka roolikõlbulik

Eks merel ole mingi promilliga seilamine lubatud (oskajad võivad selgitada, miks see hädavajalik peaks olema), aga tundub, et Monicat käitab üks lõbus seltskond, kes teab täpselt, kuidas asjad tegelikult käima peavad. Aint, krt, segama tulivad millegi pärast. Ju siis kaptenile loetakse sõnad peale. Et ta järgmine kord pead lõhki ei kukuks, ma pidasin silmas.
Vasta

(26-06-2020, 11:46 AM)Peeter2 Kirjutas:  
(22-06-2020, 14:47 PM)cameeleon Kirjutas:  Sõiduki mitme ühesuunalise sõidureaga teel määrab ära kaks asja: lastetuba (ehk empaatiavõime) ja asulavälisel teel ka seadus. Kes on sõitnud autoga Skandinaavias ja/või Euroopas teab, et elementaarne viisakus on teist sõidurada (näiteks +2km/h kiiremini liikudes kui sõiduk esimeses reas) mitte blokeerida.

Kes on sõitnud autoga Rootsi kiirteedel, teab, et liikluskultuur on seal väga puudulik. Kas nad ei vaata peeglisse või kui vaatavadki, siis neid ei huvita - keeravad esimesest reast rekka tagant teise ritta ette ja neid ei huvita, et tagant on kiirem liikleja tulemas. Ja venivad 120 alas 95-100-ga rekkast mööda. Sellist asja kohtab seal väga tihti. Elementaarse viisakuse puudumine või siis "oma seaduste" pealesurumine ehk kadedus. 

Sellist asja Saksas juba ei kohta - seal võib tagant tulijal olla 200 rauas. Kiirteekultuuriga Saksas on hoopis paremini kui Rootsis.
Saksamaalastel on isegi vilkuritega kolmadas reas liiklevast Polizeist "egal". Täiesti tavaline on ka kui veoauto teeb keelu ajal teises reas mäkke tõusul mööda sõitu ja kuna polizei kontrollib jalgratta teel parkimist või külgavahet nendega siis igapool mujal totaalne anarhia.
Vasta

Ei maksa järgnevaid sõnu puhta tõe pähe võtta. Kuni (mõne arvates "vähemalt") 0.5 promilli oli vist lubatud mitte-kommerts sõitudel. Teenust teed, siis on nulltolerants.
Vasta

Sattusin youtubes vaatama üht videot kus eestlasest proace juht koinib veokijuhti.Siin foorumis ka veokamehi palju,mis teie arvate kas see normaalne,minu närv poleks küll vastu pidanud,kerge kõksu oleks ära orgunninud?! Video siin,koin hakkab 2:04


https://www.youtube.com/watch?v=A4aZlzzoHqo

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

(28-06-2020, 19:22 PM)hundu615 Kirjutas:  ... koin hakkab 2:04


https://www.youtube.com/watch?v=A4aZlzzoHqo
Sa mõtled 2:10 algavat? Ma krt vahtisin seda 2:04 pealt ja mitte ei saand pihta ...
Vasta

Käis põhivoolu meediast läbi see olukord. Igatahes omaniku soovimatust teistega arvestada näitab küllap seegi et 2018 aastal arvele võetuna on see proace 2020 aastal juba esimesel üleaatusel läbi kukkunud - liiga võimsate lisatulede tõttu. Eks võib teha pakkumisi, kas pärast ülevaatust läksid samad tuled ette tagasi või... Sad

https://www.delfi.ee/news/paevauudised/k...d=89726475
Vasta

Mingil põhjusel ei näidata eelnevaid minuteid. Mis siis toimus? 
Mitte et õigustada kaubiku käitumist aga...
Vasta

Lõustaraamatus on pikem video. https://www.facebook.com/rauf.ka.9/video...554778328/

Selle järgi tundub asi olevat selles, et nii kui tee muutus 4-realiseks, läks video autoriks olnud rekka möödasõidule teisest rekkast. Takistades sellega Härra põhiõigust, ehk vabadust ise möödasõitu alustada. Kusjuures tegu ei ole mingi mökutamisega.. vähem kui 20 sekundiga on vasak rida vaba ja Härra saaks rahus oma diislil lõõrid puhtaks lasta, selle asemel et oinas olla. 
Kui nii palju ka kannatust ei ole, siis huvitav kuidas linnas üldse liigeldud saab? Helikoperiga ainult? Või koinib igat foori, trammi või jalgratturit, kes julgeb Härrat üle 10 sekundi kinni hoida?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne