24-08-2020, 10:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-08-2020, 10:48 AM ja muutjaks oli Simson0077.)
(24-08-2020, 10:05 AM)tõnn Kirjutas:(23-08-2020, 23:25 PM)Simson0077 Kirjutas: Olen täheldanud just vastupidist olukorda. Vahel vedades "ohtlikut" koormat (alati on hirm, et midagi käru pealt lahti lendub) ja sõites 10-20km alla lubatu ei taha mõned juhid kuidagi mööduda. Mõni jääbki sappa kohe pikemaks ajaks. Viimane kord kaubaaluseid katusel vedades ja 110 alas 85ga sõites oli mitu sellist sohvrit ennast minu sappa sättinud, lootes justkui mingi detailiga omale kolaka saada ja seeläbi minult auto remonti nõuda...
Olen näinud ka selliseid veoseid mis seisab justkui "shaise" pilpa peal.
Kas tõesti on odavam 10-20km alla lubatu piiri tiksuda ja hoida kokku korralike kinnitusvahendite pealt?
On ju igasugu võrke või isegi kinniseid furgoone.
Täiesti teemakohane & mõistusevastane minumeelest.
Asi polnud selles, et koorem oleks kuidagi lahti olnud. Vastupidi, kõik oli ilusti kinni, kuid alati on hirm, et kui miski kuskil otsad annab...
Üks juhus oli, kui haagisel oli vana raam, mis tuli pooleldi maa seest ja ei hakanud ju enne transporti raami seest läbi pesema, et kõik teokarbid jms välja saaks, mis suurema tuulega lendu lähevad. Pealegi puudus selleks kohapeal võimalus ja kinnist haagist selleks ka rentima ei hakka.
Ise teel sõites hoian võimalusel alati igasugustest haagistest ja kallurautodest kaugemale, või suuremat pikivahet, et kui midagi juhtub, oleks aega reageerida.
4xOpel 3xChevrolet