17-11-2020, 22:45 PM
(17-11-2020, 18:14 PM)Kiluo Kirjutas:(25-10-2020, 19:53 PM)v6sa Kirjutas: Tuleme tagasi kiiruse manu:Osad matemaatikud on teistsugusele järeldusele jõudnud(:
https://www.accelerista.com/liiklus/oste...kasu-pole/
Matemaatika on julm.
Aga autosõit ei ole ainult rehkendus, seal on tihti ka tunnet sees
https://www.err.ee/1160054/itaalia-polit...orghinisid
Tiba rumal ei ole tulla võrdlema 400 meetri sprinteri ja viiekümne kildi staieri staadioniringi aegu?
2009. aasta. Tegevuse koht Prantsusmaa.
Ühel mainekal kunagisel ringrajasõitjal olid ka frangiriigis nimetatud ajal oma rasketehnika ja töömehed kohal.
Muu jutu seas läks teema sujuvalt üle tehnika vastupidavusele. Noh, et kuidas kellelgi kopad-vedajad-harvesterid ses suvelõõsas ka vastu on pidanud.
"See siin on kestvussport", sõnas lõpuks ringrajamees. "Kes on võtnud asja rahulikult, see töötab tuulemurrus veel mitu aastat, kes aga panustanud rabelemisele, see maksnud juba kohalikes töökodades esimesed remondisummad ja jõuluks siit maalt nähtavasti sääred teinud, sest kahjum lööb muidu jalust."
"Täpselt nagu minu siiatulekki. Nahh... mul oli tarvis eputada ja valida sõiduriistaks M3? Jahh, uhke oli lasta küll Saksas bahnil 270km/h, aga seda rõõmu jätkus ainult kolmesajaks kilomeetriks. Siis tuli minna paaki täitma. Ja seejärel taas kribinal edasi kihutada, mööduda kurat-teab mitmendat korda minust vahepeal ette jõudnud Audidest ja Vectratest, kes oma ökonoomsete diislite tõttu ei kavatsendki veel tanklasse pöörata..."
Vaat selline lugu siis.